Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oja, ik heb nu trouwens een gewone zwarte, ik val het liefst zo min mogelijk op dus ik maak gebruik van schutkleuren...
patos schreef:Haha helaas niet. Heb gewoon zo'n simpele lange Adidas trainingsbroek zonder zakjes of ritsjes.
Misschien wordt het dan toch tijd voor een echte running-broek mét zakjesOja, ik heb nu trouwens een gewone zwarte, ik val het liefst zo min mogelijk op dus ik maak gebruik van schutkleuren...
Edit; sok gaat hem niet worden. Dan krijg ik die dopjes van mijn mp3 nooit meer in mijn oren
amazone77 schreef:ik ben vanmorgen om 9 uur gaan lopen,en heb het weer 30 minuten volgehouden!![]()
het ging erg lekker,moest wel opletten dat ik niet steeds over mijn ''eigen'' tempo heen loop.
maar met simpley the best van tina turner in mijn oren voel ik me net weer een jonge blom van 18!![]()
al voel ik mijn eigen nu vast beter dan 15 jaar geleden![]()
succes aallemaal met lopen en een heel fijn en zonnig weekend.
oke, flauw grapje!
maar ademhaling wel en dat komt eigenlijk omdat ik eraan denk, dat is mijn probleem, ik kan dan soort van gaan hyperventileren tijdens het lopen, dat is wel eens heel vervelend hoor! 
én zoveel mensen aan de kant, brrr, kreeg best de zenuwen ineens,bang dat ik zou struikelen oid
maar gewoon ff doorzetten
Wil zo graag eens lopen met mijn MP3

Het ging echt goed 
Hoop dat volgende week te bereiken en dat moet lukken want nog 1 week werken en vrijdag vrij natuurlijk en dan heb ik een week vakantie en dan probeer ik toch elke morgen wel even óf te gaan hardlopen óf een lange wandeling te maken op de dagen dat ik naar de sportschool ga

SAKKIA schreef:Oh ja daar zou ik ook geen last van hebben denk ik, maar ik zou er zo tegen op zien
Ik kan me dan echt niet meer van de bank losweken denk ik.
mijn bedje is aantrekkelijker dan Evy op dit moment 
Wildgirl schreef:Hoe vinden jullie dat lopen met Evi, is het echt een goede stimulans?
. Al komen sommige liedjes me inmiddels wel de neus uit.
Verwacht een enorm drukke dag morgen op het werk
En ben ook moe van het de hele tijd in de tuin hangen, heb een boek uitgelezen 
Ben zo blij dat ik er bijna ben. Moet echt even doorzetten en gelukkig blijft het redelijk goed weer want ik ben wel echt een mooi weer loper hoor