Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Arwen_ schreef:Ik heb hetzelfde idee, met 20 moet je alles aankunnen...![]()
Mijn 'symptomen':
- paniekerig worden als ik iets moet doen
- me nergens toe kunnen zetten
- heel erg moe zijn
- veel huilen
- me eenzaam voelen
- veel hoofdpijn
- erg slecht tegen geluidjes kunnen
- me overal aan ergeren
- erg slecht tegen drukte kunnen
Fairytail schreef:Himyar: Heb het erg druk gehad dus heb nog niet zo veel kunnen lezen. Mede omdat het allemaal zo herkenbaar is. Eigenlijk alles wat ik lees is voor mij het 'dagelijkse' leven (in de weekenden dan) dat maakt het niet echt makkelijk om het te lezen. Nu moet ik zeggen dat het het afgelopen jaar erger is geworden net als een periode van ongeveer 4 jaar terug. Toen der tijd heb ik er wat van gezegt m.b.v. en psycholoog maar dat is niet zo goed afgelopen..
Himyar schreef:Fairytail schreef:Himyar: Heb het erg druk gehad dus heb nog niet zo veel kunnen lezen. Mede omdat het allemaal zo herkenbaar is. Eigenlijk alles wat ik lees is voor mij het 'dagelijkse' leven (in de weekenden dan) dat maakt het niet echt makkelijk om het te lezen. Nu moet ik zeggen dat het het afgelopen jaar erger is geworden net als een periode van ongeveer 4 jaar terug. Toen der tijd heb ik er wat van gezegt m.b.v. en psycholoog maar dat is niet zo goed afgelopen..
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Mijn haptotherapeute heeft me nu gevraagd een brief te schrijven aan mijn moeder met daarin mijn diepste emoties (niet om te versturen, maar voor mijn therapeute om inzicht te krijgen). Ik kan mezelf er nog niet toe zetten, want diep van binnen blijf ik mijn emoties vaak liever onder het tapijt vegen zoals me altijd is geleerd en hoe ik altijd heb "overleefd".
samantha21 schreef:Fijn Pollewoppy, dat je nu iemand hebt waar het mee (schijnt) te klikkenIs idd wat je zegt, het moet klikken met iemand, anders werkt het niet.
Edit; Hm, net toen ik aant wachten was tot mn bericht geladen werd, stonden in de banners onder aan de pagina allemaal links tegen burn out, en hulp instanties. Toeval?
Klaasje schreef:samantha21 schreef:Fijn Pollewoppy, dat je nu iemand hebt waar het mee (schijnt) te klikkenIs idd wat je zegt, het moet klikken met iemand, anders werkt het niet.
Edit; Hm, net toen ik aant wachten was tot mn bericht geladen werd, stonden in de banners onder aan de pagina allemaal links tegen burn out, en hulp instanties. Toeval?
Dat komt er automatisch te staan, werkt als een soort google/zoekmachine zegmaar. Als het over paarden zou gaan zou er iets van paarden moeten komen staan, gaat het over eten dan zou er iets van eten over moeten staan.
Oja, ben zo laat omdat ik niet kan slapen