Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GimGirl schreef:Ik meld me ook maar eens..
Binnenkort ga ik voor me eerste tattoo, en vind het nu al zeer spannend, al 2 jaar (of langer) loop ik met het idee, maar durfde telkens niet te bellen (niet bang voor spijt oid, maar gewoon)Dus nu heeft me zus knoop door gehakt en krijg hem van haar op me verjaardag.. Precieze datum weet ik nog niet..
Maar het wordt een hondenpoot(je), gewoon simpel, omdat honden echt bij mijn leven horen.. Maar zit nog wel beetje met de plaats, denk zelf bij linkerborst te plaatsen, zodat ik hem zelf ook makkelijk zie.. Maar hoe is de algemene ervaring daar mee om hem bij je borst te plaatsten?? Doet dat pijnhahaha, en moet je dan liggen of gewoon zitten of of
Pff vind allemaal erg spannend
Alou schreef:heb je foto's van de stippen die je weg wil hebben?
wreckh schreef:Je kan niet piepklein volgens mij. Ik zou het gewoon even vragen bij de tattooshop. Ik heb mijn naam getatoueerd en dit is ong. een cm hoog, kleiner kon toen niet ivm leesbaarheid en dan zou het op den duur in elkaar gaan overlopen.
xxDanielleee schreef:Alou schreef:heb je foto's van de stippen die je weg wil hebben?
ik zal ze even maken van met mijn webcam, mijn camera is kapot. hoop dat het dus zichtbaar is.
[img]http://i1228.photobucket.com/albums/ee448/xxdanielleee18/IMG000043.jpg?t=1289249537
zit beetje raar bij, maar zo was hij het meest zichtbaar!
gelijk duidelijk waar het zit..
Die op mijn buik is minder belangrijk. Daar heb ik al een ontwerp voor liggen. Daar komt namelijk een speciale bloem met aan de tak aan beide kanten een blad en in die blad mijn ouders de namen. in 1 blad komt dan wanneer mijn moeder daadwerkelijk te overlijden komt haar as in.( mijn moeder is ernstig ziek nu)