[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:27

shantal schreef:
ik had een vraagje (weet dat het per persoon verschilt)
maar wil graag een tepel peircing maar hoe erg voel je dat
en wat kan je het makkelijkste nemen een staafje of ringetje om hem schoon te houden

Ik heb me laten vertellen dat het met een staafje beter geneest :P
En het deed wel pijn, maar dat is alleen als die naald er doorheen gaat en dat doen ze wel heel snel hoor :D
Ik zat gewoon zo te kijken ernaar haha

Yv_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:34

Ik kan het zetten van m'n tepelpiercing eccht niet meer herinneren :). Vriendin vertelde me laatst wel dat ik toen had gezegd dat het echt wel erg pijn deed. Ij toe dus dat ik het me niet meer kan herinneren haha. Heb m weer 6 jaar en zat pas te denken om er ook nog een vertikale bij te doen (heb nu horizontaal) maar denk dat ik dT toch maar niet doe nadat ik de reacties heb gelezen :).

Wil nog een rook, maar mijn tragus deed echt zoveel pijn dat ik niets meer durf te Piercen in m'n kraakbeen :=, ze kwam er gewoon echt niet doorheen!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:08

is dat zo suus, hmm heb em bijna 3 jaar en hij is nog niet genezen _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:17

xDramaQueen schreef:
is dat zo suus, hmm heb em bijna 3 jaar en hij is nog niet genezen _O-

duurt ook lang bij jou dan?
maar t schijnt zo :P, heb het vaak gehoord of gelezen op inet, maar zelf geen ervaring mee, ik doe eigenlijk alles gelijk met staafjes.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:21

ik ook hoor, maar een tepel is heel stug en ruw van binnen, dus zowel een staafje als ringetje is vervelend als t schuift :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:22

Ik heb gisteren ontdekt waarom mijn piercer waarschuwde voor vorken. :')
En dat deed pijnn! :')

Yv_ He nog en lotgenoot die geen kraakbeen durft. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:27

Zo, mijn tongpiercing zit er in. Ik zit nu op de bank met een ijsje! :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:04

ok dus het is wel ff tanden bijten als ik het laat doen
ben al geen ster in naalden heb dan wel 3 piercings laten zetten
terwijl de laatste erg mee viel was ff auw en klaar terwijl je daar zou denken van oefff benen bij elkaar ahahah

toch nog maar ff over na denken wil het zo wie zo dan pas ergens in september laten doen dan ben ik weer terug van vakantie

dan heb ik nog ff om moed bij elkaar te verzamelen ,me vriend word nu wel al gek van me

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:05

Angela_ schreef:
Zo, mijn tongpiercing zit er in. Ik zit nu op de bank met een ijsje! :D

hahah maar goed dan dat het nu mooi weer is en ijsjes tijd

ik heb toen ik de mijne liet zetten ook gelijk ijs gegeten en pas 3 dagen later werd die een klein beetje dik,maar had nog ruimte over van me staafje

veel plezier ermee :D

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:11

ik heb een vraagje ik wil bij cracy factory een balletje voor mijn tongpiercing bestellen, maar welke maat heb ik nodig voor 1.2 mm of voor 1.6 mm mijn staafje zelf is 14 mm en mijn balletjes klein.

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:45

Nou ik ben daarnet langs de piercer geweest en die zei dat hij er eigenlijk nog wel goed uitzag maar omdat ik hem kon zien en voelen en dat eerst niet zo was raadde hij mij toch aan hem er uit te halen, dus dat heeft hij heel netjes gedaan en nu zit hij er in de andere kant in :D ik dacht eerst dat hij er een ringetje in zou doen omdat ik dat bij mijn vorige ook had, maar er zit nu gelijk een staafje in! het deed weer geen pijn!! dus ik ben weer helemaal blij en ga niét meer op mijn linker kant slapen:P hij zei dat het daar voornamelijk door komt! en omdat ik nog zo jong was toen ik hem had laten zetten!

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 12:20

tepelpiercing zetten zelf deed bij mij geen pijn, wel het buisje eruit/sierraad erin!
Heb er erg lang last van gehad met ontstekingen e.d. dus heb hem uiteindelijk uit gehaald, was er helemaal klaar mee :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:50

shelltje schreef:
ik heb een vraagje ik wil bij cracy factory een balletje voor mijn tongpiercing bestellen, maar welke maat heb ik nodig voor 1.2 mm of voor 1.6 mm mijn staafje zelf is 14 mm en mijn balletjes klein.

1.6 mm x 14, ik zelf heb altijd balletjes van 4 mm, dat is dus wil heel miniscuul maar vind ik persoonlijk heel fijn :j

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:53

hey... ik werd door iemand dare 2 ware in amsterdam aangeraden om mijn piercing te laten zetten...
http://www.dare2wear.info/

Iemand hier verder bekend mee hier?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:54

Hmm, mijn navelpiercing was steeds aan het kloten..
Nu zat er een bultje naast, dus had ik er een beetje sterilon op gedaan. Perongeluk vloeide de sterilon ook over mijn navelpiercing heen..
En nu is mijn navelpiercing super! Heel mooi schoon :)
Heb hem al langer als een jaar en ben daarnet in een meertje geweest, ook met mijn navel onder water.. zometeen wel even schoonmaken met unicura :jv

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:57

@Elise: Goed dat je naar je piercer bent geweest. Die weten het toch altijd het beste!

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:35

Ja ik was toch bang dat hij er op een gegeven moment zelf uit zou komen en dat vind ik toch wel een eng idee :P, ik ben vannacht wel een paar keer wakker geschrokken omdat ik op mijn linker kant wilde gaan liggen maar dat deed toch aardig pijn! dus dan maar weer op men rechter kant gaan liggen:P vanavond moet ik beginnen met zout oplossing en dan schoonmaken! alleen hoe lang moet ik dat doen? volgens mij had ik de vorige keer iets van 2 weken, dat is toch wel verstandig?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:04

@Elise: Als het niet nodig is zal ik geen zoutoplossing gebruiken maar gewoon spoelen met water. Gewoon zo min mogelijk aanraken, ook niet draaien met het schoonmaken. Mocht je piercing gaan irriteren dan kan je gaan spoelen met een zoutoplossing :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:31

Help mensen, hoeveel water/zeezout enzo ook alweer?

Zonnebril + iemand die er tegen aan stoot is echt niet lekker met mijn bridge. Bloed en allemaal troep enzo en auw %) ^)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:48

Anthea schreef:
Help mensen, hoeveel water/zeezout enzo ook alweer?

Same question. Heb vorige week een helix laten zetten en het begint een beetje te kloppen/rood te worden :) Dus moet even gaan spoelen!

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:20

shantal schreef:
ik had een vraagje (weet dat het per persoon verschilt)
maar wil graag een tepel peircing maar hoe erg voel je dat
en wat kan je het makkelijkste nemen een staafje of ringetje om hem schoon te houden

Ik zet nog liever 10 x een tepelpiercing dan nog een keer een navelpiercing... :=
Kon kiezen tussen staafje en ringetje.. Ik had staafje gekozen omdat ik het mooier vind.
En vind het ook niet moeilijk om schoon te houden :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:25

Staat in de openingspost dames ^^

250 ml gekookt water met 2 theelepels zout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:50

sorry maar na 2394 topics kijk ik niet zo snel meer naar de openingspost. :+ Maar bedankt!! :D

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:02

ik wil een navel piercing nemen maar wanneer kan ik dat nou het beste doen en doet dat nou egt pijn??
ka ik het het beste nu doen want over een paar weken is de zomer vakantie en dan ga ik het eind van de vakantie naar spanje of moet ik hem op me verjaardag in september nemen dat ik de winter in ga en er niet mee zit dat ik niet kan zwemmen
???????????????
groetjess

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:03

Zonde, als meer mensen dat deden zou dat een hoop nutteloze vragen besparen. Dat is meestal net het eerste wat ik doe... :? Zeker bij een centraal topic.