Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neroo schreef:xSOULSISTER schreef:Iemand tips tegen klitten bij de waxjes?
Heb je nu al klitten
xSOULSISTER schreef:Focussed schreef:Heeeeeel voorzichtig met je handen uit elkaar halen? En iets met veel siliconen gebruiken (siliconen zorgen ervoor dat het haar niet kan klitten). Siliconen zijn eigenlijk niet goed maar nood breekt wet denk ik
Waarom is dat niet goed dan? Welke soort shampoo bevat siliconen?
Focussed schreef:Alle drogisterij shampoo's zo ongeveer. Maar ik denk dat daar niet genoeg siliconen inzitten om echt klitten eruit te halen. Gewoon even een masker kopen, even achterop kijken, waar het meeste ingredienten op -cone eindingen kopen
Siliconen omsluiten je haar waardoor het kan uitdrogen, maar door die laag siliconenolie erover heen zie je dat dus niet. Shampoo's met sulfaten én siliconen zijn het ergst. Sulfaten breken de beschermende laag die om je haar zit namelijk af en daardoor kunnen alle schubben loslaten, daarom stoppen fabrikanten siliconen in hun shampoo. Laagje om het verwoestte haar en de klant merkt niks
nelis schreef:Ook al heb je niet snel goed gekamd dit weekend, is het wel vrij snel als je al klitten hebt..
Daar zou ik mee terug gaan
xSOULSISTER schreef:nelis schreef:Ook al heb je niet snel goed gekamd dit weekend, is het wel vrij snel als je al klitten hebt..
Daar zou ik mee terug gaan
Wat een onzin, als jij je haar niet goed kamt en er dan met mousse in gaat slapen is dat heel logisch.
En vooral met extensions erin, dan gaan de waxjes snel klitten.
Ze zien me al aankomen, 'ik wil nieuwe extensions, want ze klitten.'