IvysToeter schreef:kun je ook gewoon je eigen nagels mooi laten lakken bij een nagelstyliste? of moet je dan persee nepnagels?
hangt er vanaf waar je het wilt laten doen. verschilt per nagelsyliste. ik doe het bv wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

welk merk dekt goed en is BETAALBAAR (je hebt wel chanel van 25 eurie haha) en ook geen konad wil het namelijk in de winkel testen, naar welk merk moet ik kijken? lieft zoveel mogelijk kleurjtes 
..
xDramaQueen schreef:Ik heb de colour&go van Essence. Goedkoop, maar werken bij mij goed (op de witte kleur na, van degene die ik heb). Ik doe wel altijd 2 lagen.ik heb gewoon een kei lange nagels afgebeten
ik zoek goed dekkende kleuren, had donkerblauw en lichtblauw gehaald maar ze zijn gewoon doorzichtig...welk merk dekt goed en is BETAALBAAR (je hebt wel chanel van 25 eurie haha) en ook geen konad wil het namelijk in de winkel testen, naar welk merk moet ik kijken? lieft zoveel mogelijk kleurjtes

Tot ik een beter merk gevonden heb. 

haha zal je zien doe ik het toch... want ik ben eigenwijs... SassieSjaak schreef:ik ben instaat om via drezd alle spullen zelf te kopen en gewoon zelf mijn acryl er op te zetten... ben alleen bang dat het geen goed plan is dus doe het daarom ook maar niet!haha zal je zien doe ik het toch... want ik ben eigenwijs...
o0eefje0o schreef:SassieSjaak schreef:ik ben instaat om via drezd alle spullen zelf te kopen en gewoon zelf mijn acryl er op te zetten... ben alleen bang dat het geen goed plan is dus doe het daarom ook maar niet!haha zal je zien doe ik het toch... want ik ben eigenwijs...
als je eigenwijs bent pak dan gel!!! is makkelijker zelf aan te brengen!
wil je online bestellen of komen halen?