Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:42

Aster_ schreef:
Ik ben van zwart naar blond gegaan (eigen kleur is donkerblond) duurde heel lang en heeeeeeeeeel veel highlights! Maar het is erg mooi natuurlijk blond geworden! Nu wil ik
Nog 1x naar de kapper voor de laatste bruine plukjes. Krijg alleen wel al uitgroei, heel vervelend, terwijl in de zomer mijn haar van zichzelf deze kleur heeft! Maar wordt mijn haar nu niet groen in de zomer met al dat geverf en chloor? Zucht, had ik nou maar m'n eigen blonde haren weer ipv geverfd

Dat had ik dus ook, (zal zo foto's posten) ik moest nog een keer terug naar de kapper maar zag het eigenlijk niet zitten en ook ik had uitgroei, bij mijn zusje was het wel super mooi geworden maar ik was er eigenlijk niet zo happy mee, nu heb ik gisteren garnier nutrisse natuurlijk lichtblond (van de blond collectie) eroverheen gegooid en het is echt super mooi geworden, heel natuurlijk, hier en daar zie je nog een beetje blonde highlights dus ben erg tevreden, en dat voor 12,45 :D

Marlis

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:05

Ik ben niet zo slim geweest haha.
Heb donker (geverfd) haar donkere kleur bruin en heb nu extra licht bruin(mouse van loreal) erin gedaan terwijl ik zo fotoshoot met mn paarden heb. dus als het niet pak, sta ik voor banketstaaf erop haha.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:36

xDramaQueen schreef:
Aster_ schreef:
Ik ben van zwart naar blond gegaan (eigen kleur is donkerblond) duurde heel lang en heeeeeeeeeel veel highlights! Maar het is erg mooi natuurlijk blond geworden! Nu wil ik
Nog 1x naar de kapper voor de laatste bruine plukjes. Krijg alleen wel al uitgroei, heel vervelend, terwijl in de zomer mijn haar van zichzelf deze kleur heeft! Maar wordt mijn haar nu niet groen in de zomer met al dat geverf en chloor? Zucht, had ik nou maar m'n eigen blonde haren weer ipv geverfd

Dat had ik dus ook, (zal zo foto's posten) ik moest nog een keer terug naar de kapper maar zag het eigenlijk niet zitten en ook ik had uitgroei, bij mijn zusje was het wel super mooi geworden maar ik was er eigenlijk niet zo happy mee, nu heb ik gisteren garnier nutrisse natuurlijk lichtblond (van de blond collectie) eroverheen gegooid en het is echt super mooi geworden, heel natuurlijk, hier en daar zie je nog een beetje blonde highlights dus ben erg tevreden, en dat voor 12,45 :D

Op al die highlights van de kapper kan je gewoon zon pakje gooien? Wordt het dan niet rood/groen/paars whatever :P? Ben benieuwd naar je fotos!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:26

Ik heb het risico wel genomen maar ik weet natuurlijk niet hoe t bij een ander uitpakt.. ik was niet meer tevreden met mijn highlights.. mijn zusje had 2x nodig en het zat prachtig, nu nog maar ik liep nu echt voorschut.. er zat ook namelijk een giga witte plek in mijn nek (als ik me haar opgestoken droeg) daar had de verf te lang gezeten :')

vorige week:
Afbeelding

Afbeelding
(duidelijk uitgroei te zien)

net:
Afbeelding

beetje moeilijk te zien zo maar het is een beetje deze kleur:
http://static.becomegorgeous.com/img/ar ... styles.jpg

iets lichter wel :j ben erg blij ermee :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:36

Die verf en kleur van Nutrisse gebruik ik ook, hij is echt ontzettend goed :j Geeft een mooi goud kleurtje. Bij jou is hij ook mooi uitgepakt!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:54

Sjeezz ik begin zowaar te twijfelen! Het is indd erg mooi geworden! :oo
Of nog een x kapper of toch zelf!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:12

Voor de dames met droog/pluizig haar...

Afbeelding
een aantal druppels door je conditioner mengen, dan 5 minuten in je haar laten zitten, en uitspoelen, mijn haar is zó zacht én niet vet :D

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:26

Hmm misschien is dat wat voor mij, dank voor de tip!

Ik doe namelijk het masker van de andrelon er in en die laat ik altijd een uurtje inwerken, maar heb niet heel erg het idee dat het helpt.. of misschien was het nog wel erger geweest als ik dat niet deed :P

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:30

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:37

_Anouck schreef:
Hmm misschien is dat wat voor mij, dank voor de tip!

Ik doe namelijk het masker van de andrelon er in en die laat ik altijd een uurtje inwerken, maar heb niet heel erg het idee dat het helpt.. of misschien was het nog wel erger geweest als ik dat niet deed :P

ik heb heel dik krullend haar, ik kan je het echt aanraden :j ik gebruik het in combinatie met conditioner van de action _O-

Afbeelding
(hier nog donker haar)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:56

Ooooh waar heb je die nagellak-ophang-dinges vandaan?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:52

van
Afbeelding

naar
Afbeelding
(oh let niet op de foto haha, had net nieuwe zonnebril gekocht :+ )

dmv heeeeel veel highlights (en geld) bij de kapper! Wil het dus graag nog wat lichter hebben..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:20

mooi gedaan aster!
hoeveel was je hier voor kwijt?

ik ga begin juli ook veel highlights laten zetten..
heb het 2 jaar geleden al gedaan, was toen super goed bevallen. erg jammer dat ik niet onthouden heb welke kapster het toen gedaan heeft want zij had het echt heel netjes gedaan.

mijn moeder heeft het laatst ook laten doen maar bij haar is het echt wat streperiger geworden..
dus ik hoop maar dat het bij mij dan weer goed gaat :P (ik ga wel naar een andere kapsalon maar toch..het kan zo lelijk worden).
ik was 2 jaar geleden geloof ik wel 80 euro kwijt voor alleen die highlights en mijn haar is nu langer dan toen..
dus laat het eerst knippen en heeeel erg uitdunnen (doe ik altijd) en daarna pas verven. is de kapper het nooit mee eens, die willen altijd eerst verven en daarna er een passend model in knippen maar dat kost echt veel meer geld.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:52

Uhm 180 euro :=
( in meerdere keren dus toen leek het minder erg... Maar toch.. Slik)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:55

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:15

Aster_ schreef:
Uhm 180 euro :=
( in meerdere keren dus toen leek het minder erg... Maar toch.. Slik)

en hoeveel behandelingen heb je hiervoor gehad zeg maar?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:42

2 van 4-5 uur

(meerdere klonk als een stuk meer maar het waren er maar twee :+)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:12

Haha ok 2x dus. Zal bij mij ook wel zoiets gaan kosten..
Ze moeten bij mij ook altijd meerdere keren verf bij maken omdat ze mn hoeveelheid haar niet goed inschatten en omdat de hoeveelheid verf niet in 1x in t bakje past :p
vind het wel een nadeel dat die folies zo lang duren! Wat een zit altijd.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 17:07

Wie kan mij helpen

Ik word over 4 maand 20 jaar maar iedereen schat mij jonger
Ik ben dat nu wel heel erg zat en wil er graag wat aan veranderen, te beginnen met mn kapsel/gezicht....

Op dit moment heb ik het zo
Afbeelding
Nouja je ziet niet alles want k had staart in, maar mn haar is tot op mn schouders en dan zoals op de foto te zien is een lok
De kleur is nog het zelfde

Wie weet een mooi vrouwelijk maar toch stoer kapsel of misschien een haar kleur ?
Alles is welkom

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:11

En misschien kunnen jullie mij ook helpen? Ik ga morgen of zaterdag pony laten knippen. Heb altijd al een pony en ook al veel verschillende dingen gehad maar de laatste tijd heb ik het steeds zelf geknipt. In het begin ging dat goed maar nu zit er echt totaal geen model meer in. Ik heb het zo;

Afbeelding

Deze foto is zaterdag gemaakt. Ik zat zelf te denken aan weer recht maar dan wat dunner en heel erg piekerig. Zou dat leuk zijn? Of zouden jullie het juist schuin doen? Of iets anders?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:16

WinSel; Ik zou het sowieso verven met een wat diepere kleur, denk dat je ogen dan veel mooier uit komen. Bijvoorbeeld iets met een rood-tint zoals kastanjebruin? Noem maar iets hoor maar ik zou het denk ik echt een heel klein beetje donkerder doen, ook weer niet te donker hoor want daar krijg je een harder gezicht van en je hebt juist zo'n vriendelijk gezicht nu!

Verder misschien je haar naar binnen laten vallen? Een schuine pony en die dan door laten lopen. Zal even foto zoeken wat ik bedoel. Maar dat ze het gelijkmatig snijden dat heb ik ook een poos gehad en laat ik morgen ook weer doen als ze m'n pony knippen.

Zoiets als kleur;

Afbeelding

En dan zo naar binnen laten vallen met dan een schuine pony!

Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:22

Oww dat is leuk :D Dankje, ik ga eens overleggen met de kapper :D

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:27

Hey!

Ik zit in een groots dilemma. :+ Ik weet niet of hier henna experts zitten? Ik heb heel Google al afgestruind maar kan geen duidelijk antwoord vinden. :=

Ik heb dus flink geblondeerd haar met een enorme donkerbruine uitgroei. O:) Nou wordt het niet aangeraden om henna te gebruiken op chemisch gebleekt haar, maar het is al een tijdje geleden dat het geblondeerd is. Daarbij moet je het altijd eerst voorpigmenteren (rood verven) als je van blond naar donker wilt, dus ik dacht; pure rode henna zonder toevoegingen om chemische reacties te vermijden, en daarna als het knalrood is bruine henna er over heen! Of veel koffieprut toevoegen aan de rode henna zodat het sowieso donkerrood uitvalt en niet oranje wordt..

De reden dat ik persé henna wil gebruiken is omdat het minder slecht voor je haar schijt te zijn, en zelfs verzorgend is? Ik weet niet of dit waar is?

Is mijn gedachtengang zo juist? := :+ Ik wil absoluut geeeen worteltjeshaar! _O-

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:36

Aster_: mooi hoor! :j

Ik ben ook in dilemma :+
Ik heb al lang een schuine pony, maar twijfel dus énorm of ik hem zou laten meegroeien of niet..
Hij is nu een tikkel te lang, dus zit op een moeilijk moment nu :Y)
Dus nu moet ik beslissen, toch weer afknippen, of even doorbijten :+

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 21:38

Hee mensen, ik heb ook een vraagje :D
Ik heb blond haar, mijn eigen kleurtje, maar ik wil misschien wel knalrood haar }>
Nou wil ik eerst even kijken hoe het staat, dus zoek ik een kleurings-iets wat maar 1 dag of twee dagen blijft zitten, maar echt niet langer en het moet weer helemaal weg kunnen :)
Iemand iedeeen, want ik wil niet eindigen met half blond half rood = roze haar of zoiets xD
Deze rood lijkt me ZO gaaf: http://i149.photobucket.com/albums/s66/ ... o1_500.png