Wen, wat akelig dat Lis kreupel loopt. Ik kon er destijds ook slecht tegen hoor als er wat met mijn paard aan de hand was. Je voelt je op de één of andere manier zo verantwoordelijk, al doe je natuurlijk alles wat je kan doen op zo'n moment. Hopelijk is het idd een simpele verstapping. Wel lekker gelopen dus.
Tara, ook even niet zo'n lekker dagje begrijp ik? Nou die had ik ook eergisteren, bah. Soms heb ik ook dagen ertussen die ik maar snel moet vergeten. Gelukkig accepteer ik ook steeds meer dat ik nu eenmaal af en toe zo'n dag heb. En ik denk ook dat je die 'mindere' dagen moet hebben, om de leuke dagen weer meer te waarderen. *spreek ik wijs*

Noor, succes morgen met je 5km!
Annika, ik was 't die naar je foto's vroeg! Maar ik heb ze inmiddels gezien, leuk hoor! Je rijdt ook endurance? Dat vind ik nu een gave tak van de paardensport!
Jaan, wat spannend van die pas de deux! Kan me voorstellen dat 't lastig is om Tycho binnen een wk tijd te leren wijken. Ik kan je niet echt duidelijke tips geven, maar zie al dat meerdere je tips hebben gegeven. Ben wel heel benieuwd naar de foto's nadien.
Yoenlo, lekker gelopen vanmorgen? T was idd niet erg mooi weer. Knap hoor dat je toch zo door hebt gezet.
Fan, lekker dagje gehad? Flink wat loopjes gepland?
Scoob, klopt Marieke heeft o.a. bij Marijke de Jong gelest van Paardenbegrijpen. Erg interessant hoor. Enne....wat een mooie aanwinst heb je zeg. Prachtig, wat ga je precies doen met je paard? Of is 't puur voor 't genieten en recreatief rijden?
Nou, volgens mij ben ik wel aardig bij gelezen zo. Ik heb vandaag lekker gewerkt en verder een rustig dagje vandaag. Gisteren wilde ik een kort duurloopje van 25min lopen, maar dat ging voor 't eerst sinds 3 maanden niet goed. Ineens veel pijn in m'n rechter scheenbeen, 't voelde alsof die helemaal stijf werd en 't afwikkelen steeds moeilijker ging. Toch 15min doorgelopen, maar uiteindelijk toch overgegaan op wandelen. Nog 15min uitgewandeld en daarna voelde 't wel iets losser maar nog niet geheel over. Dus vandaag maar even rustig aan. Hopelijk morgen nog een 2e poging doen om die 25min te lopen. Dat wordt dan wel de 3e training van deze week. Morgenavond weer een late dienst werken, dus wil ook niet te gek doen! Vanavond lekker all you need is love gekeken met vriendlief.

Fijne avond iedereen.