Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Hm, als je je kraakbeen zo'n 3/4 mm laat stretchen, groeit het dan weer terug?
jillie1994 schreef:au!
gister zou ik gaan douchen,
ik ben bezig mijn bh los te doen,
blijft hij haken achter mijn navelpiercing!
Ja dat deed mij flink pijn!
Het werd even rood maar dat was na een uurtje weggetrokken.
Robynn schreef:Ik heb in Amersfoort mijn vorige piercings laten zetten, bij de Coral, maar alle 3 zijn ze gaan ontsteken tot ver na het zetten. (Ik heb netjes alle voorschriften van de shop gevolgd) dus ik wil nu naar een shop waarmee mensen goede ervaringen hebben, plaats maakt mij niet zoveel uit
xDramaQueen schreef:komt heel vaak voor, omdat de huid binnenin de tepel heel ruw is, als ie dan schuift kan dat al een leed veroorzakenmaar toch haal ik hem er niet uit is mijn trotsje
ohja en kappers en helixen gaan niet samen muts trok eerst aan me oorlel, daarna bleef ze achter me tragus hangen en daarna op me helix die eindelijk begon bij te komen, nu kan ik weer niet slapen op links
marlies85 schreef:Jep..Bij mijn kapsel hoort ook een pony.Die moet ze dan even naar voren kammen om hem goed te kunnen kortwieken...dan wil er nog wel eens een wenkbrauwpiercing mee genomen worden door een langsrazende kam