bij mij precies hetzelfde yv. Ik verzeker je, double hair zie je echt niet! Het zijn superdunne matjes die maar op een paar puntjes vast worden gezet.. ideaal. Mijn haar kon ook niet tegen de losse extension, ik denk ook omdat mijn gewoon TE fijn is.. Ik vind het double hair trouwens ook mooier persoonlijk, dus voor mij niets anders meer..!
Ik heb gister even een vriendin opgebeld die kapper is, eind feb gaan we samen even naar de groothandel, dan koop ik dat doublehair in mijn kleur en nog zo'n color ding voor de afwisseling en eentje voor in mijn pony. Zij gaat ze dan zetten, ben benieuwd. Ze is overigens kapster .
Phrono
Geplaatst: 16-01-10 18:25
Ik krijg er vrijdag 75, klein beetje verlenging dus meer voor volume. Van Indian Gold uiteraard weer. Als je die naast so-cap houd... Wat een verschil!
Anoniem
Geplaatst: 16-01-10 18:31
Iets korter is het nu, en vol met krullen, heb t op de foto met de stijltang bewerkt.
Phrono
Geplaatst: 16-01-10 18:34
Heel mooi zeg Janneke, echt zo'n mooie volle bos. Dat is mijn droom
Voor mensen in de omgeving van Brabant. Tot 12 Februari zijn bij mij de extensions in de aanbieding. Je krijgt 15% korting voor een prijsopgave of foto's van de extensions zie mijn website (te zien in onderschrift)
Ik heb 75 indian gold erin sinds vrijdag, meer volume en beetje verlenging. Ben superblij, het is qua kleur mooier dan vorige keer en vind ook het haar fijner!
Ik ben weer enorm aan het twijfelen om toch eens een keer extensions te nemen... Op de marktplaats heb ik iemand gevonden die het aan huis doet (=goedkoper dan in een kapperzaak) en ze heeft 49 positieve reacties... Vriendin van me heeft mij echter gewaarschuwd dat mijn eigen haar wel eens heel dun zou kunnen worden door de extensions, dus dat houd me nog een beetje tegen, evenals de prijs... Ben daarnaast ook nog aan het twijfelen tussen indian gold en socap (?) dat zijn de twee merken waarmee die mevr. werkt. Indian gold is een stuk duurder per plukje en op de foto's zie ik geen verschil.. Wat zijn jullie ervaringen? Wil mijn eigen haar langer en steile plukjes..
van losse extensions brak mijn haar volop af.. ik heb nu double hair en mn haar ziet er perfect uit, ik laat ze om de 6 - 8 weken omhoog zetten, dus dan veranderen ze weer van bevestigingspunten zodat de rest weer kan 'rusten' en verder groeien.. ik vind het een waanzinnig concept die matjes, voor mij nooit meer losse extensions.. maar goed ik heb dan van nature ook ontzettend fijn haar, mensen met dikker haar kunnen er misschien beter tegen!
Is helemaal niet dik, wat denk je hoe het voelt als je er 150 extensions in laat zetten
knooopje
Geplaatst: 26-01-10 22:42
ik heb mijn extensions er nu 4 maanden in zitten,en vrijdag gaan ze er uit en laat ik weer nieuwe zetten. ik heb procap en ze zijn mij goed bevallen. ook de kosten viel mij reuze mee,ik heb mijn haar laten verlengen en daardoor ook voller. ik heb mijn haar nu bruin maar laat volgende week blonde plukjes verven leek me wel leuk..
ow heb ik nog een vraagje? ik laat dus nieuwe extensions zetten en ga daarna naar de kapper om er highligts in te zetten....kan ik dan niet beter al wat blonde extensions en in laten zetten? of kan ik beter deextensions mee laten kleuren bij de kapper? ik heb mijn extensions nog nooit geverfd....ben bang dat het haar dan dood gaat of zo..
Mijn advies is eigenlijk om eerstje haren te verven en daarop de nieuwe kleur te baseren. Mocht dit nou niet lukken zou ik er toch wat blonde/lichtere extensions in te zetten. Sommige extensions zijn moeilijk lichter te maken. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar je maakt ze zo wie zo wat droger enz. Succes ermee!