Jennyj01 schreef:Mnk zo herkenbaar. Ik ben nu een half jaar bezig en 1 kg van mijn streef gewicht. In het totaal 14kg afgevallen. Toen ik begon vond ik een half jaar vreselijk optimistisch maar ook heel erg lang klinken. Inmiddels is het omgevlogen en zo blij dat ik de stap gezet heb. Voor mij is het iedere euro waard geweest. En dat terwijl ik de eerste 3 maanden heel veel misselijk was. He voelt voor mij alsof alles weer normaal aan het worden is. Mijn gewicht is weer normaal. Mijn borsten zijn weer van een normaal formaat. Kleding zit weer zoals het bedoelt was. overgangsklachten zijn weg. En ik ben fitter dan ergens de afgelopen 10 jaar ooit is geweest.
Het plan is om nog 2 kg extra af te vallen en dan proberen een gewicht tussen de 70 en 72 te behouden. Als blijkt dat ik een onderhoud dosering moet blijven gebruiken, dan ben ik daar helemaal oké mee. Zolang die zieke honger en eetlust maar weg blijft.
Dat is ook de reden waarom ik heb besloten om een micro dosis te blijven nemen voorlopig. Ik wil de honger en eetlust noooooit meer terug. Maar anderszijds, kan ik ook niet eeuwig op Mounjaro blijven denk ik