Goedkope Beautytips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:09

Assepoetster schreef:
Niet scheren, morgen gwn t-shirt aantrekken zodat je het niet ziet Clown

maar in een t-shirt heb ik gignatische okselvijvers

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:09

dressagelady schreef:
Is een scrubhandschoen niet veel ste grof voor je gezicht?
Ik heb ook wel zo'n ding namelijk maar ik denk niet dat mn huid daar blij mee is *LOL* Hoevaak scrubben jullie eigenlijk allemaal?

ik schrub nooit en men huid is zo zacht en glad als babyhuidje

gewoon reinigen s'morgends en 'avonds, en dan verzorgende anti glans zalf

Pak wel een bad met zeezoutscrub

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:13

Ik scrub mijn bovenarmen en bovenbenen iedere keer dat ik onder de douche sta, dus iedere dag Clown

Gezicht scrub ik eigenlijk nooit.. Maskertje doe ik wel maandelijks.

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:14

Wat is volgens jullie de meest effectieve make-up remover ?
Ik heb al verschillende gebruikt, maar mijn mascara gaat erg heel moeilijk af. Het is niet eens waterproof...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:16

Simba_ schreef:
Wat is volgens jullie de meest effectieve make-up remover ?
Ik heb al verschillende gebruikt, maar mijn mascara gaat erg heel moeilijk af. Het is niet eens waterproof...

Ik gebruik van avene gel die vind ik super en werkt verzorgend, en bij weinig tijd huismerk van delhaize

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:23

Ik gebruik doekjes van nivea. Lachen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:31

Mystica schreef:
Goede zeep en daarna dagcreme zou moeten wegzijn in drie dagen ofzo

Ik hoor altijd dat je je gezicht nóóit met zeep moet wassen.[/quote]

Als je een vette huid heb is er niks mis met zeep hoor. je moet het alleen niet elke dag doen. Je huid moet de kans krijgen om te herstellen, zeker als je geen ph neutrale zeep gebruikt. Ik had eerst best een vette huid toen ben ik het zo 1 a 2 keer in de week gaan wassen en nu is het vette weg en gewoon een mooi glad huidje.
Heb nu ook wat nieuws als ik klaar ben met douchen doe ik nog wat reinigingsmelk en lotion in 1 met camille van Yves Rocher op mn gezicht maak er goed me huid mee schoon (dan staan je porien lekker open) en spoel het een beetje af. Heb echt een super zacht huidje nu. Haha!

Assepoetster schreef:
Ik scrub mijn bovenarmen en bovenbenen iedere keer dat ik onder de douche sta, dus iedere dag Clown

Gezicht scrub ik eigenlijk nooit.. Maskertje doe ik wel maandelijks.

tis echt slecht om elke dag te scrubben. Je huid moet wel een beetje de kans krijgen om te herstellen.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:47

Heel slecht iid. Kan beter 1x in de week.
Voor gezichtreiging is deze heel goed
Afbeelding
Niet aggressief en je gezicht wordt er echt frisser van Lachen

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:07

Chrissie_ schreef:
Heel slecht iid. Kan beter 1x in de week.
Voor gezichtreiging is deze heel goed
Afbeelding
Niet aggressief en je gezicht wordt er echt frisser van Lachen

Ja, maar ik zoek geen gezichtsreiniger, maar remover voor oog make-up Lachen
Of kan dat ook met deze ?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:09

Make up remover

Fragrance- and paraben-free, oil-free, hypoallergenic and non-comedogenic product
Soothing and anti-irritating : Formulated for sensitive eyes, the Gentle eye make-up remover, extremely rich in Avène Thermal Spring Water, is a source of relief even for the most sensitive eyelids
Make-up removal Free from any aggressive cleansing agent, it gently removes make-up, even waterproof. Fluid, clear and non-greasy, the Gentle eye make-up remover prevents any drying effect at eyelid level
With its pH close to that of tears, it is perfectly tolerated and does not induce tingling or irritation
Afbeelding

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:23

ik vind toch het beste voor make-up als je gewoon een milk lotion gebruikt. Omdat dit veel zachter is voor je ogen en je huid. Zoals reinigingsmelk kan je gerust gebruiken voor je make-up eraf te halen.

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:58

brittje88 schreef:
ik vind toch het beste voor make-up als je gewoon een milk lotion gebruikt. Omdat dit veel zachter is voor je ogen en je huid. Zoals reinigingsmelk kan je gerust gebruiken voor je make-up eraf te halen.

Verwijderd dat goed ja ?
Die mascara's van tegenwoordig zijn, zelfs als ze niet waterproof zijn, onverwoestbaar Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:59

brittje88 schreef:

Maar producten als de bovenste zijn voor je ogen toch beter dan een milk lotion hoor zeker voor de ph en olie vrij wat belangrijk is

Ogen zijn zo gevoelig

xManon_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:23

Ik heb Oogreinigingsspul van de Yves Rocher.
Het is zegmaar hetzelfde idee als wat Brittje op dr gezicht smeert haha. Alleen heb ik dan de versie met korenbloemen ofzo, die moet je eerst schudden voor je m gebruikt. Tong uitsteken
Maar hij is wel lekker zacht ;D

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:21

Simba_ schreef:
Verwijderd dat goed ja ?
Die mascara's van tegenwoordig zijn, zelfs als ze niet waterproof zijn, onverwoestbaar Clown

Met waterproof kan het soms nog wel een beetje lastig zijn tegenwoordig. Ik gebruik zelf ook geen waterproof.
Op school hadden we laatst een lippestift die echt nergens meer vanaf ging. Niet van de spatel en niet van je lippen. Uiteindelijk met een middeltje toch eraf gekregen Tong uitsteken

katiavl schreef:
Maar producten als de bovenste zijn voor je ogen toch beter dan een milk lotion hoor zeker voor de ph en olie vrij wat belangrijk is

Ogen zijn zo gevoelig

Daarom zeg ik het vaak in die make-up removers zit wat alcohol of iets en dat gaat athans bij mij heel erg irriteren aan me ogen. Worden ze zomaar rood en gaan prikken. &je hebt ook gewoon ph neutrale reinigingsmilk dus daaraan zal het niet liggen. & deze producten zijn vaak allemaal o/w of w/o emulsies dus olie zit er vaak toch echt in. Bij de één alleen wat meer als de ander. Daarnaast vind ik het vette niet zo erg omdat je ogen toch meestal het droogste gebied is. Deze hierboven zal ook best goed zijn, maar zei alleen wat ik deed Lachen

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:40

Hm, ik zoek ook nog een goed reinigingsmiddel, voor gewone én waterproof mascara.
Gebruik nu van de Hema (oh I love Hema Clown) maar heel soms prikt dat rondom m'n ogen..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:40

Ik heb van nivea, gezichtsreinigingsmelk voor droge en gevoelige huid Ja

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:47

Ja die heb ik ook gehad, maar die prikte juist!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:48

Die roze? Bloos!
Ja zou ook wel kunnen, want ik heb helemaal geen droge huid of wat dan ook, maar voor mij is die zegmaar precies goed Ja

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:52

Britje: milk is niet zo geschikt voor je ogen Beter voor de rest van je gezicht..

Simba: ik heb afwisselend oogmake-up remover van de Hema (gewoon het huismerk, doorzichtig flesje, geel met wit etiket, voor alle soorten make-up) en van het huismerk van de etos (mat flesje, remover bestaat uit een blauw en een doorzichtig deel en moet je zelf nog schudden)..Beiden zijn erg prettig in gebruik en niet duur!
Je moet remover wel eventjes laten inwerken, wist je dat? Misschien dat je er daardoor zo veel moeite mee hebt?

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:57

Ik gebruik als oogmake-up remover altijd baby-olie (A)
Tip van mijn moeder, zij gebruikt het altijd al, ze zegt dat het beter is voor je huid. Ik krijg er trouwens waterproof & gewone makkelijk mee af, prikt absoluut niet in je ogen. (en ik kan het weten want ik heb hele gevoelige ogen Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:24

Corelli schreef:
Britje: milk is niet zo geschikt voor je ogen Beter voor de rest van je gezicht..

Simba: ik heb afwisselend oogmake-up remover van de Hema (gewoon het huismerk, doorzichtig flesje, geel met wit etiket, voor alle soorten make-up) en van het huismerk van de etos (mat flesje, remover bestaat uit een blauw en een doorzichtig deel en moet je zelf nog schudden)..Beiden zijn erg prettig in gebruik en niet duur!
Je moet remover wel eventjes laten inwerken, wist je dat? Misschien dat je er daardoor zo veel moeite mee hebt?

Bij je ogen remover in laten werken?
Wist ik niet.. Huilen van het lachen
Ik heb een soort van "schuim" om oogpotlood/maskara mee af te krijgen.. Maar laat het eigenlijk nóoit inwerken. Clown

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:35

Hm, dat inwerken lijkt me geen zin hebben aangezien het niet 'van binnen' schoon moet worden gemaakt maar gewoon het laagje wat om je wimperhaartjes zit..

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:01

@Assepoetster; Volgens mij wel hoor! Dan kan het even "loskomen/weken" Ja Ik laat mijn remover ook altijd even een halve minuut zitten, voordat ik het eraf haal. Lachen

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:17

bij mij gaat het ook irriteren rondom mijn ogen bij make-upremovers. Ik gebruik nu al heel lang oil of olaz oogmake-up reinigingslotion. erg fijn.