[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:40

heb je foto's van de stippen die je weg wil hebben?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:49

GimGirl schreef:
Ik meld me ook maar eens..
Binnenkort ga ik voor me eerste tattoo, en vind het nu al zeer spannend, al 2 jaar (of langer) loop ik met het idee, maar durfde telkens niet te bellen (niet bang voor spijt oid, maar gewoon) :D Dus nu heeft me zus knoop door gehakt en krijg hem van haar op me verjaardag.. Precieze datum weet ik nog niet..
Maar het wordt een hondenpoot(je), gewoon simpel, omdat honden echt bij mijn leven horen.. Maar zit nog wel beetje met de plaats, denk zelf bij linkerborst te plaatsen, zodat ik hem zelf ook makkelijk zie.. Maar hoe is de algemene ervaring daar mee om hem bij je borst te plaatsten?? Doet dat pijn :+ hahaha, en moet je dan liggen of gewoon zitten of of :P
Pff vind allemaal erg spannend :D

jah pijn voel je altijd bij een tatoo kan niet zeggen het is pijnloos ik heb der 3 maar de pijn is te doen bepaalde lijnen doen ff zeer maar als je bv een uur zit voor een tatoo heb je niet een vol uur pijn..

dit is overgens mijn nieuwe hier is ie net gezet de naam van mijn dochter

Afbeelding

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:55

Alou schreef:

ik zal ze even maken van met mijn webcam, mijn camera is kapot. hoop dat het dus zichtbaar is.
Afbeelding
zit beetje raar bij, maar zo was hij het meest zichtbaar!
gelijk duidelijk waar het zit..

Die op mijn buik is minder belangrijk. Daar heb ik al een ontwerp voor liggen. Daar komt namelijk een speciale bloem met aan de tak aan beide kanten een blad en in die blad mijn ouders de namen. in 1 blad komt dan wanneer mijn moeder daadwerkelijk te overlijden komt haar as in.( mijn moeder is ernstig ziek nu)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:58

oei ja dat ziet er niet echt heel mooi uit, maarja een honden pootje valt nog veel meer op...

dat andere ontwerp klinkt heel speciaal en mooi uitgedacht.. maar over die pootjes zal ik toch nog even na denken...

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:01

@xxDanielleee denk idd dat je over een hondepootje moet nadenken vind dat nou niet echt de plek er voor er zijn zoveel mooie dingen die je daar overkan plaatsen geen je de tip ga een langs een tatoo shop en kijk wat hun je kunnen bieden en wat je dan mooi vind..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:02

@ Ship, ik vind dat het lijkt alsof je tatoeage heel erg vervaagd is...

@xxDanielleee, ik heb op bijna dezelfde plek deze
Afbeelding

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:07

even voor de duidelijkheid de tatoeage die ik erover heen wil laten zetten mag zichtbaar zijn. Ik wilde eerst een grote vanaf mijn borst naar mijn shouder en naar mijn rug toe zetten.. Maar voor een eerste tatoeage vind ik dat te groot en ik heb eigenlijk niet meer dan 100 euro uit te geven. Veel keus heb ik niet.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:11

@lieveli dat ligt aan mijn camera ik heb een duidelijke foto maar is te groot om te plaatsen dus vandaar deze er zit schaduw in en om om de naam er meer uit te laten springen ben namelijk niet de slankste en moet natuurlijk een beetje opvallen..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:17

Mmmm. maar een tattoo neem je toch voor jezelf, toch niet om hem op te laten vallen? Tenminste, dat is bij mij zo. Nu vallen ze toevallig allemaal, zeker 's zomers, op.. maar alleen als ik het wil.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:19

nou die van mij moest er wel wat uitspringen hij staat onder op mijn rug aan de rechterkant en omdat ik toch wel een groot lijf heb moet het niet zo zijn dat ie maar heel klein lijkt maar juist iets uitblinkt en niemand zal hem maar zo maar zien loop nooit in een bikine en of topje maar gewoon het iedee voor mij zelf

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:28

Ik wil als ik 18 word (januari) graag een tattoo laten zetten. Vooral omdat ik het momenteel heel zwaar heb met alles wat er in mijn leven gebeurt (is). Daarom zat ik te denken om het woord tomorrow te laten tattooeren zodat ik altijd blijf onthouden dat er weer een nieuwe dag is. Alleen wil ik niet dat iedereen het zomaar kan lezen, dus het moet eigenlijk zijn verstopt in een illustratie, maar dat is best lastig.. Is hier iemand anders die zoiets heeft en zou die misschien willen laten zien hoe de tekst dan verwerkt is in de tattoo?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:32

tomorrow (zonsopgang) miss heb je der wat aan maar bij tomorrow denk ik gelijk aan zonsopgang..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 05:52

wreckh schreef:
Je kan niet piepklein volgens mij. Ik zou het gewoon even vragen bij de tattooshop. Ik heb mijn naam getatoueerd en dit is ong. een cm hoog, kleiner kon toen niet ivm leesbaarheid en dan zou het op den duur in elkaar gaan overlopen.

Afbeelding

En dit dan? Is dit wel groot genoeg of word dat wsl ook 'n vlek? Vind dit wel 'n mooie grootte.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 07:37

Ik zit al jaren te twijvelen of ik een tattoo laat zetten of niet, ik weet dat mijn ouders er fel op tegen zijn maar ik ben natuurlijk oud en wijs genoeg maar het weerhoudt wel een beetje.

Wat ik graag wil is de naam van mijn zoontje op mijn been en op mijn andere been de 1e letter van mijn pas overleden paard en die letter staat tevens voor nog 2 paarden eventueel zet ik er een sterretje bij.

Hebben jullie tips!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:19

xxDanielleee schreef:
Alou schreef:

ik zal ze even maken van met mijn webcam, mijn camera is kapot. hoop dat het dus zichtbaar is.
[img]http://i1228.photobucket.com/albums/ee448/xxdanielleee18/IMG000043.jpg?t=1289249537
zit beetje raar bij, maar zo was hij het meest zichtbaar!
gelijk duidelijk waar het zit..

Die op mijn buik is minder belangrijk. Daar heb ik al een ontwerp voor liggen. Daar komt namelijk een speciale bloem met aan de tak aan beide kanten een blad en in die blad mijn ouders de namen. in 1 blad komt dan wanneer mijn moeder daadwerkelijk te overlijden komt haar as in.( mijn moeder is ernstig ziek nu)

makkelijk te coveren van die stippen
met een bloem bv, eventueel met sierlijke krullen erbij. dat lijkt me wel mooi

ik heb op die plek aan beide zijden een ster staan, je zou het kunnen coveren met een zwarte of zwart/witte ster...
mijn sterren: http://94.100.124.59/1045250001-1045300 ... _NmWZ.jpeg

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:28

@marshaha: Woow jij zit heerlijk onder de tattoo´s. I love it!
Ik wilde eerst ook een sierlijke bloed, die dan over mijn schouder heen viel. Maar het moet allemaal nu een beetje klein.. een kleine bloem leek me niet mooi. Ik zit zelf dus te denken aan 2 hondenpootjes met daartussen een sierlijke lijn. Of dus wel een bloem, of wilde 3 strerren!
Verder kon ik ook nog denken aan tekst maar tekst op die plek wordt niet mooi dat weet ik nu a

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:18

Oef wat een prachtige plek voor een tattoo, daar zo aan dat sleutelbeen/voorkant van je schouder...
Erg mooie tattoo's ook Marshaha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:45

ship schreef:
tomorrow (zonsopgang) miss heb je der wat aan maar bij tomorrow denk ik gelijk aan zonsopgang..

Tomorrow betekent morgen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:46

Ik denk dat ze misschien bedoelt dat zonsopgang het kan symboliseren?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 09-11-10 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:47

MarcoBorsato schreef:
ship schreef:

Tomorrow betekent morgen...

ja en bij een nieuwe dag gaat de zon toch op :P?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:47

Ja omdat zonsopgang tussen haakjes staat dacht ik dat ze de betekenis uitlegde...

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:48

sterretje :+
Inderdaad een mooie plek daar aan de voorkant! Misschien wat voor mijn volgende :)
Ik zal vanmiddag even een foto van mijn afgemaakte plaatsen (dat paardenhoofd), ik vergat steeds om foto's te maken, en toen ik er eindelijk aan dacht was hij heerlijk aan het vervellen :+ das nou niet zo smakelijk voor een foto :Y)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 12:26

Wat is een normale wacht tijd voor een tattoo te laten zetten?
Anthea die tattoo is onwijs mooi zeg.. Wil je zoiets?
Marshaha Wauw wat een onwijs mooie tattoo's heb jij. Wat voor soort vogels heb je op je buik staan?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 12:35

Ik meld me hier ook maar, wil al best een tijdje een mooi teken voor mijn merrie laten zetten, maar wist noit wat en wilde wel iets origineels.
Inmiddels ben ik er uit, het word een paardenbloempluisje, want ik noem mijn pony altijd pluis!
Het staat voor meerdere dingen waar het ook goed bij past.
Wil het niet groter dan 2 cm, dus eigenlijk levensgroot, en op mijn polsgewricht.

Moet het dan gezet worden met fineline?
Want ik vind een heel dun lijntje mooier en subtieler.
En doen alle shops fine line?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:01

bedoelde idd zonsopgang een nieuwe dag hihi sorry voor de onduidelijkheid..