[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 15:43

Saskiaatje schreef:
Behalve als je graag een lichaamsversiering wíl, maar bang bent voor naalden of dat gewoon heel erg zeer doet. Waarom zou dat dan niet mogen?

Omdat het verboden is... Piercers mogen NIET verdoven (koudspray tel ik niet mee als verdoving)! Wanneer een piercer dus wel bereid is om dit te doen zou ik heel snel omdraaien en een andere piercer zoeken, want als hij zich al niet aan die regel houdt, weet je nooit aan welke hygiëne-regels hij zich eveneens niet houdt...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:04

Jotee schreef:
Hmhm, vriendin van mij heeft vorige week 1 laten zetten voor € 32,50. Scheelt nogal vind ik. Knipoog Vork

gaat het werkelijk alleen maar om de prijs? ik denk dat kwaliteit meer van belang is, voor mijn navelpiercing betaalde ik 130 gulden, voor mijn tragus 60 eurie, voor mijn labret 60 eurie, voor mijn onderste navel 60 eurie en jawel voor me tepel, 70 eurie.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:10

Ik betaalde voor mijn tragus en wenkbrauwpiercing ook 60 euro.
75 euro voor een navelpiercing vind ik ook niet echt veel hoor.. En als je nog minder geluk hebt moet je een gouden staafje en betaal je 85 euro Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:11

ik vind t ook echt niet duur je moet er maar wat voor overhebben toch Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:13

Idd. Ik denk dat ik meer te klagen zou hebben.. Ik wil namelijk drie navelpiercings. Ik moet dan dus 3 x 75 eurie betalen.
En als Jotee dan maar 1 keer 50 euro hoeft te betalen. Vind ik een heel verschil Nagelbijten / Gniffelen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:06

Voor mijn tongpiercing betaalde ik € 60,-
Voor mijn tragus betaalde ik € 50,-
Voor mijn helix heb ik 7,50 gulden betaald, maar is geschoten een jaar of 8 terug.
Voor mijn neuspiercing betaalde ik € 12.50 is geschoten een jaar of 4/5 terug
En voor mijn nieuwste aanwinst betaalde ik € 30,- ( conch )

Vind ik normale prijzen, ik betaal liever € 100,- en zeker weten dat het goed is als dat ik voor € 25,- een hoop ellende heb Sigaar

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:02

Nadia_Mocca schreef:
Idd. Ik denk dat ik meer te klagen zou hebben.. Ik wil namelijk drie navelpiercings. Ik moet dan dus 3 x 75 eurie betalen.
En als Jotee dan maar 1 keer 50 euro hoeft te betalen. Vind ik een heel verschil Nagelbijten / Gniffelen

3 navelpiercings? ik weet onder en boven, waar komt de 3e dan ? (foto?)

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:13

woensdag ga ik een tongpiercing laten zetten
mmaar donderdag is me 2e werkdag bij een nieuw filliaal..
kan ik dan wel fatsoenlijk tegen klanten praten?
Of kan ik het beter uitstellen..want anders wordt het die dag een tragus piercing.. hahaha

DenK4everJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:17

LauwtjuhLevi schreef:
woensdag ga ik een tongpiercing laten zetten
mmaar donderdag is me 2e werkdag bij een nieuw filliaal..
kan ik dan wel fatsoenlijk tegen klanten praten?
Of kan ik het beter uitstellen..want anders wordt het die dag een tragus piercing.. hahaha

Mijn ervaring is dat ik de dag na het zetten van mijn tongpiercing nog niet fatsoenlijk kon praten Tong uitsteken
Dus ik weet wat voor filiaal het is, maar als er van je verwacht wordt dat je ABN met klanten moet praten kun je het misschien beter een keer doen dat je iets langers de tijd hebt om de zwelling in je tong te laten zakken...

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:28

DeniiSee schreef:
Nadia_Mocca schreef:

Misschien zoiets?
*klik*
*klik*
*klik*

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:32

Anjatjeuh schreef:
Saskiaatje schreef:
Behalve als je graag een lichaamsversiering wíl, maar bang bent voor naalden of dat gewoon heel erg zeer doet. Waarom zou dat dan niet mogen?

Omdat het verboden is... Piercers mogen NIET verdoven (koudspray tel ik niet mee als verdoving)! Wanneer een piercer dus wel bereid is om dit te doen zou ik heel snel omdraaien en een andere piercer zoeken, want als hij zich al niet aan die regel houdt, weet je nooit aan welke hygiëne-regels hij zich eveneens niet houdt...

Oh, maar dat wist ik niet hoor. Haha!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:58

nadia_mocca wil zoals die laatste als ik het goed heb Lachen

verdoven mogen piercers niet want het zijn geen dokter en alleen dokters moge die daarin zijn opgeleid mogen legaal verdovingen zetten.

en inderdaad het lijkt mij ook dat een verdoving veeeeelll meer pijnlijker is dan een piercing bij een verdoving voel je de naald en daarna de vloeistof (pijn *prikt heel erg) en bij een piercing ik het alleen een prikje . (heb al drie keer een verdoving gehad Lachen )

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 01:00

Oeh, maar een verdoving bij de tandarts doet ook veel meer zeer dan dat het zetten van mijn labret deed. Ja

En dan heb ik het over de tandarts.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:02

daarom, zo fijn is een verdovingsprikje nog niet hoor (en helemaal niet van de tandarts *LOL* )

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:22

Skitter schreef:
DeniiSee schreef:

Misschien zoiets?
*klik*
*klik*
*klik*

Zoals Stephanie al zei wil ik zoals de tweede of derde ja Ja Een mercedes-ster zeg maar! Haha!
Ik weet alleen niet bij welke zaak ik ze moeten laten zetten. Want bij mijn vertrouwde zaakje krijg je altijd een piercing met een grote bal eraan. Dus, das misschien te groot om te hebben als je er drie tegelijk hebt.
De andere zaak ken ik persoonlijk niet, maar bij die krijg je wel een piercing met twee kleine balletjes. Dus is er meer ruimte » minder kans op knellen enzo.

Wat zouden jullie doen?
Het zou best kunnen dat bij "mijn" zaakje er ook alleen kleine balletjes opkomen; in dit geval dan omdat je er drie laat zetten. Maar dat weet ik eigenlijk niet.
En is het uberhaupt wel verstandig om ze alle drie tegelijk laten zetten? Ik weet namelijk niet eens of ze wel blijven zitten. Heb nog nooit een navelpiercing gehad, misschien groeit ie er wel uit, want ik weet niet of ik wel voldoende vel heb Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:28

ik zou er eerst 1 zetten en daarna de andere 2, wie weet wat jij lichaam van je navelpiercings vind, dan heb je niet 1 littekens, nee gelijk 3.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:31

Daar dacht ik zelf eigenlijk ook al aan ja Ja
Hmm, toch nog maar een paar maandje wachten tot ik 16 ben Nagelbijten / Gniffelen
En dan is het inmiddels vakantie en mag ik niet zwemmen.
Is het echt zo erg dat je helemaal niet mag zwemmen? Vriendin van mij ging 1 week na het zetten alweer zwemmen..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:37

ik ook vlak daarna hoor, ken geen kwaad vind ik, heb er 2 en beide geen problemen mee, heb em ook zelfs niet gewassen met zeezout/unicura en de hele mikmak, gewoon zo gelaten *LOL*

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:10

zwemmen kan wel alleen is het niet bevordelijk voor je piercing (wondje)
de een krijgt er wel last van na het zwemmen en de ander niet, ik zou hem gewoon goed schoonmaken daarna....

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:26

Ik kom net bij de piercing studio weg! heb een tongpiercing laten zetten Haha!
Ben er super blij mee, maar doet wel verekte pijn nu ..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:37

Dat wordt eerste paar dagen vla eten Tong uitsteken haha
Of ja, ik kon in ieder geval niks anders eten Tong uitsteken
Deed het zetten pijn?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:41

hier Helix €7,- oid, is al zolang geleden Bloos
Navelpiercing: €55,- dacht ik
Tong: €72,-
Tragus: €32,-

misschien best duur, maar wilde ze gewoon allemaal bij een goede zaak laten zetten, betaal dan liever wat meer om er zeker van te zijn dat het goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:47

Mijn tongpiercing was €50 euro.. Was even voor de lol. Huilen van het lachen Labret geloof ik €70, industrial ook en snakebites €60 of €70(x2) euro.. Valt mee.

Trouwens, ik heb na ongeveer 3 weken nog steeds een langer staafje in m'n tong, merk er niks van. Ga die piercer wel spanken als ze er een 1,2 ipv 1,6 heeft in gedaan. Clown

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:11

Mijn labret was €50,-.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 22:02

Mijn tongpiercing was €60,-. Op zich ook niet goedkoop, maar wou het gewoon goed gedaan hebben.
Mijn lange staafje heeft er precies 4 weken in gezeten. Toen ik terug ging zeiden ze dat dat alleen maar beter was voor de genezing als dat er zo lang in zat. Ik heb er ook geen last van gehad maar op een gegeven moment werd het lastig met eten, dat ik elke keer op dat balletje beet, en dat deed gewoon pijn aan mijn tanden Tong uitsteken