Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat jammer dat je vriend weer iets te heftig reageert, hopelijk koelt hij wat af als jij de boodschappen haalt. Het kan niet altijd goed gaan maar geniet van de goede momenten en leer van de slechtere. Hier gaat het momenteel wel, heb de was weggewerkt. Het is toch fijn om iets gedaan te hebben. We hebben met de hond gewandeld en nu weer even achter de computer, is wel fijn dat ik er geen hele dag achter heb gezeten
Gisteren hebben ze me geholpen, we hebben haar gelongeerd (wat loopt ze toch mooi
) daarna beentjes voor het eerst afgespoten, wat ze wel spannend vond en nog een stukje gewandeld. Gaf me een goed gevoel om met haar bezig te zijn, al is het dan met hulp. Wel fijn dat de winkels bij jullie open zijn, die luxe hebben wij hier niet.
Ze loopt nu natuurlijk in de blubber en moet nog opgepakt worden maar de gangen bezit ze in ieder geval
Ze komt zelf niet zo mooi uit op de foto's maar ze blinkt ook erg mooi, ben wel trots dat ik haar eigenaar ben als ik haar dan zo zie gaan. Edit; hoop zo dat het gaat werken tussen ons anders vrees ik dat ik toch knopen door zal moeten hakken maar nu nog niet.
Doe rustig aan. Misschien is er iets wat je kunt doen waardoor je je wat beter zult voelen en anders dan mag het er zijn, er komen weer betere momenten.
Vind de eerste foto al een leuk beeld geven voor een paard dat zo lang stil gestaan heeft hoor. 

Is voor mijn zelfvertrouwen ook wel goed, zo'n hond. Ik weet ergens namelijk wel dat ik het kan en dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen...
_Pilipa_ schreef:Thanks , ik ga alleen ga ik het morgen ff printen ik moet zeg maar dingen kunnen aanstrepen enz, zodat ik het ook altijd bij de hand heb.
Vind je erg positief klinken met je ideen met de hind, dat is goed en dat je zegt "dat ik het kan " goed dat je het makkelijker kan bespreken dat moet voor hem ook wel beter zijn toch?