Nou, gewoon plakjes ham kopen dus, en dan in vierkantjes snijden.
Hahaha staat er wel heel mooi ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Flying_Angel schreef:Ik ook en daarom ga ik nu naar bed! TrustenBah ik heb echt ontzettende trek.
Ben 1 januari begonnen weer eens streng afvallen. Doel: de zomervakantie dit jaar
wil ook eens zonder badjas aan het zwembad lopen
Doe ik!
Sabin_e schreef:Heb trouwens wel veel de neiging naar het eten van chips o.i.d. Omdat ik dat 'gewend' ben in de tijden dat ik dagen met mn neus in de boeken zit. Maar wat je niet in huis hebt kun je ook niet eten heHandig dat ik op mezelf woon in dit geval!

Vooral het verbeteren van je eetgewoontes is moeilijk 
)
) Weet niet of je van bijv. paprika of komkommer houdt?? Kun je zo snijden en in een zakje meenemen, aangename afwisseling even tussendoor, lekker fris 

Dus wellicht over in zoetjes in je koffie/thee en langzaam proberen iets af te bouwen?
Ik ben voor biologisch, maar verse groentes/fruit op de markt halen vind ik ook heus geen probleem
Supermarktgroentes/fruit vind ik minder.
Bij de Lidl heb je grote flessen Crystal Clear (Naturalis heet dat daar) en die zijn écht niet duur 
'plakjes' brood 

Beetje Piccalilly erdoor is ook echt jummie 
Gewerkt tot half vier, daarna nog voor m'n werk wat dingen wegbrengen, vluchtig bezoekje langs mams, opa ophalen (we hadden vanavond vergadering bij mij thuis over 50-jarige verjaard van mijn mams binnenkort
) en thuis koken, zusje kwam ook eten. Daarna 'vergaderen' en zusje en opa naar huis gebracht, ben net een kwartier binnen en nog geen moment voor mezelf gehad
Dacht ik lees ff bij en dan tukken, morgen weer een lange dag 
Had bij de koffie chocola neergezet (handig, want dat had ik nog denk dat doe ik uitdelen aan m'n visite
) en niet eens moeite gehad om niet te nemen, ben trots op mezelf 
) en de hele dag bezig, maar helaas niet kunnen sporten... 

) inslaan

Afvallen is goed, goed op je eten letten ook maar door jezelf álles te ontnemen demotiveer je ook
T kan een fijne 'beloning' zijn als je zo gek bent van kaas om na een goede dag jezelf 's avonds op een stukje of plakje kaas te trakteren

ghe ghe...
Patriciavt schreef:Amy dat soort momenten zijn moeilijk
Probeer toch om je eroverheen te zetten, wie het laatst lacht....
Volhouden, je kunt het!
Enne, haal een pakje met plakjes kaas, 30+, dan is het heus niet slecht als je 's avonds 1 of 2 plakjes kaas neemtAfvallen is goed, goed op je eten letten ook maar door jezelf álles te ontnemen demotiveer je ook
T kan een fijne 'beloning' zijn als je zo gek bent van kaas om na een goede dag jezelf 's avonds op een stukje of plakje kaas te trakteren
![]()

Ik volg de schijf van vijf icm de calorie-checker 

*ik haatte zwemmen vroeger
*
↲Slaaplekker'