Zonnetje schijnt hier Kan zelfs zonder sjaal en jas buiten lopen.
Ok, ik maak niet schoon Zou ik trouwens nu nog te weinig tijd voor hebben om het allemaal spik en span te krijgen. De bank zal ik nog wel voor ze ontharen
gratis in nl? nee joh dat bestaat niet. maar ik hoop het wel. alhoewel ik heb een gezonde man dus nee hulp krijg ik niet
DDDMakkink
Geplaatst: 03-04-12 12:31
Ja maar als jou man full time werkt....
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 14:27
Mijn honden helpen alleen maar met smerig maken.
Net een mail gehad of ik niet via de gemeente geen pgb kon krijgen. 2 jaar geleden eens naar gevraagd, de pot is op! Weet niet hoe het nu is, kan niks wijzer worden van hun site. Volgens mij moet je tegenwoordig half dood zijn.
Net gebeld met incasso bureau, moet een bedrag betalen dat veel te groot is, dit dankzij mijn zorgverzekeraar. En kreeg toch een grote bek van die gast die ik aan de lijn had. Wat ik wel niet dacht tegenover een incasso bureau, ik had maar 1 te doen "betalen!!" zij kregen hun geld toch wel. Eeuuhh is dit een dreigement?????? Daar hou ik niet van, heb nu ervaring met rechtzaken, kom maar op Gezeik om 2 maanden achterstand die ik aangeboden heb met mijn vakantie geld in te halen. Zorgverzekeraar wil dat dus niet, heeft zelf al een lijst gestuurd waar ik geld kan gaan lenen om hun rekening te betalen de gekken. Lang leve de eigenbijdrage en de niet of gedeeltelijke betaalde behandelingen/onderzoeken/medicatie. Hoe kom je in de sjit. Waarom ben ik in hemelsnaam verzekerd?
Nou wil incasso een maandoverzicht van mijn uitgave Mag dat????????? Ga er denk ik maar een topic over openen.
DDDMakkink
Geplaatst: 03-04-12 14:47
Simpel NEE ze mogen niet vragen naar jou uitgave dat is prive Zijn ze opnou helemaal gek Dat doen ze alleen maar om jou onder druk te zetten en kom op 2 maanden Pas bij 6 maanden mogen ze beslag leggen op loon of uitkering dus ze moeten niet zo miepen Gewoon elke maand betalen tot je vakantiegeld en dan als je dat binnen heb die andere 2 maanden Laat ze even gauw ergens heen gaan waar geen licht brand stelletje gekken
incassobureaus zijn zeer onbeschoft elke keer, zolang jij gewoon elke keer wat betaald, zou ik me niet te druk maken hoor, maar het levert wel weer onnodige stress op, en idd zoals ddd al zei, zij mogen niet vragen naar wat je per maand uit geeft, gaat ze niks aan.
hier een eigenwijs, vanochtend bij de fysio geweest en nu proberen we ook maar mijn duim wat te rekken, nou nare reactie, en toch zo eigenwijs om mijn """nieuwe"" aquarium te proberen schoon te maken en te vullen, auw auw en de alg laat nog niet los...........
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 15:21
Ben aardig pist off zeg maar.
Voor alg werkt een schuursponsje goed, heb ik bij mijn paps zijn aquarium ook gedaan. Toen was het van "Hé ik zie mijn vissen weer, hoe heb je dat gedaan?" Magie pa
ik heb een algens spons, maar die werkt goed als het niet vast gekoekt zit, las net op een belgen forum dat een algenkrabber het beste is, toevallig in huis liggen (niet wetend waarvoor dat ding was...........)
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 15:52
Nou weet je het wel toch af en toe wel handig die belgen.
het is grotendeels gelukt, alleen tja koud koud water en fijne motoriek (die er eigenlijk niet is) is geen goede combo, handen stonden vast, moest afentoe stoppen om ze op te warmen, daarna warm gedouched en nu vergaan van de pijn................... maar goed dat was de grootste klus, morgen lichtklusje, en dan donderdag weer de martel, gaat wel weer goed komen hahaha
DDDMakkink
Geplaatst: 03-04-12 22:22
Je heb van die speciale algen sponsen met magneet die kan je va buiten het aquarium gebruiken Hoef je niet meer met je armen tot je oksels het water in
normaal geen probleem bij mijn eigen aquarium, maarja dit was opgedroogd en zat goed vast, maar 90% is nu weg, morgen even met een spons of doekje met schoonmaak azijn en dan is hij klaar (uitspoelen natuurlijk) en dan inrichten
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 14:32
Help!!! De naaldhakdragendekabouters zijn weer terug in mijn bed. Dit keer hebben ze mijn goede arm vertrapt Zouden muizenvallen werken om van ze af te komen??????????
Heb juridisch loket gebeld, incasso mag het wettelijk niet eisen. Maar om een betalingsregeling te versnellen toch maar een overzicht sturen.
DDDMakkink
Geplaatst: 04-04-12 14:47
Ik zou zeggen laat ze het uit zoeken Volgens mij is er wettelijk oom vastgesteld dat ze pas na 6 maanden loonbeslag mogen leggen Volgende maand vakantiegeld maand dus ze wachten maar even hoor
Vind ik ook, daarbij heeft zorgverzekeraar een maand te veel als niet betaalt door gegeven. De $%#^|^& maatschappij. Incasso mag geen loonbeslag leggen volgens het loket, ze zijn niet het zelfde als een deurwaarder.
nou dan zou ik zeggen laat ze erin stikken en geen maandoverzicht sturen.
en die kabouters PLATSTAMPEN (of slaan, zweepje of krukken)
ik heb mijn nieuwe speeltje binnen, mooie pomp/filter voor mijn aquarium en nieuw kastje voor het aquarium(gedoneerd door paps)
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 15:17
Weet nog niet wat ik doe, in mijn topic hier over gaat het er lekker hard aan toe Moet mijn pony's maar weg doen, leef duidelijk boven mijn stand bla bla bla. schijnheiligen zijn het met elkaar. Wacht maar tot ze het zelf overkomt. Piepen ze wel anders. Maar ga vrolijk verder vind het wel leuk hoe gefrustreerd sommige reageren.
Platstampen, neeh. Krijg ik vlekken in mijn bed, wil ik niet. Da's bah.
Wat voor een vissen komen er in? piranha's?
DDDMakkink
Geplaatst: 04-04-12 15:25
Oh ja mensen kunnen altijd zo goed voor ander bepalen wat ze moeten doen Bah heb ik ook al vaak meegemaakt hoor Ik had toe ook nog een paard en mijn dochter toen was er iemand zo snugger om te zeggen Zorg je overdag voor je kind en in de avond schoonmaakbaantje Heel leuk bedacht en wanneer ga ik dan naar mijn paard? En dan weten ze niks meer te zeggen Of zeggen dat je even door de pijn heen moet bijten Ik zeg leven en laten leven je weet zelf echt wel beter hoor Ik zou gewoon de eerst volgende maand betalen en dan volgende maand de rest inlossen De ene maand kom osp zeg Gelukkig is mijn zorgverzekering heeeel makkelijk Moet altijd rond de 9de ofzo betalen maar betaal pas de 27ste als het loon binnen is En nog nooit hebben ze moeilijk gedaan