Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:35

Goedemorgen, ik moet vandaag ook nog even een stukje gaan lopen... Weet niet of het lukt, erg druk! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:35

In je sok?? :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:36

Chantal___ schreef:
Heb je geen zakje aan de achterkant van je broek? Boven je kont zegmaar. Daar heb ik een ritsje zitten.

Ik ook! :D :j
Heb een roze met zwarte broek! :+

Tallout

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:37

Ik heb gewoon een zwarte :Y)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:39

Ik vond roze erbij leuk! _O-

Ik vind het ook wel fijn hoor, dat zakje op mijn kont! :D

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:42

Haha helaas niet. Heb gewoon zo'n simpele lange Adidas trainingsbroek zonder zakjes of ritsjes.

Misschien wordt het dan toch tijd voor een echte running-broek mét zakjes :D Oja, ik heb nu trouwens een gewone zwarte, ik val het liefst zo min mogelijk op dus ik maak gebruik van schutkleuren...

Edit; sok gaat hem niet worden. Dan krijg ik die dopjes van mijn mp3 nooit meer in mijn oren :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:48

ik ben vanmorgen om 9 uur gaan lopen,en heb het weer 30 minuten volgehouden! :D
het ging erg lekker,moest wel opletten dat ik niet steeds over mijn ''eigen'' tempo heen loop.
maar met simpley the best van tina turner in mijn oren voel ik me net weer een jonge blom van 18! _O-
al voel ik mijn eigen nu vast beter dan 15 jaar geleden ;)

succes aallemaal met lopen en een heel fijn en zonnig weekend. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 11:01

patos schreef:
Haha helaas niet. Heb gewoon zo'n simpele lange Adidas trainingsbroek zonder zakjes of ritsjes.

Misschien wordt het dan toch tijd voor een echte running-broek mét zakjes :D Oja, ik heb nu trouwens een gewone zwarte, ik val het liefst zo min mogelijk op dus ik maak gebruik van schutkleuren...

Edit; sok gaat hem niet worden. Dan krijg ik die dopjes van mijn mp3 nooit meer in mijn oren :+

Een zwarte heb ik ook hoor! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 11:03

amazone77 schreef:
ik ben vanmorgen om 9 uur gaan lopen,en heb het weer 30 minuten volgehouden! :D
het ging erg lekker,moest wel opletten dat ik niet steeds over mijn ''eigen'' tempo heen loop.
maar met simpley the best van tina turner in mijn oren voel ik me net weer een jonge blom van 18! _O-
al voel ik mijn eigen nu vast beter dan 15 jaar geleden ;)

succes aallemaal met lopen en een heel fijn en zonnig weekend. :D

Joeheeeeeeeeee, wat goed zeg! Lekker toch!
Als ik alleen loop moet ik ook altijd oppassen dat ik niet te snel ga hoor! Op een gegeven moment ben je helemaal op!

Ik kan jullie af en toe niet bijhouden hier hoor, jullie gaan zo snel!

Las wel dat jullie het over zware benen en ademhaling hebben gehad.
Zware benen heb ik nooit last van, die heb ik al van mijzelf _O- oke, flauw grapje! :D maar ademhaling wel en dat komt eigenlijk omdat ik eraan denk, dat is mijn probleem, ik kan dan soort van gaan hyperventileren tijdens het lopen, dat is wel eens heel vervelend hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 17:11

Hee meiden, misschien dat ik zo ook nog een rondje ga lopen. Wij hebben men 2 daagse en hebben al een tocht van 30 km achter de rug. Maar vriendlief is nog niet thuis, dus ik kan mooi een rondje maken.

Dinsdag ga ik denk ik kijken bij de atletiekvereniging, ik heb mail contact gehad en het klonk allemaal erg goed. Ik kan dan 2 dagen in de week op de baan gaan trainen. De lange afstanden doe ik toch het liefste alleen en lekker thuis in het bos. Ze hebben verschillende groepen en op basis van mijn verhaaltje denken ze dat ik het beste in de prestatielopers groep pas. Ik ben er benieuwd, en ik vind het ook wel spannend...

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 20:21

Ik heb de afgelopen 4 maanden best wel hard getraind en heb nu wel een flinke conditie. Alleen ik merk dat ik steeds minder gemotiveerd raak :+.
Zijn er meer die dat hebben? :))

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:57

Jeetje,wat gaat dit topic snel :D
Ik heb gisteren voor 't eerst meegedaan met een hardloopwedstrijd; de natuurloop van Siddeburen.
Ik heb meegedaan met de 4,5 km.
Dat vond ik zo voor de eerste keer eerst wel genoeg.
Ik zag er eerst flink tegenop, vooral omdat je ineens met zóveel mensen tegelijk moet lopen :wow: én zoveel mensen aan de kant, brrr, kreeg best de zenuwen ineens,bang dat ik zou struikelen oid :o maar gewoon ff doorzetten :D
Mijn vriend deed mee, z'n 2 zussen , en een zwager, maar hun gingen voor de 16 km, maar zijn dan ook veeeel beter getraind dan mij :D
Ik ben mooi achteraan de groep gaan lopen en m'n eigen tempo lekker aangehouden, en dat ging prima, af en toe zelfs mensen voorbij gelopen :))
Was een leuke loop, eerst door 't dorp heen,met wat toeschouwers enzo, en je werd af en toe aangemoedigt :D
Toen een stuk door 't bos, langs water enzo,erg leuk.
Op 't einde moest jeje nummer weer inleveren , en kreeg je een t shirt.
Ik heb er 30 min.over gedaan.
Ik heb de smaak te pakken, ik ga nu lekker doortrainen, in juni is er weer een loop,in Harkstede, de Bekkemarun,in m'n eigen omgeving.
M'n vriend en zijn aanhang doen ook weer mee, en dan is 't leuk dat we met z'n allen kunnen lopen :D
Laatst bijgewerkt door Durante op 25-04-10 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:58

xkimmie schreef:
Ik heb de afgelopen 4 maanden best wel hard getraind en heb nu wel een flinke conditie. Alleen ik merk dat ik steeds minder gemotiveerd raak :+.
Zijn er meer die dat hebben? :))

Ik raak juist steeds meer gemotiveerd :D

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:14

Knap gedaan Durante, jij hebt je eerste wedstrijdervaring in the pocket dus! Lijkt mij ook reuze spannend de eerste keer!

Ik ben nu even mijn eten aan het laten zakken, straks nog even les 4 lopen. Mp3 stop ik maar tussen de band van mijn broek denk ik...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:25

Ik ga misschien ook nog wel een rondje doen. Net met de club bufet gehad, dus eerst maar even laten zakken al dat eten :P Wil zo graag eens lopen met mijn MP3 :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:22

:wave:

Les 22 ligt achter me :j Het ging echt goed :j
Wel een beetje papbenen halverwege maar dat ging ook wel weer over
Heb nu een rondje van 5 km en daar heb ik nu 40 min over gedaan. Moet dus nog wel wandelen tussen door.
Nog 5 lessen en dan ben ik er *\o/* Hoop dat volgende week te bereiken en dat moet lukken want nog 1 week werken en vrijdag vrij natuurlijk en dan heb ik een week vakantie en dan probeer ik toch elke morgen wel even óf te gaan hardlopen óf een lange wandeling te maken op de dagen dat ik naar de sportschool ga :j

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:51

k moet zo nog lopen *geen zin *

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:51

Jeetje zo laat nog? Of heb je een loopband?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:53

SAKKIA schreef:
Jeetje zo laat nog? Of heb je een loopband?

oh ik loop wel vaker zo laat hoor :D, voel me hier op het dorp ook wel veilig, genoeg mensen die nog hun hond uitlaten rond dit tijdstip :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:55

Mag ik ook mee komen praten?
Ik heb de lessen van Evi geregeld en wil vanaf deze week eigenlijk 3x per week gaan lopen.
Om conditie te kweken en vet te verbranden maar ook om even ''de kop leeg te maken''.
Hoe vinden jullie dat lopen met Evi, is het echt een goede stimulans?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:57

Oh ja daar zou ik ook geen last van hebben denk ik, maar ik zou er zo tegen op zien :+
Ik kan me dan echt niet meer van de bank losweken denk ik.
Maar goed ik was vanmorgen al weer erg vroeg op, 8 uur!!! en dan voor een zondag :')
Maar goed toen was ik om half 11 wel klaar met hardlopen en douchen e.d. en dat vind ik toch wel lekker hoor :j

Welkom Wildgirl
Ik vind het wel fijn om te lopen met Evy, muziek is niet echt van deze tijd maar meestal ben ik zo in gedachten verzonken dat ik niet eens precies weet wat voor muziek ik hoor :+
Ik doe het ook vooral om de kop leeg te maken en dat werkt echt wel goed hoor :j

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:02

SAKKIA schreef:
Oh ja daar zou ik ook geen last van hebben denk ik, maar ik zou er zo tegen op zien :+
Ik kan me dan echt niet meer van de bank losweken denk ik.

dat probleem heb ik nu ook even :O mijn bedje is aantrekkelijker dan Evy op dit moment :D

Wildgirl schreef:
Hoe vinden jullie dat lopen met Evi, is het echt een goede stimulans?

Zonder Evi red ik het niet, want zij verteld precies wanneer je moet rennen en wanneer wandelen, zelf bijhouden is een klus, nu plug je gewoon in en gaan :D. Al komen sommige liedjes me inmiddels wel de neus uit. :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:06

Ja ik ga wel lekker op tijd op bed :j Verwacht een enorm drukke dag morgen op het werk :j En ben ook moe van het de hele tijd in de tuin hangen, heb een boek uitgelezen :j

Ik vind Evy echt super hoor :j Ben zo blij dat ik er bijna ben. Moet echt even doorzetten en gelukkig blijft het redelijk goed weer want ik ben wel echt een mooi weer loper hoor :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:23

Pff nou het eten lag als een blok op mijn maag, ik ga morgen ochtend lekker lopen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:25

En ik ga lekker mijn mandje opzoeken :j

Welterusten allemaal