[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:03

Ik heb echt geluk, maargoed ik ben dan ook nog maar een stagiair. Ik mag gewoon al mijn oorbellen en piercings inhouden. (Ik loop stage bij een tandartsenpraktijk en assisteer ook aan de stoel ed.) dus daar ben ik wel blij om. Haha!

Edit; ik heb in ieder oor 3 oorbellen, een labretpiercing, een monroepiercing en een tongpiercing. Dus 2 piercings die je meteen ziet zitten.
Laatst bijgewerkt door Megamutsj op 09-09-08 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:05

Ik heb nog nooit gezeur gehad over m'n piercings (industrial, anti-tragus, surface sternum en tongpiercing) op welk werk dan ook. Maar ja, ze vallen ook absoluut niet op. De moeder van m'n vriend kwam er vorige week na 3 jaar achter dat ik een industrial heb Huilen van het lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:07

Mijn baas op mijn stage doet gelukkig ook niet moeilijk over mijn tongpiercing. En op mijn werk hebben ze het nog niet eens gezien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:20

Bah, ik heb vannacht wakker gelegen van mijn navel Scheve mond Enkel het bovenste gaatje ziet wat rood, voor de rest is er niets aan te zien. En heb gisteren bij het schoonmaken gevoeld dat aan de linkerkant iets hard onder de huid lijkt te zitten...Iig is het daar harder. Ontstekingkje?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:23

Schoonmaken met zeezoutoplossing zou goed moten gaan werken. Voor de zekerheid zou ik even naar je piercer terug gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:04

Paljassofie; Je hebt toch maar 'n 6-8 mm stretch? Die vallen niet op joh.

Afbeelding

Doe bv. zoiets er in. Is het net alsof je zo'n lelijke blingbling oorbellen hebt. ROFL

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:06

Lous schreef:
Schoonmaken met zeezoutoplossing zou goed moten gaan werken. Voor de zekerheid zou ik even naar je piercer terug gaan.

Ben bang dat het zoutbadje het probleem geweest is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:12

ik werk als juridisch secretaresse maar gelukkig zijn neus, tong en labretpiercing en tattoos geen probleem Haha!

mijn md is inmiddels helemaal rustig Verward
alleen zit er nu boven echt een bultje dus heb wel het idee dat het korte staafje daaronder zit en dus omhoog is gekomen.. maar niet helemaal dus.. als het zo blijft laat ik het denk zo.. gaat ie weer lopen klooien zetten we hem opnieuw

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:17

pharagirlke schreef:
Lous schreef:

Ben bang dat het zoutbadje het probleem geweest is...

Mmm raar dat moet meestal goed werken. Middelen zoals Sterilon zijn vaak de boosdoeners en mag je ook eigenlijk niet gebruiken. Retourtje piercer lijkt me het beste wat je nu even kan doen. Het kan ook zijn dat er zich littekenweefsel vormt...( is maar een ingeving, kan natuurlijk heel iets anders zijn)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:20

zou ik dan vandaag al richting piercer moeten trekken of aankijken tot morgen? Ik gebruik overigens geen sterilon. Wel unicura zeep. Heb vandaag gewassen met unicura, daarna nog schoon gemaakt met het fysiologische zoutwater van easypiercing en afgesloten met het antibacteriele potje Clown Ik éis dat de ontsteking weg gaat Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:22

Kan ook zijn dat er iets in dat zoutwater zit wat niet goed is. Misschien zelf een oplossing maken met zeezout en warm water.
En zelf zou ik zsm naar je piercer terug gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:26

maar zo lang is het nog niet zo toch?
ik zou het nog paar daagjes even aankijken en blijven schoonmaken met de unicura Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:27

suze_ schreef:
maar zo lang is het nog niet zo toch?
ik zou het nog paar daagjes even aankijken en blijven schoonmaken met de unicura Lachen

Maar omdat er ook al iets van een hard gedeelte komt Scheve mond zoals ze zei...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:32

Ja, het is geen beton oid, maar je voelt dat daar iets "zit". Kan ook door de zwelling zijn dat er gewoon heel veel spanning op de huid staat...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:37

pharagirlke schreef:
Ja, het is geen beton oid, maar je voelt dat daar iets "zit". Kan ook door de zwelling zijn dat er gewoon heel veel spanning op de huid staat...

Aha okee, laten we dan maar gewoon daar vanuit gaan. Toch even aankijken dan denk ik ook.
Het blijft toch iets vreemd wat er in je lichaam zit en daar moet je lichaam nog en beetje aan wennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:39

mn ervaring is dat als het pas 1 of 2 daagjes is bijna alle shops (en zelfs huisartsen zeggen het met alles tegenwoordig zowat) kijk het een weekje aan Ja Clown

als het al een week zo is of het na een week nog zo is zou ik zeker wel even teruggaan, maar een paar daagjes even geirriteerd is niet zo raar Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:42

Hihi ben beetje panisch dat ie zal uitgroeien oid omdat ik zo happy ben met hem Bloos
Hij is overigens ook niet extreem rood, onderste gaatje is niets aan de hand. Bovenste gaatje is wel rood Ja
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZLIGWQLP.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:45

ah meid dat ziet er echt niet zo slecht uit
het lijkt erop dat ie door de zwelling wat strakjes zit nu en dat irriteert natuurlijk wel een beetje. netjes schoonmaken en dat komt wel goed hoor!

maar snap je angst ik heb dat al iets van 2 maanden met mn MD. die irriteert.. en dan rustig.. en dan irriteert ie weer en rustig...

Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:51

suze_ schreef:
ah meid dat ziet er echt niet zo slecht uit
het lijkt erop dat ie door de zwelling wat strakjes zit nu en dat irriteert natuurlijk wel een beetje. netjes schoonmaken en dat komt wel goed hoor!

maar snap je angst ik heb dat al iets van 2 maanden met mn MD. die irriteert.. en dan rustig.. en dan irriteert ie weer en rustig...

Clown

Is eerste "echte" piercing *LOL* Vermoed dat daar mijn drukmaken heel veel mee te maken heeft Bloos Blijf hem idd goed (en voorzichtig Nagelbijten / Gniffelen) schoonmaken! Ja
Bedankt voor de hulp aan deze hysterische trut dames! Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:53

je moet begrijpen dat een navelpiercing een moeilijke piercing is, hij heeft zo'n 9 a 12 maanden nodig om te genezen, hij krijgt elke dag weer een andere stof over zich heen, en in je slaap rol je weleens op je buik.
je navelpiercing is je een beetje aan het pesten en dat is normaal Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:54

xDramaQueen schreef:
je moet begrijpen dat een navelpiercing een moeilijke piercing is, hij heeft zo'n 9 a 12 maanden nodig om te genezen, hij krijgt elke dag weer een andere stof over zich heen, en in je slaap rol je weleens op je buik.
je navelpiercing is je een beetje aan het pesten en dat is normaal Ja

Haha! mijn moeder zou zeggen: "komt er van als je een gat in je lichaam maakt" *LOL*

Piercings doen dus niet mee aan het pest-actie-plan? (weet niet of jullie dat hebben, op mijn vorige school was dat zo'n anti-pest actie die overigens niet werkte *LOL* )

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:28

Ik kom ook even inbreken hier! Ik heb zelf een neuspiercing al een hele tijd en ik wil graag een tongpiercing, maar aangezien ik Pabo doe en over 3 jaar klaar ben, lijkt dat me niet zo'n goed idee Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 11-09-08 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spamgedeelte verwijderd.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:33

Tong hoeft geen probleem te zijn met de PABO. Er had hier al eens een juffrouw gepost met een tongpiercing. Knipoog

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:42

Haha ja maar toch Knipoog Niet een heel fijn idee..

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:53

suze_ schreef:

Clown

Dat had ik met de mijne ook, een hele tijd rustig en dan weer geïrriteerd.
Als ik zo verschillende ervaringen hoor met md's, lijkt het toch of ze sneller uitgroeien dan meestal gezegd wordt.
Toen ik info zocht over md's, las ik overal dat de kans dat ze uitgroeien heeel klein is.
Ik had wel enkele verhalen gelezen over uigegroeide md's, maar de meesten waren erg positief.
De laatste tijd begin je wel vaker en vaker te horen over md's die toch uitgroeien.