Assepoetster schreef:Niet scheren, morgen gwn t-shirt aantrekken zodat je het niet ziet
maar in een t-shirt heb ik gignatische okselvijvers
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Assepoetster schreef:Niet scheren, morgen gwn t-shirt aantrekken zodat je het niet ziet
dressagelady schreef:Is een scrubhandschoen niet veel ste grof voor je gezicht?
Ik heb ook wel zo'n ding namelijk maar ik denk niet dat mn huid daar blij mee isHoevaak scrubben jullie eigenlijk allemaal?
Simba_ schreef:Wat is volgens jullie de meest effectieve make-up remover ?
Ik heb al verschillende gebruikt, maar mijn mascara gaat erg heel moeilijk af. Het is niet eens waterproof...
Mystica schreef:Goede zeep en daarna dagcreme zou moeten wegzijn in drie dagen ofzo
Assepoetster schreef:Ik scrub mijn bovenarmen en bovenbenen iedere keer dat ik onder de douche sta, dus iedere dag
Gezicht scrub ik eigenlijk nooit.. Maskertje doe ik wel maandelijks.
Chrissie_ schreef:Heel slecht iid. Kan beter 1x in de week.
Voor gezichtreiging is deze heel goed
Niet aggressief en je gezicht wordt er echt frisser van
brittje88 schreef:ik vind toch het beste voor make-up als je gewoon een milk lotion gebruikt. Omdat dit veel zachter is voor je ogen en je huid. Zoals reinigingsmelk kan je gerust gebruiken voor je make-up eraf te halen.
brittje88 schreef:ik vind toch het beste voor make-up als je gewoon een milk lotion gebruikt. Omdat dit veel zachter is voor je ogen en je huid. Zoals reinigingsmelk kan je gerust gebruiken voor je make-up eraf te halen.
Simba_ schreef:Verwijderd dat goed ja ?
Die mascara's van tegenwoordig zijn, zelfs als ze niet waterproof zijn, onverwoestbaar
katiavl schreef:Maar producten als de bovenste zijn voor je ogen toch beter dan een milk lotion hoor zeker voor de ph en olie vrij wat belangrijk is
Ogen zijn zo gevoelig
Corelli schreef:Britje: milk is niet zo geschikt voor je ogenBeter voor de rest van je gezicht..
Simba: ik heb afwisselend oogmake-up remover van de Hema (gewoon het huismerk, doorzichtig flesje, geel met wit etiket, voor alle soorten make-up) en van het huismerk van de etos (mat flesje, remover bestaat uit een blauw en een doorzichtig deel en moet je zelf nog schudden)..Beiden zijn erg prettig in gebruik en niet duur!
Je moet remover wel eventjes laten inwerken, wist je dat? Misschien dat je er daardoor zo veel moeite mee hebt?