Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Ik werd gisteren door de nieuwe HA gebeld met de mededeling dat mijn vorige HA erg laks was geweest en dat ik een uitstrijkje al had moeten laten maken.
Dus maandag moet ik erheen.
Iemand ervaring mee?
kaatje77 schreef:Ik werd gisteren door de nieuwe HA gebeld met de mededeling dat mijn vorige HA erg laks was geweest en dat ik een uitstrijkje al had moeten laten maken.
Iemand ervaring mee?
_Sigrid_ schreef:maaykuhhh schreef:Ff een dringende vraag..
Als je op vrijdag de pil vergeten bent, maar de volgende ochtend binnen 12 uur gwn de pil nog inneemt.
En de zaterdag gwn weer op t goede tijdstip de pil in hebt genomen. Is de pil dan nog veilig??
Ja, dan is hij gewoon nog veilig! Er mag gewoon nooit meer dan 36 uur tussen 2 pillen in zitten.
Dus stel: Je neemt je pil van donderdag om 23:00, vrijdag vergeet je je pil. Dan moet je hem zaterdagtochtend vóór 11:00 alsnog innemen. In de 2e week van de strip is het het minst erg als je een pil vergeet.
Iemand ervaring mee?
Citaat:Tien jaar nadat vrouwen gestopt zijn met het slikken, zijn de risico's op allerlei aandoeningen even groot als bij vrouwen die nooit de pil hebben genomen.
Marloes_R schreef:kaatje77 schreef:Ik werd gisteren door de nieuwe HA gebeld met de mededeling dat mijn vorige HA erg laks was geweest en dat ik een uitstrijkje al had moeten laten maken.
Iemand ervaring mee?
Ik vond het miks voorstellen, ik voelde er niks van en het was zo gebeurd.
antitoilet schreef:is het eigenlijk de bedoeling dat je de pil op de lege maag slik, of mag je ook al wel eten op hebben..