Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hoewel ik dat voor komende week wel gedaan heb, ik ga dan maar 1 avond overwerken ipv 2. Maar komt dan ook weer doordat ik de ene avond verenigingsles moet geven. En ook stug doorblijven gaan met het rijden van beide paarden.
de cross in Breda was leuk ! wel weer wat ruzie met mijn moeder ... voor de afwisseling ... maar mijn paardje heeft dat helemaal goed gemaakt . we zijn weer een stapje verder . Na bijna 8 maanden oefenen heeft hij een jambette gedaan ! en hij is met mij op een blok gaan staan . ben echt mega blij . nog eens een leuke dag na een 2 tot 3 weken
Nu hopen dat hij straks weer wat wil eten. We hebben een afspraak voor een echo van z'n buik staan voor morgenochtend. Dus even kijken hoe dit verder gaat of die afspraak blijft staan of niet
Hij lijkt ook wat sterker/fitter

was echt kapot na het feestje van gisteren. Eenmaal op het werk ging het gelukkig wel weer beter en heb lekker gewerkt vandaag.
dadelijk lukt het niet
En op blok is idem op een boomstronk . Leuk dat je een redenlijk goede dag heb gehad

. Ben je al moeten gaan ? of is donderdag de eerste keer ?
ik heb gister de uitslag van het ziekenhuis gekregen: ik heb GEEN ms! dus ben hartstikke blij.