Voor degene die zei dat Atkins wrs alleen goed is voor +- 8 kilo: Dit is gewoon niet waar en je tante heeft dan dingen toegevoegd waardoor ze aankomt. In principe kun je opbouwen totdat je p een Voedingscentrum eetpatroon zit, mits je daar tegen kunt. Als ze bijvoorbeeld niet goed tegen tarwe kan, maar toch weer normaal brood is gaan eten, tja, dan zit het er idd zo weer bij. Misschien kan ze wel tegen roggebrood? Of crackertjes? Atkins is er voor om uit te zoeken waar je niet tegen kunt. Alle dingen waar je wel tegen kunt (dus waar je NIET van aankomt) kun je met een gerust hart eten
Ik ben 20 kilo afgevallen met Atkins en zit al een jaar op een stabiel en vrij laag gewicht. Je moet alleen goed opletten
Mars
Geplaatst: 05-01-12 15:56
Wij hebben ook geen weegschaal meer, die heeft het helaas begeven. Ik weet dus niet wat k weeg en hoeveel ik eventueel al kwijt ben. En ik vind dat ook wel prettig eigenlijk Ik wil me gewoon goed voelen in mijn lijf en wat mij betreft hangt daar geen getal aan qua gewicht. Als ik me lekker voel dan is het goed. Of dat dan bij 62, 58 of 68 kilo is vind ik niet zo belangrijk.
Aangezien mijn moeder vertelde dat de weegschaal niet klopte (aangezien zij ineens 10kg zwaarder was terwijl ze zowat nooit aankomt) ben ik op de wii gaan staan, deze is goed betrouwbaar als je de batterijen of de lader optijd vervangt. EN JAJA 2,5KG!!!! Ben zooooooooo trots op mezelf
Knap hoor, goed gedaan! 2,5 kilo is al een mooi resultaat
marleen_usar
Geplaatst: 05-01-12 17:21
Vandaag heb ik een corrigerende onderbroek aan,dan lijk ik nog strakker.Ik weet dat ik er over een maand zo uit zie zonder broek is een leuk vooruitzicht.
@ Shirley__: Netjes ga zo door!! Wanneer ben je begonnen?
_KellyAV
Geplaatst: 05-01-12 17:26
marleen_usar schreef:
Vandaag heb ik een corrigerende onderbroek aan,dan lijk ik nog strakker.Ik weet dat ik er over een maand zo uit zie zonder broek is een leuk vooruitzicht.
werkt dat echt?
marleen_usar
Geplaatst: 05-01-12 17:27
Ja ik heb hem van de Action en het zit goed.Eerst zat hij heel strak maar nu zit hij goed.
Nee hij is hij hoog dus dat gebeurd niet.En het ziet er heel strak uit.
SofieHavan
Geplaatst: 05-01-12 17:33
Ja, ik heb ook zo'n broek. Ik draag die soms onder avondjurken die nauw aansluiten aan de bips, bovenbillen en taille. Het extra rolletje zat met de broek op mijn 'onderbillen' (net boven de knie) en daar was de jurk heel los, dus niemand kon het zien en ik leek toch strak haha maar met de ondertussen al bijna 8kg minder, hoef ik hem niet meer
Ik wil graag 15-20kg kwijt, ben een hele poos fanatiek bezig geweest met hardlopen maar heb dit helaas moeten opgeven door een oude blessure die weer opdook. Ben sinds vorige week begonnen met baantjes zwemmen en heb hier ook voldoening in gevonden gelukkig. Daarnaast een weegschaal aangeschaft die ook vetpercentage e.d. meet. Verder eet ik netjes 3 maaltijden op een dag maar heb dan weer meer moeite met de tussendoortjes en de porties van de middagmaaltijd. Motivatie is er wel maar afvallen is voor mij altijd al moeilijk geweest, ben bij diverse diëtistes geweest zonder succes helaas. Ik kan sws winst halen uit de middagmaaltijden en evt. de tussendoortjes. Ik wil jullie dan ook vragen of ik jullie een beetje als stok achter de deur mag gebruiken, voor tips en aanmoediging.
gezellig! ik ben ondertussen alweer meer gaan eten... Niet omdat ik trek had maar omdat ik voor m´n gevoel veel te veel afgevallen ben in een paar dagen tijd (2 kilo in 3 dagen) Voor m'n gevoel at ik echt niet weinig maar zoveel afvallen in een korte tijd vond ik een beetje teveel van het goede. Ik heb dus vandaag wat extra druiven gegeten en een extra broodje had alleen wel de hele dag een heel vol gevoel.
RubyRed
Geplaatst: 05-01-12 21:09
Ik had vandaag een mislukte dag met een avond-eetbui. : ( Morgen beter.
Ik ben maandag begonnen, het was erg moeilijk de eerste 2dagen!! Had echt behoefte aan een boterham... Maar nu gaat het wel goed. Heb alleen 's morgens hoofdpijn als ik wakker wordt, dus betekent dat ik gewoon meer moet drinken... Het is echt een crash dieet! En het verschilt per persoon hoeveel je afvalt en bij mij heeft het gewoon echt zin.. hopelijk gaat er nog veel meer af!! Succes meiden!!