Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook op andere vlakken zorg ik erg slecht voor mezelf.
Voor iedereen die het eventjes moeilijk heeft!
) maar daar waren ook mensen die soms automutuleerden.
Ik kon mijn rotgevoel in ieder geval wel een beetje kwijt op therapie. Het is nog niet helemaal weg, maar wel ver 

) Ben een opleiding verpleegkunde gaan doen wilde uiteindelijk uitkomen in een psychiatrisch ziekenhuis, helaas was het eerste jaar op sommige gebieden al erg zwaar. Ik liep stage in het ziekenhuis en ik kwam aan de praat met een patiënt die jaren gewerkt had als psychiatrisch verpleegkundige. Hij vertelde me ontzettend veel verhalen en dat heeft mij gezegd dat het nooit iets voor mij zou kunnen worden, want dingen komen dan érg dichtbij en je moet sterk genoeg zijn om dat te kunnen,en ik ben dat niet
.
hebben jullie dit ook ? Mensen vragen mij ook altijd vaak om advies enzo.. tuurlijk help ik iedereen zoveel mogelijk zonder mezelf daarbij te vergeten uiteraard.
Zo zijn er nog meer dingen die ik moet doen om helemaaal happy te worden .. maar dat komt vanzelf wel. 

wordt het maar achter de schermen
.
En het wordt ook zeker minder, maar ik kan er ook mee omgaan nu.. Ik huil lekker uit en ga dan m'n bed in, en de volgende ochtend voel ik me weer top
Ik huil ook veel, maar dat is af en toe gewoon lekker. Ik heb er nog wel moeite mee om alleen te zijn als ik thuis ben, ik kan absoluut niet tegen alleen zijn * zou dat die dierentuin van 2 katten, 2 vissen en 2 vogeltjes verklaren ? * Dit is ook moeilijk omdat er dan niemand is die op me kan 'letten' als ik een dip heb en ik sneller een terugval kan krijgen. nee, alleen zijn is niet fijn. Maar ja, ik wil ook nog geen nieuw vriendje. Dus knuffel ik Veeger en Blick ( de katten ) he-le-maal plat
vinden ze ook fijn
Dikke knuf van mij, omdat ik verder niks weet te zeggen...