[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:52

lifaya schreef:
Anthea schreef:
Helemaal niet avondeten?? Wat dan, jezelf uithongeren? :=

dat zien hun liever ja :+

En als ik zeg "willen jullie mij anorexia aanpraten?" dan krijg ik zo'n antwoord terug "daar hoeven we bij jou NOOOOIT bang voor te zijn"

lekker aardig :')

gewoon niets van aantrekken :D!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:53

Was helaas te laat met scheren... Nouja, niet dat het nodig is, maar ik ben zo benieuwd wat voor kleur er dan uit komt :))

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:54

Ik had een goed humeur en goede zin, maar nu heb ik zin om hele repen chocolade, chips weet ik veel wat te gaan eten.. Pff, volgens mij mag ik de opleiding gewoon niet goed afronden ofzo, poedersuiker wat baal ik zeg :\ Scheelt dat we niks in huis hebben..

Sorry, moet er ff uit.. :\

Pasamba

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:57

Mijn paard ziet er ook niet uit in de winter. Maar in de zomer welll <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:57

:(:)
Ik had vandaag ook nogal moeite om de chocolade links te laten liggen := Maar volhouden!! :)
Desnoods een boterham nemen ipv een bakje chips.. Of fruit! :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:58

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:59

GaitMonster schreef:
Ik had een goed humeur en goede zin, maar nu heb ik zin om hele repen chocolade, chips weet ik veel wat te gaan eten.. Pff, volgens mij mag ik de opleiding gewoon niet goed afronden ofzo, poedersuiker wat baal ik zeg :\ Scheelt dat we niks in huis hebben..

Hoezo mag je 'm niet goed afronden? :(:)

Splinter

neem anders zo'n muesli-reep van weightcare met chocolade, zitten 75 kcal in ;) Of wat gezonders zoals fruit idd :D

Anoniem

Pasamba schreef:
Mijn paard ziet er ook niet uit in de winter. Maar in de zomer welll <3

Ik had er vorig jaar geen deken op.. Of iig geen 400 gram zoals dit jaar. := Hij zag er uit als een veels te dikke teddybeer :')

GM, die in de winter, wat een lieve foto!! <3

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:02

niet doen geen choclade krijg je spijt van!

Goed mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 volkoren crackers met philadelphia en een banaan
T: 2 snack a jack wafels :o
L: 200 gram champignons, volkoren cracker met filet american en 125 gram frambozen
T: 3 dropjes :o
A: Brood, aangezien ik moet lessen om 18 uur

ik ben stad en land afgeweest voor een springtouw, maar helaas nog nergens binnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:02

Winter vorig jaar
Zomer!

Tsja, ik weet wel welke ik dan kies hoor :P (En ja zijn manen zijn ondertussen bijgewerkt, wat erg zeg :o )

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:03

Wtf _O-

Zit net zo'n bmi test te doen, staat daarbij dat ik een optimaal gewicht heb als ik 75 weeg, dat is nog zwaarder dan dat ik nu al ben :') en ik heb nu al overal vet zitten :+

GaitMonster

Dankje Anthea, deze ( http://94.100.122.39/1190450001-1190500 ... _JPWR.jpeg ) vind ik nog mooier <3

Eerst twijfelde ik over de opleiding. Dat heb ik over gehad met mijn coach enz. Maar ze mag me niet, en ik kan niks goed doen in haar ogen. Als ik alleen een verslag maak en lever hem bij haar in is die altijd onvoldoende. En ze zei dat ze in andere verslagen altijd kon zien dat mijn delen minder waren enz :\ Ik mag haar niet, zij mij helemaal niet.. Kreeg vlak voor stage als enige van de hele opleiding 1e jaars een negatief studieadvies.. Maar nu heb ik ervoor gekozen om toch naar stage te gaan, dus door te zetten. En doe dus mijn best om al die moeilijke opdrachten tijdens stage te maken, en vollop stage te lopen en nu ben ik dit weer vergeten. En had al een paar toetsen staan die ik in de eerste toetsweek niet had gehaald en met de herkansingen ook net niet. En nu dus wss weer 2.. En ik moet weet ik niet hoeveel studiepunten halen om over te gaan en heb er nog maar 9.. Dus echt ff poedersuiker.

Splinter

O vanaf vandaag bij de LIDL!! een elektronisch springtouw voor 4,99! En nog meer sportdingen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:05

Jij hebt ook mooi lang haar trouwens!! Ik heb allemaal gespleten haarpunten nu :=

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:08

Thnqss :o ik ga ook maar 2x per jaar naar de kapper :P dus die punten komen bij mij ook steeds meer :+ en het breekt steeds af dus heb allemaal korte haren er tussen zitten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:08

Ter vergelijking trouwens, hier had ik hem net... Het was echt nog zo'n baby, en toen was ie al net 5. :oo
Toen
Nu

Ik vraag me serieus af of ie gegroeid is, heb er geen verstand van, kan dat eigenlijk nog op die leeftijd? _O-

Hahahaha ja ik ben al zolang niet meer naar de kapper geweest :') Schiet er gewoon bij in :+ Sommige vinden het leuk om te gaan, maar ik heb er echt een hekel aan :=

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:10

Wauw die ziet er nu super uit :D Groeien kan ik niet zien vanaf de foto :P maar ze kunnen groeien tot 7 of 8 jaar...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:21

GaitMonster schreef:
Dankje Anthea, deze ( http://94.100.122.39/1190450001-1190500 ... _JPWR.jpeg ) vind ik nog mooier <3

Eerst twijfelde ik over de opleiding. Dat heb ik over gehad met mijn coach enz. Maar ze mag me niet, en ik kan niks goed doen in haar ogen. Als ik alleen een verslag maak en lever hem bij haar in is die altijd onvoldoende. En ze zei dat ze in andere verslagen altijd kon zien dat mijn delen minder waren enz :\ Ik mag haar niet, zij mij helemaal niet.. Kreeg vlak voor stage als enige van de hele opleiding 1e jaars een negatief studieadvies.. Maar nu heb ik ervoor gekozen om toch naar stage te gaan, dus door te zetten. En doe dus mijn best om al die moeilijke opdrachten tijdens stage te maken, en vollop stage te lopen en nu ben ik dit weer vergeten. En had al een paar toetsen staan die ik in de eerste toetsweek niet had gehaald en met de herkansingen ook net niet. En nu dus wss weer 2.. En ik moet weet ik niet hoeveel studiepunten halen om over te gaan en heb er nog maar 9.. Dus echt ff poedersuiker.

Ik ken het, heb nooit getwijfeld, maar ik ben helaas een 'jonkie' op onze school, en onze studiebegeider heeft daar wat tegen.
Ik heb dus een maand geleden ook 'twijfel'-advies gekregen, terwijl ik gewoon allemaal goede voldoendes haal.. Kzie het zo gebeuren dat ze in Juni zeggen van dit is niets voor je dus je moet weg, en dat ik dan volgend jaar zonder opleiding zit ):
Ik mis ook studiepunten, dankzij dat 'twijfeladvies' heb ik mn studiepunten niet gekregen.. voor de rest heb ik wel gewoon netjes al mn studiepunten.. zwaar waardeloos dus.. -O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:22

Anthea schreef:
Jij hebt ook mooi lang haar trouwens!! Ik heb allemaal gespleten haarpunten nu :=

Haha, hier nog 1 _O-
maar mijn haar is zowieso super beschadigd :') Ik verf het al vanaf mn 8e ofzo (toen waren het alleen maar plukken, nu is het al een paar jaar mn hele haar XD), en als ik naar de kapper ga heb ik een week later weer gespleten haarpunten.. dus ik ga niet meer naar de kapper want die knipt mn haar altijd veel te kort :+

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:38

xNavatu schreef:
GaitMonster schreef:

Ik ken het, heb nooit getwijfeld, maar ik ben helaas een 'jonkie' op onze school, en onze studiebegeider heeft daar wat tegen.
Ik heb dus een maand geleden ook 'twijfel'-advies gekregen, terwijl ik gewoon allemaal goede voldoendes haal.. Kzie het zo gebeuren dat ze in Juni zeggen van dit is niets voor je dus je moet weg, en dat ik dan volgend jaar zonder opleiding zit ):
Ik mis ook studiepunten, dankzij dat 'twijfeladvies' heb ik mn studiepunten niet gekregen.. voor de rest heb ik wel gewoon netjes al mn studiepunten.. zwaar waardeloos dus.. -O-

Idd, maar ik weet niet is hun oordeel bindend dan. Als ze je niet geschikt vinden mag je dan ook echt de opleiding niet afmaken :oo?

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:11

xNavatu schreef:
Wtf _O-

Zit net zo'n bmi test te doen, staat daarbij dat ik een optimaal gewicht heb als ik 75 weeg, dat is nog zwaarder dan dat ik nu al ben :') en ik heb nu al overal vet zitten :+

ik vind bmi ook niet zo´n goede meter. mischien als je wat ouder bent en niet mijn leeftijd.
ik heb nu bm van 21,2. en wil dus echt rond onder grens van gezond gewicht.
ik ben nu niet dik, maar heb gewoon wat overtollige vetjes (vooral buik)

Tyrcanol schreef:
niet doen geen choclade krijg je spijt van!

Goed mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 volkoren crackers met philadelphia en een banaan
T: 2 snack a jack wafels :o
L: 200 gram champignons, volkoren cracker met filet american en 125 gram frambozen
T: 3 dropjes :o
A: Brood, aangezien ik moet lessen om 18 uur

ik ben stad en land afgeweest voor een springtouw, maar helaas nog nergens binnen

dropjes zijn nog niet zo slecht hoor, vooral suikervrije. een keer in de zoveel tijd kan dat best :P (en suikervrije zijn ook lekkerder)

GaitMonster schreef:

Wat super vervelend!, probeer niet je slechte humeur weg te eten (tja ik doe het ook :P)
Ga anders rondje rennen, wil goed helpen.

en verder veel knappe paarden!!, zomer en winter :P.
dat vergelijk heb ik nog niet echt. rijd nu een 3 bijna 4 jarige fries.
kwam op stal als bijna 3 jarige, echt nog baby om tezien.
ze is nu echt aan groeien, (maar nog echt overbouwd)
en zo lief <3
Het is trouwens niet mijn paard, maar ik lease haar.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:14

ach mijn merrie is bijna 12 en nog altijd overbouwd, de arme stakker :')

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:15

Haha rondje rennen, ik heb een beetje een kater en spierpijn van de hele avond op hakken lopen := dus hardlopen zit er niet in, maar loop straks lekker een groot rondje met de hond. Heb nog niks gesnoept. We hebben ook geen lekker fruit in huis.. Kiwi's zijn nog niet rijp, bananen zijn bijna zwart en appels zijn niet lekker dus dan maar niks :=

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:34

ik heb net tussen doortje op, 8 wortels, en mok 0% vet aardbeien yoghurt. + bijna liter thee :P

mijn dag van vandaag (tot nu toe en planning)

o: mineala in stukjes, aangevuld met yoghurt, en special k
t: appel
l: 2 bruine boterhammen met smeerpate
t. de wortels en vruchten yoghurt.
a: bonnen aardappel gehakt schotel ( 350 calorieën per portie, volgens recept, geloof er niet veel van :P)

b: 2x 7 km fietsen naar school (25 min *2)
hoop vanavond nog op hometrainer, ben allen emotioneel en lichamelijk niet helemaal owkee, dusja weet niet of ik het wel ga doen.