Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

OlimpicDiaz

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 15:48

Nou, heel licht in de fitness bezig zijn onder leiding van de fysiotherapeut. Er is eigenlijk helemaal niets leuks aan.....maar ik merk wel dat het werkt :), dus we gaan gewoon door. En verder dus oefeningen voor stabiliteit met 1 been op een trampoline staan of op een dik stuk rubber, zodat de kleine spiertjes wat ontwikkelen.
En ik rijdt nu 1x in de week paard (lees: hobbel op een manegepaard 1 rondje ;)).

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 17:09

Wat leuk om allerlei enthousiaste aanmeldingen te zien! Zelf vond ik Start to run heel fijn om mee op te bouwen.

Heb vandaag ook weer lekker gelopen, was nog heerlijk rustig op de weg. Door wat overtollig slijm (ben nog steeds verkouden) heb ik wel weer even een minuutje moeten wandelen, maar heb alsnog het rondje waar ik 3 weken geleden nog 37 minuten over liep in 35 minuten gelopen! Lekker doorgerent dus... :D

didigirl_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 20:11

hallo, even een vraagje ik wil dat programma van start to run downloaden voor de 5 tot 10 km alleen bij alle programma's geeft hij aan:The webpage cannot be found. Weten jullie nog een manier hoe ik aan die bestanden kan komen?

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 20:19

Hallo!

Nu het nieuwe jaar weer begint, wil ik ook weer beginnen met hardlopen.
Ik deed het afgelopen jaar veel (3/4 keer per week 4/5 km) en ben er toen ook mee afgevallen.
Nu wil ik graag weer beginnen maar ik vind het heel erg moeilijk wat ik erbij moet eten.
Naar de dietiste wil ik echt niet meer :o , maar meer dat ik niet weet of ik nou 2 of 6 boterhammen op een dag moet eten.
Doordeweeks sta ik 6 uur op (fietsen, trein, lopen en dan ben ik op school) en hardlopen doe ik meestal na het eten, maar wil ik proberen eerder te gaan doen.
Ik ben 16 en zit nu op het randje van overgewicht kwa BMI.
Bedankt alvast, en nog de beste wensen!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:20

Hallo!

Graag doe ik hier ook mee!

Ik heb 2 jaar geleden Start to Run gedaan en ben toen blijven hangen op 8 km rennen. Door blessures, en kleine depressie heb geen zin meer gehad in het lopen.

Ik heb nu een half jaartje geleden voor t laatst gelopen en ben vanmorgen weer gestart. Het ging heel erg goed! Ik kon gewoon ruim 30 minuten langzaam achter elkaar rennen. Dat viel me niet tegen en ik heb me ingeschreven voor een heuse Run. Dan blijf ik hopenlijk gemotiveerd om te blijven rennen. ;)

Het is fijn als we elkaar kunnen motiveren! *D

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:41

Yes!! Heb gisteren alsnog de afstand gelopen die afgelopen zaterdag bij de kangoeroeloop niet doorging: 15km!!!

Ik ging eigenlijk voor de 13 (dat zou al het langste tot nu toe zijn), maar ik besloot op het einde nog een blokje om te gaan, het ging zo lekker. Ik sta echt van mezelf te kijken, hoe snel dit allemaal gaat!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:44

Speedster schreef:
Yes!! Heb gisteren alsnog de afstand gelopen die afgelopen zaterdag bij de kangoeroeloop niet doorging: 15km!!!

Ik ging eigenlijk voor de 13 (dat zou al het langste tot nu toe zijn), maar ik besloot op het einde nog een blokje om te gaan, het ging zo lekker. Ik sta echt van mezelf te kijken, hoe snel dit allemaal gaat!

Das een heul eind 8-)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:17

Welkom Antheman, hopen dat je het nu verder lekker vol kunt gaan houden...

Wat goed Speedster!

Ik hoop morgen weer te gaan, maar dan moet er niet al te veel sneeuw liggen...

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 09:33

Hier ligt een heel pak sneeuw... Leuk om te wandelen, maar rennen lijkt me niet verstandig... Misschien dat de fietspaden vanavond wat beter begaanbaar zijn, dan probeer ik alsnog een klein stukje te gaan, anders is het vragen om ongelukken ben ik bang...

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:01

Wij waren vanochtend met de honden in de bossen....en het was spekglad!!! Maar er was wel een loop, er waren voldoende mensen stoer genoeg om een flink stuk te rennen....

marilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:33

Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen!

Ik heb geen zin om alle 68 pagina's door te spitten, maar ik heb een keertje gelezen dat er ergens een programma is die je kunt downloaden op je MP3-speler, heeft iemand hier een lijk voor? Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:56

marilse schreef:
Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen!

Ik heb geen zin om alle 68 pagina's door te spitten, maar ik heb een keertje gelezen dat er ergens een programma is die je kunt downloaden op je MP3-speler, heeft iemand hier een lijk voor? Alvast bedankt!

Sorry maar deze is echt te grappig! _O-

Ik heb die link helaas niet, misschien dat iemand anders je kan helpen? Veel plezier in ieder geval!

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:59

Hmmmm...ik weet welke je bedoeld....of nou ja, ik heb gister even gegoogled en toen kwam hij vrij snel naar boven.....dus even googlen en dan moet het lukken ;)

didigirl_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:03

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:35

Als je google-t op Start to Run vind je wel wat, dacht dat de links daarvoor zelfs hier in het topic nog ergens staan, of in het S2Rtopic op bokt...

Heb vanmiddag nog wel wat kunnen lopen, de doorgaande fietspaden waren voldoende schoon, hierdoor kon ik helaas niet het rondje lopen wat ik wilde, maar moest ik al eerder weer richting huis, maar heb toch zo'n 25 minuutjes lekker door kunnen lopen. Daarna was mijn warme douche wel errug lekker trouwens... :D

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:20

OlimpicDiaz schreef:
Wij waren vanochtend met de honden in de bossen....en het was spekglad!!! Maar er was wel een loop, er waren voldoende mensen stoer genoeg om een flink stuk te rennen....

Panbos zeker :D

Ik twijfel!

Ik denk dat ik vanavond een rondje maak, want dan hoef ik morgen niet. Maar savonds rennen vind ik niet prettig. Als vechtgenoot wil koken, ren ik vanavond een rondje.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:29

Allemaal als eerste nog de beste wensen voor 2010!!!

Ik ga straks misschien weer ns wat doen, maar wel int fitnesscentrum, want er is hier nog niet echt gestrooid en heb echt geen zin om op mn bakkes te gaan := :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:31

Ik ga denk ik vanmiddag ff een extra keer hardlopen, heb er echt zin in en nu heb ik er ook de tijd voor om lekker overdag buiten te gaan... :D

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:22

Jaan81 schreef:
Allemaal als eerste nog de beste wensen voor 2010!!!

Dank!

Met veel renplezier voor iedereen he :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:30

Ik ga nu even een rondje lopen volgens mijn nieuwe schema. Ik heb nu een schema wat me langzaam richting de marathon brengt. We beginnen rustig aan met 35 minuten hardlopen, en als het goed is zal ik op 10-10-2010 mijn eerst marathon gaan rennen. Woei, spannend!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:40

Wow, das een mooie uitdaging Angela, heel stoer (en mij veel te zwaar/lang/ver). Vind het echt heel knap van je... :j

Ik ga zo weer ff een half uurtje een rondje rennen... Vind ik voorlopig wel weer ff genoeg... :=

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:47

Angela_ schreef:
Ik ga nu even een rondje lopen volgens mijn nieuwe schema. Ik heb nu een schema wat me langzaam richting de marathon brengt. We beginnen rustig aan met 35 minuten hardlopen, en als het goed is zal ik op 10-10-2010 mijn eerst marathon gaan rennen. Woei, spannend!

Eindhoven ;)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 14:48

Wellicht, ik ga eerst in Gennep een halve marathon proberen, eens kijken hoe dat bevalt.

Ik heb net een rondje door sneeuw gedaan, was wel lekker moet ik zeggen maar goed oppassen geblazen. Het was veraderlijk glad..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 14:52

Hier viel het wel mee Angela, maar heb dan ook alleen op de schoongemaakte fietspaden gelopen. Ligt dan her en der wel wat sneeuw, maar het valt wel mee. Ben wel trots op mezelf. Ik heb nu het rondje gelopen wat ik op het laatst van S2R in 30-31 minuten liep, vandaag liep ik het in 22:39, behoorlijk wat sneller dus. En, het is zo'n 300 meter langer dan het rondje wat ik gister in 21:58 liep... :D

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:10

Antheman schreef:
OlimpicDiaz schreef:

Panbos zeker :D

Jaa inderdaad :D