[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:22

Hallo,

Ook ik kom me hier melden! :D

Heb 3x me navelpiercing opnieuw laten piercen omdat hij 2x scheef was gezet, door een 'super goede' piercingshop in Breda. Hahaha never nooit dat ik daar ooit nog heen ga! 3x bij een ander laten doen, het moest door littekenweefsel heen van de 1e en 2e x deed dus best een beetje pijn.

Paar jaar geleden heb ik een neuspiercing gehad, maar die lag er na een paar maanden al uit, wat een irritant ding :=

Ondertussen 2 tattoo's laten zetten, 1 op me onderrug en 1 op me voet. Die op me voet moet opnieuw ingekleurd worden maar die deed zo gruwelijk zeer := Dus ik dacht als ik de moed heb gevonden om me voet opnieuw in te laten kleuren mag ik me zelf wel trakteren op een dermal :D Want ja als je er dan toch bent :=

Ohja ik heb ook nog 6 oorbellen (aan iedere kant 3,) en een piercing boven in me kraakbeen :D

Nu dus een paar vragen, wie heeft er hier een? Deed het zeer? :o En hoe zetten ze dat nu eigelijk onder je huid?

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:41

Er gaat een naald door je vel en er wordt in het vers gemaakte gat een stuk ijzer gestoken. Dus ja, je voelt dat. :+ Of het veel of weinig pijn doet hangt van mens tot mens en van plaats tot plaats af.

Ze nemen wat vel, knijpen dat samen, steken het naaldje er schuin in, steken het lange stukje van de MD in het gemaakte gat en "wippen" het korte stukje er onder. Daarna draaien ze het plaatje er op, 24 uur afplakken et voila... Je hebt een MD.

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:40

ik meld mij ook even hier. ik heb vandaag oorbellen laten schieten. wilde dit al 11 jaar maar durfde nooit.

maar nu een vraagje, ik moet ze 2 maanden in laten zitten. voor dat ik andere in mag doen.
maar hoe lang moet ik ze schoonmaken. ik heb zon fles mee gekregen en hoe vaak 'draaien?'. (het was er heel druk dus kreeg niet echt de kans om vragen te stellen)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:41

Vooral niet draaien. Juweliers adviseren je 2x per dag te druppelen met sterilon.
Ik ben niet helemaal voor juweliers, maar geef je toch dit advies mee.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 10:22

Ingmar_ schreef:
Ik ben benieuwd Lisanne!

Hoe was het? :)

Het viel mij reuze mee :D
Ze stak de naald erdoor, en ik dacht ooh daar komt de pijn, maar toen was ze er al door heen :')
Daarna de piercing zelf, oh zei ze, dat kan een beetje vervelend zijn, maar ik voelde het niet echt.

Hier istie, nog geen 5 minuten na het zetten *\o/* :
Afbeelding

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:19

Leuk Lisanne! M'n linkeroor ziet er trouwens net hetzelfde uit qua gaatjes + tragus als de jouwe. :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:04

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:09

Die zijn gaaaf (welke maat?)! Ik heb gisteren mijn smaragdgroene glazen plugjes binnengekregen (8mm). <3
Over dat insmeren, ik heb geen idee. :7

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:02

oow wat gaaf :D jij ook haha
ik heb ook nog kokos plugs en onyx maar die was ik de eerste avond al 1 kwijt, niet goed dus :S

maargoed maatje 10 :)
ze staan heel leuk :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:41

Oh dat is balen :\ hoe kwam het dat je ze kwijt was? Geen O-ring erbij?

Ik zit nu op 8, denk ook niet dat ik groter ga. Ik had eigenlijk praktisch geen oorlelletjes, dus denk niet dat dat heel mooi staat. Vind kleiner sowieso mooier dan (heel) groot. Ligt er een beetje aan hoe groot het oogt bij iemand, dat verschilt ook nog wel... :j
Ik vind die krullen altijd wel tof maar ze blijven zo vervelend in m'n haar hangen. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:56

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:43

Oh Lisanne, dat ziet er gaaf uit zeg :D !

Ik heb nog een vraagje :) !

Ik heb mijn helix nu uh, geen idee.. 2 maandjes oid? Ik heb er zaterdag bij de piercingshop een andere piercing in laten zetten. Moet ik hem nu nog schoonmaken? En hoe zou ik dat dan moeten doen want het is nu geen ringetje meer dus kan hem niet draaien :P !

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:46

Fiffill schreef:

Ik zit nu op 8, denk ook niet dat ik groter ga. Ik had eigenlijk praktisch geen oorlelletjes, dus denk niet dat dat heel mooi staat. Vind kleiner sowieso mooier dan (heel) groot. Ligt er een beetje aan hoe groot het oogt bij iemand, dat verschilt ook nog wel... :j
Ik vind die krullen altijd wel tof maar ze blijven zo vervelend in m'n haar hangen. :')

nee het waren plugs met flares, de andere heb ik nog, maar daar heb ik nou dus niets meer aan... ;(
trouwens ik wil wel groter gaan, maar misschien wil ik het nog dicht laten groeien dan is dit wel het grootste ;)
ik vind 16 mooi, hele kleine lelletjes heb ik niet :')

heb kort haar dus geen last van hangen van haar in de krullen :+

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:50

Ik heb een spulletje gehad om mijn navelpiercing 2x per dag schoon te maken...hij zit er vanaf zaterdag in.... na het schoonmaken is het een beetje geirriteerd en rood.... ook gevoelig... klopt dit?
En de mensen die een navelpiercing hebben voelen jullie het staafje ook bij je buik zeg maar... thnx

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:58

desty schreef:
Fiffill schreef:

nee het waren plugs met flares, de andere heb ik nog, maar daar heb ik nou dus niets meer aan... ;(
trouwens ik wil wel groter gaan, maar misschien wil ik het nog dicht laten groeien dan is dit wel het grootste ;)
ik vind 16 mooi, hele kleine lelletjes heb ik niet :')

heb kort haar dus geen last van hangen van haar in de krullen :+

Ik vind zelf groter dan 10 niet mooi. :n
En heb even gekeken, dit/dit waren mijn oorlelletjes zonder oorbellen (gewone gaatjes toen). Daardoor zitten ze nu al vrij dicht tegen mijn hoofd aan, meer gaat wss niet eens goed passen. :Y)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:23

(mooie foto's!!! )
maar ja jij hebt een vast lelletje :+
ik had al losse :) dat scheelt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:25

Dankje ;) en idd, dat scheelt. Mijn vader heeft het ook haha. :Y)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:29

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:30

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:32

Ik hoef ook niet zozeer tunnels te dragen.
Vind die van jou mooi staan hoor Kaily :j maar ik vind het zelf niet zo mooi als ze zo dicht tegen je hoofd aan zitten. En wss heb ik te weinig lel over om (veel) groter te gaan, dat sowieso. :+

Edit; tweede foto, dat vind ik dus ook niet zo mooi, dat je lel er niet meer onderuit komt..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:36

nee dat vind ik idd ook jammer! dat heb ik nog wel :j

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:36

Ja dat was ook mijn probleem een beetje. Ik heb echt niets meer over _O-
Ik ga hoogstens nog naar 16, maar daar blijft het ook bij. Ik zit er wel nog over te denken om een tunnel bovenin mijn kraakbeen te doen, maar aangezien dat permanent is, wacht ik alsof even vanwege werk, blabla het zelfde verhaal. :+

Dit is trouwens mijn andere oor. Die is wel nog 6 mm.
http://i100.photobucket.com/albums/m1/L ... 0_5845.jpg

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:37

Precies, ik wil wel gewoon nog lel (voor zover ik dat heb :') ) overhouden. :)) Het hoeft van mij ook niet extreem opvallend huge. :7 Ik vind ze nu wel lief. :)

Edit; mijn vriend had op de plek van een conch een tunnel (6mm), die is eruit geslagen in een pit en toen heeft hij 'm dicht laten groeien... het kraakbeen is weg, maar huid zit er nog wel (gewoon dichtgegroeid). Leuk effect als hij voor de zon staat. :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:39

Nouja, ik vind het altijd wel een beetje jammer als je oorlel zo mee gaat groeien, en dat ie dan ook vaak een beetje omhoog gaat 'kijken' zegmaar. :+
Het moet er echt tussen in zitten zegmaar. Maarja, dat heb je zelf niet onder controle. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:41

Dat je van die meegedraaide vlinderoortjes krijgt? :')
Ik vind 't het mooist als je gewoon nog wat ruimte overhebt zonder dat je oorlel gaat draaien.. helemaal niks of heel weinig vind ik niet mooi, is ook een reden voor mij om niet verder te rekken. Dan voel ik wss de hele tijd dat ding tegen de zijkant van m'n hoofd duwen. :+