Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijn natuurlijk, maar daar heb je nu even niks aan. Ik ben benieuwd of andere nog tips hebben. astritos schreef:Nicku, das waar dat je hem buiten ook leuk dressuurmatig kan rijden. Maar ik moet hier gelijk de weg op en het is wel een eindje tot de ruiterpaden. Met al dat landbouwverkeer vind ik dat niet altijd een goed idee.
die 3 ruiterpaden die er zijn zijn samen nog geen km lang en zeker een km van elkaar verwijderd en niet bijgehouden (lees levens gevaarlijk )
. Dan maar minder werken. Ik moet zeggen, dat ik voorheen niet veel meer last had van het rijden dan dat ik niet reed. Alleen met wedstrijden wel. Ik heb er een, die dan lekker zn hals erop zet, en niet helemaal van achter naar voren blijft sjouwen, plus daarbij een Z2 proef uitrijden...Dan heb ik wel last. En kan je me ook echt opgeven. Zal ook wel een stukje spanning bij komen kijken denk ik....

Jeddah schreef:Blikken krijg ik nog wel open, maar potten niet.![]()
Wat "doet" het zwemmen verder dan, als je de dag erna stijf bent enzo?
Ik werk momenteel niet.
ik hoop maar dat mijn baas daar doorheen kan kijken want ik heb nu het idee dat ze mij maar een lui type vinden.... Jeddah schreef:Okee, dus je hebt er verder ook wel baat bij??
(polo crosse al is het bij ons meer polo kruipen
)
dus ik hoop maar dat baasman de planner toestaat mij een ander rooster te geven. Er zijn er meer die maar 3 dagen in de wekk werken maar ja, dat zijn vaste chauffeurs, ik ben maar een contractantje
Als ik op de helft van mijn dienst zit kan ik zomaar in Oss zitten of op Schiphol. Standplaats is Elim/Hoogeveen, Drenthe dus, zo'n 200km bij Schiphol vandaan
en de dienst start altijd vanaf de standplaats want daar staat mijn eigen auto dus als ik nog naar huis wil komen moet ik daar ook eindigen 
)
) Tanja schreef:Nou, ik heb spiertrekkingen maar dan vooral in mijn benen. Dat ze echt dienst weigeren heb ik af en toe maar alleen als ik echt totaal uitgeput ben, verder is dat nog niet heel vaak voor gekomen.