Chiara sliep overdag ook enorm weinig rond die leeftijd en sliep snachts wel enorm goed.
Zeker omdat Tess nog zo jong is vraag ik het me af hoor... dan zou ze snachts ook voor een voeding moeten komen heb ik het gevoel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elinaa schreef:nu je het zo uitlegt..dat heb ik ook wel eens. heb dan zelf het idee dat ze leeg zijn en dat het van erg ver weg moet komen.
Steph86 schreef:Cyntje, de afgelopen dagen zaten we op de 10 voedingen.
Vandaag heeft ze al 6 voedingen gehad en met d'r laatste voeding vanavond om 23.00 wordt het 7.
Tsr voel ik wel, en het voelt anders als wat ik de laatste tijd voel en de tsr vind ik prettiger aanvoelen als de steken.
Afgekolfte bv is 3 maanden houdbaar in de vriezer mits die op min 18 staat ( heb ik van de kraamzorg)
benangelique schreef:ik voed ook 2 borsten per voedingsbeurt. meestal zit ik dus zo'n 40 minuten te voeden.
gisteravond de lactatiekundige nog gebeld; voelde een keiharde bult in mijn linkerborst en die kreeg ik niet weggemasseerd. ook ontdekte ik een 2e kloof. Advies: iedere 4 uur 2 paracetamol, veel drinken, links beginnen met voeden zodat die borst zo leeg mogelijk wordt gedronken en smeren, smeren, smeren. En rust, veel rust! vandaag doe ik dus niet veel. Heb ook het kraambezoek afgebeld voor vanmiddag. had er gewoon ff geen zin in. ben vanaf de geboorte nog maar 1 dag alleen (of met hans) geweest met haar.
Vannacht heeft Tessa zich goed gehouden zeg! eerst was het van 22.00 tot 23.30 clusteren, daarna kwam ze om 1.00, toen om 4.00 en vervolgens om 7.45! vanochtend ook weer even clusteren tussen 9.30 en 10.30 en nu ligt ze al weer 2,5 uur lekker te slapen.
als ze straks wakker is en ik gevoed heb, ga ik zelf ook even liggen slapen als dat wil lukken.