Edit; ik heb in ieder oor 3 oorbellen, een labretpiercing, een monroepiercing en een tongpiercing. Dus 2 piercings die je meteen ziet zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Schoonmaken met zeezoutoplossing zou goed moten gaan werken. Voor de zekerheid zou ik even naar je piercer terug gaan.
pharagirlke schreef:Lous schreef:Schoonmaken met zeezoutoplossing zou goed moten gaan werken. Voor de zekerheid zou ik even naar je piercer terug gaan.
Ben bang dat het zoutbadje het probleem geweest is...
suze_ schreef:maar zo lang is het nog niet zo toch?
ik zou het nog paar daagjes even aankijken en blijven schoonmaken met de unicura
pharagirlke schreef:Ja, het is geen beton oid, maar je voelt dat daar iets "zit". Kan ook door de zwelling zijn dat er gewoon heel veel spanning op de huid staat...
suze_ schreef:ah meid dat ziet er echt niet zo slecht uit
het lijkt erop dat ie door de zwelling wat strakjes zit nu en dat irriteert natuurlijk wel een beetje. netjes schoonmaken en dat komt wel goed hoor!
maar snap je angst ik heb dat al iets van 2 maanden met mn MD. die irriteert.. en dan rustig.. en dan irriteert ie weer en rustig...
xDramaQueen schreef:je moet begrijpen dat een navelpiercing een moeilijke piercing is, hij heeft zo'n 9 a 12 maanden nodig om te genezen, hij krijgt elke dag weer een andere stof over zich heen, en in je slaap rol je weleens op je buik.
je navelpiercing is je een beetje aan het pesten en dat is normaal
suze_ schreef:maar snap je angst ik heb dat al iets van 2 maanden met mn MD. die irriteert.. en dan rustig.. en dan irriteert ie weer en rustig...