Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:07

Lekker Puchje...
Sssst geen sneeuw... :n

Fanneke, ik kan idd lekker rijden en rommelen. Zou wel willen dat ik minder hoefde te werken en meer tijd had voor de paarden... :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:17

Puchje schreef:
Maar vanaf volgende week ligt Nederland vol met sneeuw :+

Ik ben trouwens terug uit Duitsland! Heerlijk weekendje gehad daar én zelfs gelopen!

Ik ben na 5 maanden winter-Finland wel getraind op sneeuw :))

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:43

Fan, wat een heerlijk eigenwijze shet heb je toch := Jammer dat jij zo ver weg woont anders had ik wel een leuk bijrijdertje voor d'r.
Wen, jammer dat Lis afgeleid was door die stomme sjaal. Ach, heeft ze en lesje schriktraining gehad ;)
Puch, lekker uitgerust?
Lay, beterschap!
Durante, hoop dat je snel weer kunt lopen :j
Rosa, nog gelopen?

Ik heb afgelopen zaterdag tijdens het Sinterklaasfeest mijn dochter van 20 kilo een uur lang op mijn schouders/nek gehad met als gevolg nu al 2 dagen last van mijn onderrug. Ik weet dat ik dat soort dingen niet moet doen maar ach, het meissie kon anders niet zoveel zien en alleen naar voren durfde ze niet. Nu zit mams in de kreukels en realiseert zich weer dat het o zo belangrijk is om die sit ups te doen alleen daar heb ik zooooooooooooooooo'n hekel aan :o

Daarom gister en vandaag nog niet gelopen :n Even morgen aankijken. En toch maar iedere dag die sit ups doen :O

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:48

:wave: Hai!
@wen: Balen van sie stomme sjaal! Wel lekker paardendagje gehad zeg!
@puchje: Leuk, ff lekker weg geweest! waar in Duitsland ben je geweest?
@fan: Hahaha, errug herkenbaar, die Fan! ;)
@bom: Pffff, wat je al niet voor je kids over hebt! Zou waarschijnlijk tzelfde gedaan hebben voor mn enefje...Beterschap! Hittepit ertegen, zou dat helpen? Is wel altijd erg fijn.

Hoor nu net dat 'nieuwe' nummer van Michael jackson en Akon....Vind m echt niet Jackson-waardig..... :n

Net ronde wezen hobbelen met beide knollies. Zat zelf óp Tych en dan Fleur mee aan de hand. Gaat echt su-per-goed zeg!
Mensen vinden het maar eng en gevaarlijk, als ik de gezichten en opmerkingen mag geloven, maar zolang ik beide met los teugeltje kan rijden, ze op mn stem reageren en niet stom doen als er trekkers voorbij komen scheuren is er toch niets aan de hand??? Ik vind t juist erg leuk! :):)

Ga zo nog ff hollen; zondag alweer de Zakloop! :oo Mènn, wat gaat de tijd snel.....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:50

Ja daarom Bom...
Balen van je rug zeg!

Heerlijk toch Jaan, had er vroegah ook vaak 1 mee als handpaard hoor. Sterker nog, als Lis een veulen aan de voet had (en in de toekomst weer heeft) dan maakte ik ze zo verkeersmak.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:58

Tis idd echt handig, en leuk!
Vorige week de shet meegenomen met Fleur, maar die is nog wel ns stout; komt ie ineens in galop voorbijgesneld...*zucht* Daar heb ik meer werk aan dan wanneer ik met 2 van die kolossen op pad ga :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:44

Jaan, ik zie pas dat je in Serooskerke woont, mijn schoonzusje woont er vlakbij (Burgh). Zie je die van jou langs de weg staan?
Ik wil het van de zomer ook gaan proberen, Fan als handpaard, gaan eerst maar eens op het erf oefenen :o Moet in Januari op het paard passen van de mensen waar Fan staat. Ga ik eerst zelf oefenen of ik er nog op kan blijven zitten ( heb al 3 jaar niet gereden *D )
@Bom, als je in de buurt bent, dan komt je toch lekker hobbelen? Fanny woont aan een super mooi natuurgebied, vindt ze vast geweldig :j Je kunt haar beter op Fan haar rug zetten dan op je eigen rug _O-
@Lay, en voel je al wat beter? Heb je jouw paard van Sylvia overgekocht, want dan ken ik jou, denk ik. :o

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:47

Fann, ik woon op Serooskerke Walcheren, dus helaas! ;)

Nou, ben iig wel constant deze week; rondje van bijna 7,5 km en weer gemiddeld 8,88 km/h!!! Best tevreden!!!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:10

Hoi!
Hoe ist hier?
Fanneke; ik mag nu wel weer lopen hoor, alleen m'n been is nog wat stijfjes, en als ik te lang loop/ sta, dan gaat mijn been als lood aanvoelen, zo zwaar voelt ie dan aan :+
Voor lange stukken gebruik ik mijn krukken,maar ik beweeg mijn been dan wel mee,maar steun ik er niet teveel op;net alsof ik er dan alweer normaal mee loop zeg maar niet teveel belast haha!
In huis loop ik nu zonder krukken, dus 't word alweer makkelijker ;)
Morgen gaan we die kous halen, en dan word 't denk ik nóg makkelijker, alhoewel ik me dan best een oud mens voel met zo'n ding om, want je ziet er best veel oudere mensen mee lopen...

Lay; jij aan 't hardlopen met je paardje naast je?
Dat zou ik misschien straks ook wel met m'n haffie kunnen gaan doen,want de eerste tijd rijden word toch niks(doet een vriendin van me,of m'n vriend)maar zou er wel naast kunnen gaan rennen :D
Wingerd; geen tijd om te lopen..ik ken dat....had ik ook steeds, en nu heb ik tijd teveel,maar lukt 't me niet...
Puchje; Komt er zoveel sneeuw hier? ik hoop 't niet zeg... ik wil straks oefenen met fietsen, en heb liever niet dat er dan sneeuw ligt, en dat 't dan glad is, brrr, wil niet onderuit gaan :o

Zo, net even pan met soep gemaakt, en gisteren hebben we een bak met paella meegekregen van de moeder van mijn vriend, dus lekker makkelijk vanavond :9

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:15

@Jaan81 ; wat een mooie paarden heb je zeg,ik keek even in je profiel.
En vanmiddag met beide op stap geweest las ik,wat leuk haha, en idd; met 1 grote ernaast lijkt me handiger dan een shet die ernaast loopt, stuk lager :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:26

Jaan81 schreef:

Bestaat er nog zo'n dorp? :=
Makkelijk eten vanavond, dat wil ik ook. Vriendlief komt mij nu op halen, werk op Schiphol en we moeten nog terug naar Schiedam. Maar toch kook ik iedere avond! :j

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:51

Hoi Hoi :)

Gister niet meer gelopen, net wel gelopen :D Gaat echt lekker ben er helemaal blij van :D

Fan: wij hebben ook paarden zat, als je nou in de buurt woonde haha ;)

Bom: balen zeg van je rug, hoe gaat het nu?

Goed nieuws van mijn kant, hechtingen zijn eruit, bultje was goedaardig :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:12

Gelukkig! Blij voor je!!!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:14

Fanneke schreef:
Jaan81 schreef:

Bestaat er nog zo'n dorp? :=

:x Lief blijven he?! Y;( Maar idd, er zijn 2 Serooskerke-en in Zeeland := Die op Schouwen is wel echt meer een gehucht hoor! Die op Walcheren is stuk groter, zelfs één van de grotere dorpen van Walcheren, dus valt nog mee ej... :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:56

Sorry Jaan Y;( Vind de Serooskerke op Schouwen wel een schattig dorpje :D Maar idd, meer dan een kerk en 4 boerderijen is het niet ;)
Fijn Rosa! Dat is goed nieuws! Wat een opluchting!
Bom, je man kan je vast wel het bad voor je vol laten lopen en je daarna heerlijk masseren, voelt je rugje vast beter! :j

Ik ben mijn dagen aan het aftellen, morgen eindelijk, na een week, weer lopen! *\o/* 5 December wil toch echt de 5km loop doen in Vlaardingen. Ik heb zowaar een sponsor! :) Ik heb vorige week een mooi jasje van Asics gekocht bij de Perry, deze was in de aanbieding en is zwart met gele reflectoren. Ideaal! De sponsor heeft al betaald. Het jasje ligt nu bij de drukker, voor het logo. De afspraak is, dat ik het jasje draag op lopen, die in de omgeving van het hotel liggen. Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om dit te doen, het is zo'n leuk hotel met leuke mensen. Kan ik mooi reclame maken voor ze en heb ik weer een mooi jasje ;) En wie weet helpt het ook voor mijn targets :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:57

Goed gelopen weer Rosa...

Pfff, al die dorpjes in Zeeland eindigen op ...kerke volgens mij... Oh nee Zoutelande en Vlissingen niet... :D

Leuk van je sponsor Fanneke!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 08:16

Jep, -kerke- of -kapelle (Oostkapelle, Westkapelle...) Maar da's voornamelijk op Walcheren oh! ;)

Fann, heb jij goed geregeld met die sponsor! :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:02

Goeie deal fan +:)+

Rug is nog steeds niet helemaal top, heb er vanochtend srl gelei opgesmeerd en een diclofenac genomen. Nu hopen dat het snel over is want ik kan m'n energie niet kwijt :o

Ga zo de kids wegbrengen, voor onze zoon de eerste keer op de basisschool :D hij mag de komende dinsdag ochtenden proefdraaien en na de kerstvakantie volledig naar school. Spannend allemaal voor het manneke := moeders vindt t ook spannend ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:06

Spannend Bom!

Ik zit te wachten tot het fatsoenlijk licht is en ik naar stal kan. Ga met een stalgenootje die ook naar de begravenis gaat zo een buitenritje maken, even op een 'pure' weg haar herdenken zeg maar... Daarna natuurlijk thuis douchen en omkleden en dan naar de begravenis...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:21

Spannend Bom

Het is lang donker hè!? Het is nu bijna half negen en het is nog steeds schemer. Sterkte bij de begrafenis WenK!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:27

ik kom net terug van het hardlopen, eigenlijk te weinig tijd in de avond, dan ben ik op van school... vanochtend moest vriendlief vroeg de deur uit... dus ik ging mee om hard te lopen. Eigenlijk wel lekker. Na weken niet lopen, weer terug naar les 4 (ik hou gewoon van herhalen denk ik maar) en die viel me relatief zwaar terwijl die eerst makkelijk was... maarja, na een hele goede griep enzovoorts... Leker op mijn gemak net zo vaak herhalen als nodig, toch?

Sterkte bij de begravenis WenK!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:30

Sterkte vandaag Wen :(:)

Ben druk meiden, niet zo veel tijd om te posten, maar mijn collega is nu ziek dus dan kan ik wel wat meer bokken :j
Zo eerst maar eens een kopje koffie want ik heb maar moeite om wakker te worden hoor :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:15

Wen, sterkte :(:) Geniet van de buitenrit en een dikke knuf voor vanmiddag.

Rugpijn is al minder, lang leve de diclofenac ;) Hoop vanavond een rondje te kunnen rennen.

Mijn kleine grote vent was zoooooo schattig <3 Hij mocht een plek op een bankje zoeken en naast hem kwamen gelijk een vriendje en een vriendinnetje zitten. Die boden direct aan om hem te helpen vandaag en te laten zien waar alles is in school en hoe het in z'n werk gaat. Ben benieuwd met welke verhalen hij thuiskomt.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:28

Goeiemorgen :O
Heb slecht geslapen, lagen om 11 uur op bed,maar viel pas tegen half 2 in slaap geloof ik... heb zoveel energie in me zitten, wat ik nu niet kwijt kan raken,maargoed... vanmiddag maar even weer een rondje lopen hier in de buurt,als 't droog is tenminste...
@ Hetbommeke ; jij ook al energie teveel, balen van die rugpijn, hoop dat 't snel weer over is, en dat je ook gauw weer kan beginnen met hardlopen ;)
Misschien is 't ook wel lekker om voor zo'n rooie warmtelamp te gaan liggen, als je die hebt ;)
En hoe is het gegaan met je zoontje, vond ie het erg om op school achtergelaten te worden?

@wenk: Hoe is 't buitenritje gegaan, heb je het nog droog gehouden?
Het regende hier net eerst en dat ging ff over in sneeuw leek wel :wow: of het waren enorme dikke druppels regen :o
Hierbij ook sterkte van mij gewenst voor de begravenis straks....

@KDS : al vroeg aan 't hardlopen geweest, deed ik ook wel vaak; of s'morgens vroeg of s'avonds tegen 8 uur, dan is 't nog lekker rustig qua fietsers hier op 't fietspad.
En na een griepje, dat is altijd net even wat zwaarder, gewoon rustig weer opbouwen ;)

@ Sakkia; da's handig, beetje internetten op 't werk als je even niks te doen hebt ;)
Je zit ergens op een kantoor neem ik aan?

Ik zit nu te wachten op de trombosedienst, die me zo thuis komt prikken voor de controle.
Morgen brengt m'n moeder de aangemeten kous, dus vandaag voor de rest maar even rustig aan doen, omdat ik nu nog een soort verband om m'n been heb,maar daar zit niet zoveel versteviging aan, dus niet teveel lopen...

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:30

hetbommeke schreef:
Wen, sterkte :(:) Geniet van de buitenrit en een dikke knuf voor vanmiddag.

Rugpijn is al minder, lang leve de diclofenac ;) Hoop vanavond een rondje te kunnen rennen.

Mijn kleine grote vent was zoooooo schattig <3 Hij mocht een plek op een bankje zoeken en naast hem kwamen gelijk een vriendje en een vriendinnetje zitten. Die boden direct aan om hem te helpen vandaag en te laten zien waar alles is in school en hoe het in z'n werk gaat. Ben benieuwd met welke verhalen hij thuiskomt.

oh haha, ik was bezig met mijn bericht, had je ondertussen al wat geplaatst hetbommeke :D
Maar je zoontje had 't dus naar zijn zin op school, nou dat is al een goed begin, en ook al vriendjes gemaakt :D
En weer wat beter met je rug,gelukkig maar.!

Ik zie dat je een tinker hebt, mooi beestje!
Ik dacht dat tinkers meestal bont zijn, maar die van jou is helemaal bruin?