Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 21:45

Het verschilt wel per evenement. Sommige geef ik ruim van te voren op. Ik ben wel eens geblesseerd geraakt, en kon toen de kaart niet kwijt. Jammer maar helaas.
Sommige loopjes, vooral kleinere en regionale kun je op de dag zelf nog opgeven.

Leuk, op je verjaardag lopen, germie. Hopelijk gaat het allemaal lukken.

Sherivey

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 06:49

Het verschilt idd per evenement.

Bij de Rotterdam Marathon waren de tickets afgelopen november binnen 2 dagen uitverkocht, dacht ik.
Al kom je rond maart altijd nog wel aan een kaartje omdat mensen toch niet kunnen lopen.

Maar bvb de vestinglopen hier in de omgeving kun je vaak tot een week van tevoren nog wel inschrijven. :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:44

Morning!

Beterschap Samantha!
Mooi zo op de hei SV

Mij lijkt het ook niets zo'n plastuit, maar goed ik loop dan ook geen enorme afstanden.

Ik vertrouw qua hartslagzones op mijn applewatch en Strava die komen redelijk overeen.
Gisteren gekickbokst, zo lekker

vandaag en morgen paardrijden en ik had een langzame zone 2 run op de planning staan.

donderdag opbouwen voor de Equine Art Fair 2024 in de Hollandsche manege in Amsterdam daar sta ik zaterdag tm dinsdag
even kijken hoe ik dat ga doen met sporten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:47

Suliko, gaaf doel zeg om naar toe te werken. Gaat het fysiek goed?
Puera, mooie loop.
SV, lekker joh en mooi inderdaad, zo tussen die heide. Hier begint het ook te bloeien, ik wil binnenkort eens kijken of ik ook ergens een rondje heide kan lopen. Kroondomein denk ik

Ik voel me niet helemaal fit en heb toch last van mijn knieën, maar heb vanmorgen toch een rondje van 6,5km gelopen.
(Ik ben echt zo waanzinnig blij met mijn nieuwe schoenen haha!).
Hij ging niet vanzelf, maar ik heb erg constant gelopen en het was uiteindelijk toch wel een lekker rondje.
Mijn hartslag deed zijn oude, bekende ding weer :+

Afbeelding

Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:54

Lekker gelopen!

Ik heb vanochtend ook gelopen. Stond een 7km op 5:30 op de planning. Vond m wel pittig zeg, paar keer even stukje gewandeld om op adem te komen. Bij de laatste km kreeg ik ook steken dus die is wat langzamer gegaan.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 12:00

Blijft bijzonder, die hartslag van jou Goof. Welke schoenen heb je ook alweer nu?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 12:24

Wat een tempo Samantha. Ik had een suggestie van 20 minuten op 6.00, maar zag hem vandaag niet zitten.

SV, ik heb de Brooks hyperion gts 2 gekocht vorige week.

Afbeelding

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 13:23

Lekker rondje op de zondag Puera. :D
Gaaf zo’n afstand Suliko om naar toe te trainen, is dat een event dan ook in september?
Mooi Supervixen, welke heide was dat? Ik ga volgende week ook weer een keer op de Sallandse kijken. :D
Gaaf Namiro, heel knap inderdaad van je zoontje! Omgeving ziet er prachtig uit.
Klinkt als pittige trainingen Germie, goed naar je lichaam blijven luisteren.
Mooi constant inderdaad Goof, en mooie kuitspieren hahaha. Zo’n hartslag ziet er toch een beetje uit als een foutmeting of niet, zo recht omhoog. :=

Gister super lekker gelopen, ik vermoed dat het met het bewolkte weer te maken had. Maar twee weken terug liep ik nog 7:20 in zone 2, en nu 7:01 in zone 2 (en dan nog lagere hartslag ook :D ). Geeft de burger moed.
Ik had ook een gekke piek aan het begin van m'n run heel kort, kan ook niet kloppen lijkt me maar enfin.

Afbeelding

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 13:38

Ah ja dat is waar ook goof.

Myka dit was op de Loenermark.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 20:27

Supervixen was in stijl met de heide!
Namiro, wat prachtig daar in Zwitserland
Nimus, ik heb geen blaren of blauwe teennagels meer..... Maar wat is jouw definitie van mooiere voeten?

Verder worden er behoorlijke afstanden afgelegd. Kom ik aan met mijn nog geen 3km :')

Sall, voor het hardlopen heb ik de tuit ook niet nodig, maar met wandelen heb ik hem graag bij me!

Ik probeer iedereen een beetje te keren kennen en qua afstanden die jullie lopen. Ben nog niet zo heel goed in iedereen benoemen in de berichten.... Excuses :knuffel:

De Kula cloth heb ik besteld. Achteraf kende ik de site wandelgemak al _/-\o_

Qua evenementen en inschrijving: ik denk dat dit een beetje hetzelfde is als de grotere evenementen bij het wandelen of de 'simpele' weekendwandelingen waarbij je je ter plekke nog kan inschrijven.
Zo heeft dit topic mij wel herinnerd aan de Kustmarathon (wandelen dan) en heb ik nu alsnog een kaart op de kop getikt!
Dus in zoverre helpt het hardlopen mijn wandelen ook al *\o/*

Vanavond les 4 gelopen, 2x 1 om 1, 2x 3 om 3 en 2x 2 om 2. Waar de eerste 2 minuten niet echt lekker aan voelden, ging het daarna 'lopen' en ging het eigenlijk best lekker :):)
Afbeelding

Ondertussen is alleen mijn links-rechts balans niet meer zo in balans |(

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 08:33

Ik werd gisteren wakker met enorme pijn in de heup. En ook echt dat traplopen niet leuk was. Zitten was ook niet fijn. Het is de trochanter. Daar heb ik wel eens vaker last van gehad, niet hardloopgerelateerd overigens. Dus op zich geen reden om het rustiger aan te doen met hardlopen. Maar gisteren was het opeens en dat dus zonder training wat het kan triggeren heel erg.
Ik had nog 100mg diclofenac in huis die ik ooit van iemand gekregen had wegens de achillespeespijn, maar niet op gemaakt had. Die heb ik gepakt en 2.5 uur later was de pijn weg. En bleef de hele dag weg, zelfs 12 uur later was het nog weg (bij mij werkt diclofenac vaak ook wel 12-15 uur, als het werkt, want dat is ook niet altijd het geval). Dus lekker op bed en ik was al bang wat vandaag zou brengen.
Nou, ik sta gewoon fris en fruitig op. Met een minimale zeur in de achillespees (het gaat de laatste 2 weken een stuk beter, niet pijnvrij, maar met opstaan kan ik direct op de tenen staan zeg maar).
Dus ik hoop dat die pijn in de heup van liggen o.i.d. kwam.
Ben wel blij dat het in ieder geval nu goed voelt.
Vandaag denk ik nog een rustdag, gewoon voor de zekerheid.

En Danseresje, mensen die vaak grote afstanden wandelen, die lopen die grote afstanden ook makkelijker hard. Het 1 helpt het andere dus wel. Maar ik vind wel dat als ik nu 10km aan 1 stuk ga wandelen dat ik me anders vermoeid voel als dat ik het ga hardlopen (zowel aan 1 stuk als run-walk-run). Of je er 2 uur en 5 minuten over doet, of 85 minuten, dat maakt zeker ook wat uit in hoe je je voelt. Ik vind wandelen nu zo langzaam gaan. :P Maar op de rustdagen wandel ik wel. Gisteravond nog 7km gedaan. En reanimatie herhaald, dus ik ben weer helemaal bij voor de noodgevallen waarvan ik hoop het nooit te gebruiken (maar al 1 keer succesvol toegepast heb, dus ben blij dat ik het kan) . ;)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 09:02

Fijn dat je schoenen zo goed voldoen, Goof. Wat gek van die hartslag. Merk je dat ook tijdens het lopen?

Zo hé, snelle loop, Samantha!

Mooie loop in zone 2, Myka!

Goed bezig, Danseresje! Is je balans heel erg afwijkend?

Gelukkig dat je geen pijn meer in je heup hebt, germie.

Ik ga rond zessen even een herstelrondje van zo’n 4 km lopen. Kan ik meteen aan m’n hitte-acclimatisering werken. :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 09:50

Succes Puera!

Lekker bezig danseresje, sterkte met je balans!

Gave schoenen Goof, heel raar van je hartslag.

Morgen wil ik een die zone 2 loop gaan doen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 12:34

De Indian Summer Ultra valt helaas precies in mijn werkweekend van oktober.

Ik ga de Lage Vuursche Ultra lopen op 26 oktober! Ik ben nu aan het overwegen om de marathon van de zeven heuvelen trail te lopen op 21 september ter voorbereiding, met 900 hoogtemeters... Ik geloof dat ik de grens van waanzin heb gevonden, maar ik vind het oprecht geen slecht plan. :') Met zulke hoogtemeters doe ik toch rustig aan, het gaat me niet om de tijd. Dat zou dan mijn piekweek zijn en erna afbouwen tot de ultra.
Komende zaterdag loop ik 37 km op de Austerlitz trail. Dan heb ik even 3 weken onderbreking door mijn fietsreis, maar met 60-90 km fietsen per dag met bepakking en duizenden hoogtemeters, train ik alsnog lekker door. :+ Plan is om daar ook 2x per week te hiken/trailen. Begin september ben ik terug. Dat eerste weekend loop ik 39 km (night trail 18 km, volgende dag Leersumse trail HM), dan 2 weken regelmatig blijven lopen, maar geen enorme afstanden, tot de 7 heuvelen trail marathon en vanaf daar afbouwen.

Van de 31 km afgelopen zaterdag alleen wat lichte spierpijn in mijn bovenbeen en wat stijfheid in mijn heup. Zondag en gister beide dagen 57 km gefietst met bepakking voor een mini kampeertrip in Drie bij Ermelo, om mijn nieuwe tent te testen en was gelijk een goed herstel voor mijn benen!

Supervixen, wat match je fantastisch met de heide! De heide is idd vroeg dit jaar, maar echt prachtig na een aantal jaar vooral bruin te zijn door de droogte.

Namiro, wat ontzettend knap van je zoon!

Ninus, dankjewel voor de tips! Het opdelen in blokken ga ik zeker meenemen en goed kijken wanneer de VP komen. Ik loop nu al heel lang zonder schema's, maar merk dat ik een leidraad wel prettig vind nu, dus ik ben zeker benieuwd hoe jouw schema's eruit zien. :)
Heerlijk zeg, op Texel lopen!

Germie, La Sportiva is vooral bekend van klimschoenen! Later zijn ze ook trail- en wandelschoenen gaan maken. Ik vraag me af hoe je verwacht dat als 5 km aan een stuk al moeite kost, dat 10 kilometer dan wel gaat lukken? Waarom niet eerst de kortere afstanden (opnieuw) bevestigen door ze aan een stuk te lopen en dan pas verder uitbreiden?

De trailruns die ik tot nu toe voorbij zie komen zijn bijna allemaal snel vol. Dus ik koop wel ruim op tijd een ticket. Maar ik had geen probleem om last minute een ticket door te verkopen toen ik niet kon door kinkhoest en heb ook bij de Koning van Spanje Trail een afstand verkocht en een langere afstand van iemand overgenomen. Ook voor komende zaterdag kon ik van iemand last minute een ticket overkopen, omdat ik toen zelf te laat was met inschrijven. Ik ben in ieder geval niet snel bang dat ik met een ticket blijf zitten.

Samantha, mijn starttijd is 09:30! Kan zomaar zijn dat we rond dezelfde tijd finishen. :')
Poeh, 5:30 vind ik ook wel een pittig tempo! En dat met die warmte.

Goof, ja, eigenlijk gaat het fysiek heel goed! Mijn heup/bil blijft een dingetje, vorige week flink zenuwpijn, maar dat kwam duidelijk door het paardrijden wat ik niet meer zo vaak doe. Maar die last is er toch wel en het rennen maakt het gelukkig niet erger, soms geeft het wat last, maar die is niet blijvend en soms voelen mijn heupen juist beter na het rennen. Ik merk wel dat regelmatig yoga doen heel goed helpt tegen het stijve gevoel en last!
En nu ik zoveel beweeg merk ik dat ik flink op mijn slaap zit, ik voel het snel als mijn slaap niet goed is, dus ik probeer wel goed te letten op herstel en mijn stresslevels.
Ik heb niets zinnigs te zeggen over je hartslag, blijft apart, maar zolang je je verder goed voelt. :') Je schoenen vind ik heel tof! Ik ben ook erg blij met mijn brooks voor op de weg.
Balen dat je je niet fit voelt en last hebt van je knieën! En het ging misschien niet vanzelf, maar je hebt wel gewoon gelopen!

Lekker bezig Myka! Zie bovenin mijn post waar ik aan mee doe! :D

Danseresje, ah joh, er zijn inmiddels ook zoveel mensen in dit topic, ik hou het ook allemaal niet bij. Leuk dat je een kula cloth besteld hebt, ook in zo'n leuk patroontje? En goed bezig!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 13:04

Suliko de 7h trail is een hele pittige hoor, vergis je niet. Ik heb hem toen in volle bak keiharde regen gelopen. De paden waren in rivieren veranderd :+ .En ipv 900hm zaten er toen 1100 in geloof ik. Maar, hij was wel schitterend.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 13:11

Nee Suliko, ik ben aan het trainen voor de halve marathon en volg een schema. Volgens Garmin zit ik op schema, zowel qua training als qua eindtijd. De eindtijd van 2.5 uur ga ik echt niet halen, maar met run-walk-run verwacht ik wel de afstand over een aantal weken op een officiele run uit te kunnen lopen en dan wil ik binnen 3 uur proberen (in de training heb ik 3.04 gehaald volgens Garmin, en een keer 3.08, en 3.21 toen ik er 25.5km van maakte). Ik word dus wel beter in iets sneller run-walk-run over een langere afstand, maar dat gaat wel ten koste van aan 1 stuk lopen. En ik denk of vrees dat het van de manier van trainen komt zoals Jeff het voor ogen heeft.

Ik heb inmiddels wel 30 keer 10km gedaan, dus tja, dat het dan nu niet lekker gaat op zelfs maar 5km betekent niet dat je niet verder kunt opbouwen. Je kunt ook lopen totdat je denkt ik moet wandelen, en dan na een kort stukje wandelen weer doorgaan en zo de afstand uitbouwen. Dat is hoe de trainer het zegt. En dat gaat dus best goed. Ik had zondag dus 14.7 km (of 14.8km) in 2 uur en dat was sneller met run-walk-run dan de 14.4 die ik 5 weken terug had in 2 uur aan 1 stuk lopen. Dus er lijkt ondanks dat aan 1 stuk lopen niet fijn gaat toch wel wat winst in snelheid te komen. En ook in de totaalafstand zit dus wel winst. Maar dan wel met stukjes wandelen tussendoor.

Maar ik wil me deze week dus richten op langere afstanden aan 1 stuk, en daarmee de 800m's laten schieten (dus gewoon door laten lopen bij Garmin en dan gewoon aan 1 stuk door zodat de coach denkt dat er gewoon getraind is wat ook zo is, maar eigen inbreng kan in principe niet). Ik hoop alleen dat het wel wat koeler is 's avonds, want ik krijg nu al een druppende zweetkop van alleen de container even bij de straat weghalen. Bij de Garmin coach loop je maar 2 keer in de maand langere afstanden dan 1600m aan 1 stuk. En ik denk dat het daar in zit. Ik word heel langzaam wel een 2-3 seconden sneller op de 800m, maar dan mag ik weer 3 minuten wandelen. Dus deze week wil ik als het gaat qua weer afwijken van de coach en op gevoel lopen. Daarna ga ik 2 weekjes weinig tot niet hardlopen, maar wel m'n hartslag in zone 3 en 4 brengen met andere beweging, en dan pak ik het weer op waar we gebleven waren.

En dan zou ik ook dat programma met die trainer afgerond moeten hebben zodat ik volgens hem zelf schema's kan maken, en ik denk dan aan of een andere coach en dan toch maar 3 keer per week trainen (andere coaches gaan uit van 4 of soms zelfs 5 keer, maar die tijd heb ik niet en ik ben in 1.5 jaar van 1 keer per 2 weken kunnen hardlopen naar nu 3 keer per week gegaan met die pees. Dus ik ben bang dat 4 keer toch te veel wordt), of het sportrusten marathonschema uitproberen waarbij ik de 10km niet in 65 minuten haal, maar je kunt natuurlijk het schema gewoon volgen. Want dat laatste moet ook een methode zijn om wel goed te presteren runs, maar je lichaam dus meer rust geeft. Ook met het oog op de winter die toch weer komt vind ik 14km (daar doe ik immers zeg maar 2 uur over) lang genoeg voor een training omdat ik altijd in het donker train dan.

Het weer kan me deze week wel terug laten vallen naar toch maar een intervaltraining. Ik zweet echt direct bij nietsdoen al en dan loopt het zweet me over het hele gezicht en drupt overal langs en prikt in de ogen. Dit is met hardlopen nog veel erger en heel vervelend. Dan is elke 5-7 minuten even mogen wandelen om het zweet weg te vegen wel fijn.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 13:50

Hopelijk weer wat opgeknapt Samantha?

Wel goed gelopen Goof!
En toffe schoenen.

Lekker bezig Mayka. En toch altijd goed om te zien hoeveel verschil omstandigheden kunnen maken.

Mooie plannen suliko!

Ik ben gister een wat langere ronde gegaan. De laatste voor mijn vakantie. Eindelijk weer eens dat ik dacht jaaaa lekker lopen En ik heb het rustig aan gedaan.
Ik ben nog wel met die trainingen beetje aan het klooien met de afstand die al gaat lopen bij de warm up/rondes die hij aangeeft. En ook in het gemiddelde tempo neemt hij de warmpjes mee. Nouja paar x doen. Word ik er vanzelf beter wegwijs in.

Afbeelding

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 13:57

Supervixen schreef:
Suliko de 7h trail is een hele pittige hoor, vergis je niet. Ik heb hem toen in volle bak keiharde regen gelopen. De paden waren in rivieren veranderd :+ .En ipv 900hm zaten er toen 1100 in geloof ik. Maar, hij was wel schitterend.

Ik denk zelfs dat ik hem pittiger kan gaan vinden dan de 50 km. :') Ik wil hem dan in ieder geval met stokken lopen en absoluut rustig aan doen. Ik loop het dan vooral voor de kilometers, de ervaring en proberen te genieten, niet om alles uit de kast te trekken en een goede prestatie neer te zetten. Daarna heb ik 5 weken tot de ultra. Denk jij, te ambitieus, doe maar rustig aan of op zich een prima plan als piekweek voor een ultra? :Y)

Germie, prima, fijn dat je zelf tot de conclusie bent gekomen dat zoveel wandelintervallen niet helpen om aan een stuk langer te lopen.

Fijn dat het weer eens goed en lekker ging Leonie!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 14:16

Leuke plannen Suliko! En als je voor de ervaring en het genieten gaat dan komt het altijd goed.

Ik kwam er vanochtend achter dat wij zaterdag ook de Austerlitz trail lopen :+ Beetje brakke planning, want de Stakenberg is verplaatst van mei naar de 17e en de week daarna lopen we weer een RFR. Nou ja, we zien het wel :D

We hadden gisteren een leuke dag op Texel, het hardlopen was echter niks met niks. We liepen wat later op de middag, mijn lunch viel niet lekker, ik had het bloedheet en mijn hartslag bleef achterlijk hoog. Na 13km echt geploeterd te hebben vond ik het wel prima. Nou ja, niet echt natuurlijk, maar meer zat er niet in. Heb vanochtend in onze heerlijk koele slaapkamer lekker geluierd en ik ben er wel weer geloof ik.

Laatste dagen van de vakantie, gaat snel zo! Maar een beetje structuur is ook wel weer prima straks :o

Suliko, heb je me toegevoegd via Garmin? Dan kun je mijn trainingen zien, dan geef ik je wel even door wanneer ik schema’s heb gevolgd voor de ultra’s.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 14:20

Suliko, wat leuk dat je de zevenheuvelen trail wilt gaan doen, ik heb vorig jaar ook de marathon afstand gelopen, en ga dit jaar meedoen met de 28km.
Ik vond de 42 in het begin tot ong 30km goed te doen, daarna werd hij behoorlijk pittig qwa stijle heuvels!
Maar denk als je rustig aan doet, het zeker een goede voorbereiding is op je 50km trail.
Ik had vorig jaar de steamtrein trail 35km heel rustig aan gedaan, en dat maar een week van te voren als voorbereiding op die 42km trail, maar ik liep als een zonnetje.
Leuk dat je nog zo enthousiast aan het trailen bent, en verdere afstanden en hoogte meters gaat maken!

Anderen hier ook lekker bezig, zie ik!

Ik ben nu eindelijk weer uit de after marathon Rotterdam dip geraakt.
En heb ook weer meer zin om mijn afstanden steeds langer te maken.
Het voelt weer goed, heb 2 weken terug de Groesbeek trail gelopen 30km in de hitte.
Ik ben nu lid geworden van een leuk loopgroepje, we hebben dinsdag kracht, en donderdag baantraining, echt leerzaam.
Heb les gehad van Andrea, een vrouw die 2x meegedaan heeft aan de marathon op de Olympische spelen, echt heel tof.
En nog een leuke clinic gehad klimmen en dalen.
Ben weer gemotiveerd om er weer tegenaan te gaan!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 14:28

Hoef je in ieder geval niet meer na te denken over weekend plannen. :+
Welke afstand en starttijd hebben jullie zaterdag?

Jammer dat het hardlopen tegenviel, het was ook wel echt warm gister.

Ik zal je even toevoegen op garmin, volgens mij had ik dat nog niet gedaan!

Ieris, leuk, dan zie we elkaar misschien daar! Fijn om weer eens wat van je te lezen! De steamtrail is dit jaar ook een week van tevoren (en voor het laatst volgens mij), die had ik anders graag willen lopen, maar valt helaas in mijn werkweekend. Top dat het bij jou zo goed afging, die afstanden achter elkaar.
Poeh, een vriendin van me, deed ook mee aan de Groesbeek trail, echt wel heftig de hitte die jullie toen hadden!
Lekker bezig hoor, klinkt heel goed zo'n loopgroep en les krijgen van zo'n ervaren iemand!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:13

Ieris hoi! Leuk dat je er weer bent, je gaat goed weer zag ik al :))

We starten 11 uur de 35 (of 37 :+).
Klotetijd, maar mijn man heeft het geregeld en is niet van het hele vroege, het is dik 2 uur rijden, dus vooruit :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:25

Mooie loop Myka.

Lekker bezig Danseresje!

Suliko, leuk dat je in Drie was. Dat is vlakbij mij! Fijn dat je fysiek zo ok bent zeg, echt knap hoe je zo ver opgebouwd hebt. Yoga geeft mij ook veel en mijn slaap is ook echt heilig, dat kan mijn dag maken of breken, ook qua sport dus :')
Waar ga je fietsen trouwens? (volgens mij heb ik dit al -tig keer gevraagd...)

Leonie87, lekker gelopen. En op lage hartslag. Fijne vakantie!

Leuk dat je er weer bent ieris en dat je weer motivatie hebt.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:37

Ninus, 37 kilometer is de route blijkbaar, vond ik wel een behoorlijke afwijking voor een trailrun die 35 aankondigt. _O- Ach ja, een paar gratis kilometers voor extra genieten toch?
Ik zie jullie dan net niet denk ik, tenzij jullie snel lopen, ik start om 09:30 en moet erna er gauw vandoor.

Goof, wat heerlijk dat je daar in de buurt zit! Echt een prachtige omgeving. En jaa, pff, slaap. Ik had vorige week een bagger nacht doordat mijn vriend veel stress had en zat te woelen, voelde me gelijk alsof ik omver was gereden door een vrachtwagen. Wat dat betreft, ben ik heel blij dat mijn garmin mijn HRV en slaap zo goed bijhoudt, daardoor push ik mezelf echt minder als ik zie dat mijn slaap slecht was of mijn HRV laag.
Ik ga weer in Noorwegen fietsen! *\o/*
Heb jij nog een volgende trailrun gepland staan?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:41

Noorwegen, tof!
Plaats je ook wat toffe foto's ergens?? O:)
Ja, onze stacaravan staat in Putten. Ik kan hiervandaan naar Drie wandelen (en daar lekker koffiepauze houden). Ik loop ook hard daar in de bossen.
Ik loop over anderhalve week in Stakenberg, 10km.