Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:04

Goed bezig Romyv!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:08

thnxx :D

jaaa vind het echt super cool! Ga dan wel mee op de racefiets hoor, dan hou ik ze misschien een beetje bij :+ MTB ben ik nog te angstig om echt keihard naar beneden te klappen dus dan word het drama

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:27

Gaaf Romyv, en gefeliciteerd met je resultaat.

Volgens mij heeft de mountainbike een framemaat van center as tot top van 47/48 centimeter. Kan het vanmiddag nog eens nameten als je nog steeds interesse hebt. Hier is de marktplaats advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller
Ik had hem gister bijna verkocht, maar toen zij die ineens een uur voor de afspraak af (verdorie) en heb nu sinds vannochtend op facebook nog een geintresseerde.

Ze hebben vanaf woensdag bij de Aldi vooral shirts en jacks en broeken met lange pijpen/mouwen. Weet alleen of de broek ook een broekzeem heeft, ik hoop het wel, maar zo ziet het er op de foto niet uit.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:05

ow nee dat is te klein, ik moet maat 57/58 hebben :) Wel leuk dat het zo hard gaat!

in de omschrijving staat er ook niets bij? Vaak trekken zn broek over hun zeem aan... dat is ook een oplossing!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:11

Echt hard gaat het niet hoor. Via marktplaats nog geen reacties gehad, en die van gisteren was eigenlijk de eerste die interesse toonde. Baalde dan ook echt toen die niet door ging. Hoop nu dat die andere die interesse toonde vanavond komt kijken en dan ook echt serieuze interesse heeft.

Dit is wat er staat: Met polster inzet, voorzijde voorzien van windbescherming. Damesmaten: 38 t/m 42. Herenmaten: 48 t/m 56.

Maar wat een polster dan weer is?

Je bedoelt gewoon een lange broek over de korte broek met zeem, of een losse zeem?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:22

ja, je lange broek zonder zeem over een korte broek met zeem

polster, geen idee hahahaha

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:45

Met polster wordt volgens mij een zeem bedoeld. En als ik de foto's zo bekijk, zit die er inderdaad ook in. Voorzijde bedekt met windbescherming is wel lekker, maar dan moet het wel al wat frisser zijn, anders is dat al snel te warm.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:55

Ik heb afgelopen zaterdag een fietsjack en shirt gekocht bij de Lidl :) Shirt was 10 euro en jack 18 euro. Ze hadden ook broeken, maar niet in mijn maat :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:17

Ik hoop dat je gelijk hebt Homiafortuna! Ben benieuwd. 1 van mijn pakketjes is aangekomen bij mijn werk. Ben nu tot 8 uur aan het werk op een andere locatie en daarna ga ik dat pakket even ophalen. Hopelijk is de tweede dan ook al gearriveerd, maar dat verwacht ik niet (is gisteren vanuit duitsland verstuurd). Beetje jammer dat de schoenen in dit pakket dat gearriveerd is zit, en de pedalen in het pakket uit duitsland. Dus behalve passen of het echt goed zit, kan ik dan alsnog niks voorbereiden :( .

Morgen vroeg maar gelijk lekker op tijd zorgen dat ik bij de aldi ben ^^

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 10:07

Aarrrrghhh... ik wilde heel graag een shirt met lange mouwen. Hebben ze voor vrouwen alleen maar roze!! GRRR zo lelijk! Die heb ik dus niet meegenomen. Heb maar wel zo'n ultradun regenjasje meegenomen. Altijd handig voor in het zadel tasje.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:31

Sorry dat ik alsmaar achter elkaar post ^^ Ben gewoon enthousiast :P

Net mijn eerste ritje gemaakt. Half uurtje maar, maar heerlijk :D . Toch gelijk de Grebbenberg meegepakt, ging lekker. Tot ik rechtsaf een weg in sloeg die wel heel stijl was, en ik, nog niet gewend genoeg aan mijn fiets, kon niet snel genoeg lichter schakelen, dus moest ik stoppen, raakte uit balans en BOEM. Was in de "paniek" vergeten dat mijn voet nog vast zat ^^ haha.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:41

Toevallig de Italiaanse Weg ingeslagen. Zo'n smal klinkerpaadje door het bos. Eerst rij je langs het water en dan ga je links of in jouw geval rechtsaf het bos in en dan kom je op dit weggetje.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:51

Nee, ik was vanuit Wageningen over de 80 weg richting rhenen gefietst en gewoon langs de weg de heuvelop, en dan alsmaar rechtdoor langs Ouwehand. En toen na ouwehand, maar nog voor het verkeerslicht bij het station van Rhenen rechtsaf omhoog gegaan, en daar ben ik dus gevallen. Ben toen maar gelopen tot het weer vlak was :P want ik kwam op zo'n stijl stuk natuurlijk nooit meer weg met EN in de pedalen moeten klikken EN moeten schakelen EN vaart maken :P . En toen stukje verder weer rechtsaf, en dan kom je op een fietspad die door het bos gaat achter ouwehand langs weer terug de berg af en weer richting Wageningen

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:10

Shiloh schreef:
Aarrrrghhh... ik wilde heel graag een shirt met lange mouwen. Hebben ze voor vrouwen alleen maar roze!! GRRR zo lelijk! Die heb ik dus niet meegenomen. Heb maar wel zo'n ultradun regenjasje meegenomen. Altijd handig voor in het zadel tasje.

Ik heb die roze wel genomen. Het shirt en het jack. Ik vond ze wel heel leuk. Lekker apart. Zo'n regenjasje heb ik ook meegenomen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:52

Ja? Ik heb echt helemaal niks met roze. Beetje bourdeau roze of zo vind ik nog wel leuk, maar dit barbie roze houd ik echt helemaal niet van. De broek heb ik trouwens ook gekocht.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:26

Die heb ik niet gekocht. Heb al lange broeken en vindt een lange broek met zeem niet fijn. Bovendien zaten er ook geen "bretels" aan. Ik draag mijn lange broeken gewoon met mijn fietsbroek eronder. Is ook nog warmer.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:39

bij ons waren om 1000 alle kleine maatjes al weg(waarschijnlijk zijn ze nooit binnen gekomen) dus ik ben alleen voor handschoenen geslaagd :(

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:41

Bij ons ging het ook hard hoor. Ik was er om 9 uur en het meeste was ook al weg. Bovendien stonden er in de 5 minuten dat ik stond te kijken echt al een man of 5/6 tegelijk in die bakken te graaien en toen waren er ook al niet veel kleine maten meer.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 14:05

volgens mij hebben ze weinig kleine maten gehad..

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 14:59

Ik heb uiteindelijk voor mijn vriend de garmin etrex 30 besteld :) hij is net binnen. Zaterdag krijgt hij hem voor zijn verjaardag, hoop dat ik een goede koop heb gedaan :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:26

Fantabulouss schreef:
Ik heb uiteindelijk voor mijn vriend de garmin etrex 30 besteld :) hij is net binnen. Zaterdag krijgt hij hem voor zijn verjaardag, hoop dat ik een goede koop heb gedaan :)

Vast wel! Prettige verjaardag zaterdag!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:26

En Fantabulouss... wat vond ie ervan?

Misschien is het al voorbijgekomen, maar wat doen jullie eigenlijk in de winter? Ik zit te twijfelen:
- mountainbike kopen
- tacx trainer kopen (of hoe je dat ook schrijft)
- spinnen in de sportschool
Ben benieuwd wat jullie gaan doen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 19:43

Bij mij is het afhankelijk van of ik al een "vaste" baan heb gevonden. Zodra ik weet war ik de komende jaren blijf wonen neem ik die omgeving misschien iets van een sportschool. Als het weer het toelaat ga ik denk ik gewoon fietsen. Dat moet toch prima kunnen op dagen dat het niet nat en glad is en de temperaturen niet al te bizar laag zijn?

Ik heb inmiddels net mijn derde rondje erop zitten.

Donderdag in een uur 22 kilometer gedaan, waarbij ik de Grebbenberg en de Wageningse berg heb meegepakt.
Vandaag in 40 minuten 15 kilometer, ook met grebbenberg erbij.

Zou het ineens zonde vinden als ik voor een baan zou moeten verhuizen. Die twee heuveltjes hier, geven echt veel diversiteit en mogelijkheden en uitdaging, heb tot nu toe elke keer de grebbenberg meegepakt, maar alle 3 de keren in een totaal andere route.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:18

Ja goedgekeurd hoor :D gelukkig ! :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:23

Leuk Fantabulouss!