Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MTB ben ik nog te angstig om echt keihard naar beneden te klappen dus dan word het drama
Wel leuk dat het zo hard gaat!
.
. Toch gelijk de Grebbenberg meegepakt, ging lekker. Tot ik rechtsaf een weg in sloeg die wel heel stijl was, en ik, nog niet gewend genoeg aan mijn fiets, kon niet snel genoeg lichter schakelen, dus moest ik stoppen, raakte uit balans en BOEM. Was in de "paniek" vergeten dat mijn voet nog vast zat ^^ haha.
want ik kwam op zo'n stijl stuk natuurlijk nooit meer weg met EN in de pedalen moeten klikken EN moeten schakelen EN vaart maken
. En toen stukje verder weer rechtsaf, en dan kom je op een fietspad die door het bos gaat achter ouwehand langs weer terug de berg af en weer richting Wageningen Shiloh schreef:Aarrrrghhh... ik wilde heel graag een shirt met lange mouwen. Hebben ze voor vrouwen alleen maar roze!! GRRR zo lelijk! Die heb ik dus niet meegenomen. Heb maar wel zo'n ultradun regenjasje meegenomen. Altijd handig voor in het zadel tasje.
hij is net binnen. Zaterdag krijgt hij hem voor zijn verjaardag, hoop dat ik een goede koop heb gedaan
gelukkig !