50 gaat mij zelfs ongetraind tijdens een revalidatie nog redelijk makkelijk af. Dus onder 'normale' omstandigheden lijkt me toch dat dat wel moet kunnen Maar ja of hij onder normale omstandigheden traint weet je natuurlijk ook niet
De operatie op zich is goed gegaan. Het is alleen nog sterk de vraag of het het gewenste resultaat geeft en ik heb daar mijn twijfels bij
ZZZZZ
Geplaatst: 02-02-11 22:41
Goed bezig met sporten!, ik vind van die apparaten echt niks. Vroeger jaar fanatiek gespint, toen super conditie. Mijn dag o: bakje met mandarijn, vruchten yoghurt 0% vet, special k T: appel L: 2 boterhammen met smeerpate T: 2 rijstwafels A: redelijk vroeg, andijvie stampot, met gebakken spekjes. T: na paardrijden, beker 0% vet. Aardbeienyoghurt.
Beweging: 6 km heen 6 terug naar school en huis. 5 km gefietst naar paard. 45 min gereden. Toen met auto terug.
Vsndaag niet op hometrainer, had al genoeg gefietst :p
Lekker fietsritje, mis ik wel.. werk nu zo dichtbij (3km heen én terug). Wat is de reden dat je dat niks vind Carlijn? Je kan ook met losse gewichten trainen, leg press is alleen beetje moeilijk zonder plaat
Nou hij zei dat hij in prima conditie was en lenig (ivm stand van stoel/benen). Nee dat gewicht gaat mij met een redelijk gemak mag ik zeggen, maar goed 70kg is wel ff netjes, we gaan niet overdrijven met de spiertjes hahaha.
Zo saai constant met gewichten, en constante herhaling; houd ook niet zo van muziek dus daar kan ik ondertussen niet van genieten. Ik houd bij paardrijden, fietsen, lopen ( af toe rennen, bijvoorbeeld bij mijn werk +- 5 minuten), en op hometrainer. En heeel soms buik en bul spier oefeningen gewoon thuis.
Bij bulspieren zie ik mij al een dikke nek voor mij hahahah. Van een bul dus. Oke meer uit niet gemotiveerd dat kunnen doen ed. Ik kon dus niet op een crosstrainer thuis, heb dat ding maar verkocht. Lekker buiten wandelen, hardlopen, cardio op de sportschool en dus krachttraining, thuis de buikspieren.
Ok. Morgen weer een dag. Morgen weer een dag. Ik heb even een dipje vandaag. Ik heb vandaag weer een cijfer van een tentamen terug. Tot nu toe 3 tentamens gehad en de resultaten: een 5,4; 5,2 en 5,3. Gelukkig heb ik die eerste nog omhoog weten te smokkelen tot een 5,5. Maar het is zo frustrerend en vermoeiend als je toch best heel hard werkt en het steeds net niet lukt. En dan nog ongesteld ook. Maar ok. Ik ga morgen maar weer hard m'n best doen. Nu nog even een lekker kopje thee met een zoetje
Safiera
Geplaatst: 03-02-11 00:04
Richtje schreef:
Als je je verhaal kwijt wilt dan mag dat toch gewoon! Per pb mag uiteraard ook altijd als je daar behoefte aan hebt
Dankje, maar ik mag/wil dat niet op het forum zetten. Al post ik wel regelmatig over mijn depressie... Misschien dat ik je wel pb, bedankt voor het aanbod iig
Iemand toevallig tips voor mij? Morgenavond komt een vriendinnetje van mij en ik vind het altijd wel leuk/gezellig/netjes om dan wat lekkers voor 's avonds in huis te hebben. Iemand een geschikt, slank idee naast japanse nootjes?
pluisje88
Geplaatst: 03-02-11 00:16
Heb net de checker ingevuld 858 en ben vanavond nog wezen zwemen. Beetje weinig maar niet erg. Ben gisteren namelijk naar de mac geweest
Het was heerlijk!
Was met de mac erbij nog op 1357 calorieen dus valt nog mee maar toch wel veel vet binnen gekregen.
irise456
Geplaatst: 03-02-11 07:21
Mijn schema voor vandaag
O:Melk met kellogs(hazelnoot&amandel) en beschuitje met bramenschem gezonde bramenscherm maken we namelijk zelf en een glas choco drink van soya T:Banaan L:2 botterhamen met light smeerkaas T:Plak ontbijtkoek A:groentes met vlees. T:activia vezels
Vinden julie dit een mooi schema? Of kan het beter?
Hier de dag lekker begonnen met 2 bruine bolletjes met kalkoenfilet T: appel M: 2 bruien boterhammen met 30+ kaas T: appel A: koude volkorenpasta salade met sugersnaps, worteltjes, courgette, sla en waltnootjes
Gister uurtje gewandeld met poownie door het bos, 's middags opt fietsje naar stal om spiertjes te tsjekken en nog even in de bak te zetten (hij is dinsdag aan de kletter gegaan met de sleep dus is nu beetje stijfjes).
Vandaag zometeen opt fietsje naar stal, uurtje les (rijden), opt fietsje weer terug en vanaaf uurtje Zumba.
Dat had ik met een riem voor om je buik/taille zeg maar. Had die al een paar maandjes niet gedragen, deed hem gister om, maar moest hem een flink stuk strakker doen Da's wel een goede motivatie!!
zit heerlijk aan mn activia-yoghurtje en gekookte eitje...
Anneert
Geplaatst: 03-02-11 09:21
Oeh lekker.
Ik was gisteren bij een vriendin eten en gelukkig had ze iets gezonds gehaald, rijst met gehakt en boontjes en dan met zo'n sausje, heel lekker! Had al niet verwacht dat ze iets heel vets zou halen, maar haar vriend had blijkbaar gehoord dat ik een grote eter was, en had 1 kilo rijst voor 3 man klaargemaakt , beetje te veel
Goedemorgen! Ik heb ontbeten; 4 plakjes volkoren ontbijtkoek en een mandarijn, heb voor straks om 10:00 5 plakjes magere ham en 8 snacktomaatjes... Verder moet mijn verdere eetpatroon nog wat vorm krijgen hoor, moet even zien hoe het allemaal loopt.
Hoe denken jullie over een broodje tonijnsalade van de v&d ? Ik ga sowieso fruit meenemen, en als ik het red haal ik een komkommer bij de supermarkt. Dat ik iig wat te snaaien heb als ik op kantoor me hw zit te maken (ga samenvatting maken).
MMMaaike
Geplaatst: 03-02-11 10:24
Sanne VD: Zo dat is m'n een gewicht 72,5! Hoeveel herhalingen doe jij dan? Ik moet 45 kg doen en dan 3 x 20 herhalingen en ik vindt dat echt pittig!
Gisteren voor het eerst bodystep gedaan, nou ik was echt gesloopt na een uur! Kwam thuis en kon daarna bijna niet van de bank komen. Spierpijn in m'n kuiten OMG!
Ik heb trouwens sinds gisteren een achterneefje erbij een jongetje genaamd BAS
Anneert
Geplaatst: 03-02-11 10:32
Leuk!! Proficiat! Ik ga vandaag ook maar weer sporten, 2 dagen weer niets gedaan, wel veel gelopen
Jullie zijn allemaal goed bezig lees ik! Keep it up!
Eierkoeken zijn toch ook leuk voor op tafel of is dat heel stom? Haha.
Hier gaat het niet zo. Ik ben pas een week begonnen maar toch: ik vergeet nog al eens maaltijden. Vooral de lunch of het ontbijt omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb.. Maar nu probeer ik echt tijd vrij te maken of eerder uit bed te komen dat ik gewoon lekker rustig een broodje kan eten. Heb afgelopen week wel 3x gesport en deze week staat ook 3x in de planning (1x groepsles, 1x circuit en 1x zwemmen). Dit is het wat vandaag gepland staat:
O: 2 crackers met kaas T: niks, dan ben ik aan het sporten.. L: 2 geroosterde boterhammen met file american & een met kipfilet T: 1 groene appel A: Wat aardappeltjes, gebakken stukje kipfilet en rodekool T: snackajack rijstwafel (cheese)
Maar ik ben afgelopen week echt niet afgevallen (ook niet bijgekomen). Komt dat doordat ik maaltijden vergeet?
En ik heb echt een hekel aan brood, maar vind geroosterd wel lekker. Dit doe ik dan in een pan zonder boter. Dit maakt toch geen verschil in vetheid/cal met een gewoon brood?
Brood in pan zonder vet maakt niks uit, het enige wat er gebeurd net zoals in een broodrooster of oven is dat het vocht eruit dampt door de hitte. En gezien vocht (water) geen calorieën heeft is er dus geen verschil .
Maaike, gefeliciteerd met je achterneefje! Ik doe 3x15x72,5.. en zit op afwachting te wachten of ik beter 3x10x80 kan doen, ff trainer navragen. Ik zit volgens mij overal best redelijk in de gewichten. Zal ff lijstje typen zo wat ik doe, en wat ik al verbeterd heb op de eerste keer dat ik met enige moeite deed.
Amy: in ontbijtkoek zitten veel suikers en verkeerde vetten, je kan beter een alternatief nemen ervoor..scheelt weer een hoop.
Mijn dag tot nu toe O: yoghurt, handje gemixte noten (cashew, walnoot, paranoot, amandel), appelvezels, lijnzaad T: 2 gekookte eieren M: straks vóór het sporten een broodje geitenkaas, ná het sporten bakkie kwark + groentes T: A: