Sssst geen sneeuw...

Fanneke, ik kan idd lekker rijden en rommelen. Zou wel willen dat ik minder hoefde te werken en meer tijd had voor de paarden...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jammer dat jij zo ver weg woont anders had ik wel een leuk bijrijdertje voor d'r. 

Even morgen aankijken. En toch maar iedere dag die sit ups doen
Hai!

Mènn, wat gaat de tijd snel.....
Moet in Januari op het paard passen van de mensen waar Fan staat. Ga ik eerst zelf oefenen of ik er nog op kan blijven zitten ( heb al 3 jaar niet gereden
)
Je kunt haar beter op Fan haar rug zetten dan op je eigen rug 

Gaat echt lekker ben er helemaal blij van 

Fanneke schreef:Jaan81 schreef:Fann, ik woon op Serooskerke Walcheren, dus helaas!
Bestaat er nog zo'n dorp?
Lief blijven he?!
Maar idd, er zijn 2 Serooskerke-en in Zeeland
Die op Schouwen is wel echt meer een gehucht hoor! Die op Walcheren is stuk groter, zelfs één van de grotere dorpen van Walcheren, dus valt nog mee ej...
Vind de Serooskerke op Schouwen wel een schattig dorpje
Maar idd, meer dan een kerk en 4 boerderijen is het niet 

5 December wil toch echt de 5km loop doen in Vlaardingen. Ik heb zowaar een sponsor!
Ik heb vorige week een mooi jasje van Asics gekocht bij de Perry, deze was in de aanbieding en is zwart met gele reflectoren. Ideaal! De sponsor heeft al betaald. Het jasje ligt nu bij de drukker, voor het logo. De afspraak is, dat ik het jasje draag op lopen, die in de omgeving van het hotel liggen. Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om dit te doen, het is zo'n leuk hotel met leuke mensen. Kan ik mooi reclame maken voor ze en heb ik weer een mooi jasje
En wie weet helpt het ook voor mijn targets

hij mag de komende dinsdag ochtenden proefdraaien en na de kerstvakantie volledig naar school. Spannend allemaal voor het manneke
moeders vindt t ook spannend

Geniet van de buitenrit en een dikke knuf voor vanmiddag.
Hoop vanavond een rondje te kunnen rennen.
Hij mocht een plek op een bankje zoeken en naast hem kwamen gelijk een vriendje en een vriendinnetje zitten. Die boden direct aan om hem te helpen vandaag en te laten zien waar alles is in school en hoe het in z'n werk gaat. Ben benieuwd met welke verhalen hij thuiskomt. 
of het waren enorme dikke druppels regen

hetbommeke schreef:Wen, sterkteGeniet van de buitenrit en een dikke knuf voor vanmiddag.
Rugpijn is al minder, lang leve de diclofenacHoop vanavond een rondje te kunnen rennen.
Mijn kleine grote vent was zoooooo schattigHij mocht een plek op een bankje zoeken en naast hem kwamen gelijk een vriendje en een vriendinnetje zitten. Die boden direct aan om hem te helpen vandaag en te laten zien waar alles is in school en hoe het in z'n werk gaat. Ben benieuwd met welke verhalen hij thuiskomt.