van me oma,s geerfd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ginootje schreef:ik heb dus ook hetzelfde probleem!
Ik kan geen stevige bh's vinden!
Ik heb nu eind 75C en ben 15 jaar.. Ik heb kleding maat 36/38..
ik word ook altijd ontzettend aangestaart! En dat vind ik ook erg vervelend dus ga eigenlijk altijd met een jurkje of hempje naar het strand en overweeg het dan toch maar om hem uit te doen..
Vele mensen hoor je ook praten op 't strand: Zo dat meisje heeft al grote borsten!
En dat is zo irritant!
Patriciavt schreef:Ik heb sinds de operatie al geen last meer van mijn schouders/nekIk heb mijn schouder kapot (wordt ook dit jaar nog geopereerd
) en had daar icm met mijn bh onwijs last van, nu absoluut niet meer! Ik merk ook dat ik écht rechtop kan lopen nu!!!
Ik ben er onwijs blij mee, wel nog behoorlijk pijn.. Hoe zat dat bij jou Petulan?? Hoelang heb jij met pijn gelopen?? Ach tis ook pas 4 dagen terug (dinsdag ben ik geopereerd) dus pijn zal wel normaal zijn. En ik had giga blaren van die stomme pleisters, daardoor moet ik nu nog van die gazen dragen, het lekt gigantisch...
Maar van de week ga ik lekker shoppen
Ik durf me weer te laten zienEn doordat er aan de bovenkant behoorlijk wat af is (700 gr links en 760 gr rechts) ziet mijn hele figuur er gewoon anders uit
Ik heb een veel langere buik en als je t zo ziet zie je er gewoon gelijk een stuk slanker uit
Ik heb voor m'n operatie (die ochtend) op de weegschaal gestaan, zal morgenochtend weer op de weegschaal stappen, ben erg beniewd