Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar het hielp wel! Bobbels deden inderdaad minder pijn en vandaag was mijn huidje redelijk kalm.

erg frustrerend.

dus ik probeer hem zelf weg te laten trekken. Steentje schreef:Ik zag trouwens dat 'De Tuinen' twee Dr. Organic producten op basis van Tea Tree Olie in hun assortiment heeft.
Tea Tree Lotion Tissues.
Tea Tree Anti-Puistjes Stick.
Heeft iemand ervaring met een van deze producten?
Nu is mijn kaaklijn het slachtoffer, maar ach. Zo komt alles eens aan de beurt he.
Katyatje schreef:Ik weet niet door wat het bij mij komt. Wat me wel opviel, het is bij mij (opnieuw) begonnen de week nadat ik degene waar ik verliefd op was voor het laatst gezien heb. En na die keer is ons 'relatie' bergaf gegaan en daar heb ik me ook wel heel belabberd door gevoeld... Zou dat ook een invloed kunnen hebben? Hormonen enzo?
Nou dat gevoel heb ik eigenlijk ook, als ik iemand leuk vind dan is mijn huid echt slecht (zoals nu), waardoor ik me nog slechter ga voelen. Alsof de duivel ermee kan spelen... Zonet drukte ik een heel klein meeëtertje weg, huid was daar verder supervlak en mooi, en nu zit er opeens een bult, wtf ik deed nauwelijks wat he
Maar hopen dat ie gauw weer wegtrekt...
, maar toch; ik weet dat mijn huid wel mooi kan zijn en dan doet 'ie ineens zo moeilijk
daarna begon het helaas. 

echt gewoon 6 rode plekjes en er komen telkens nieuwe bij.. af en toe doen ze pijn en ik heb er al aan lopen krabben
maar het zijn geen pukkeltjes ofzo.. heel raar.
Neem nu elke dag trouwens een lepel tarwekiemolie, misschien dat dat de das heeft omgedaan? Want ik zie het echt minder worden! (niet te vroeg juichen natuurlijk))