Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Geeft de burger moed.

Maar op de rustdagen wandel ik wel. Gisteravond nog 7km gedaan. En reanimatie herhaald, dus ik ben weer helemaal bij voor de noodgevallen waarvan ik hoop het nooit te gebruiken (maar al 1 keer succesvol toegepast heb, dus ben blij dat ik het kan) .
Met zulke hoogtemeters doe ik toch rustig aan, het gaat me niet om de tijd. Dat zou dan mijn piekweek zijn en erna afbouwen tot de ultra.
Plan is om daar ook 2x per week te hiken/trailen. Begin september ben ik terug. Dat eerste weekend loop ik 39 km (night trail 18 km, volgende dag Leersumse trail HM), dan 2 weken regelmatig blijven lopen, maar geen enorme afstanden, tot de 7 heuvelen trail marathon en vanaf daar afbouwen.
Je schoenen vind ik heel tof! Ik ben ook erg blij met mijn brooks voor op de weg.
.En ipv 900hm zaten er toen 1100 in geloof ik. Maar, hij was wel schitterend.
Supervixen schreef:Suliko de 7h trail is een hele pittige hoor, vergis je niet. Ik heb hem toen in volle bak keiharde regen gelopen. De paden waren in rivieren veranderd.En ipv 900hm zaten er toen 1100 in geloof ik. Maar, hij was wel schitterend.
Ik wil hem dan in ieder geval met stokken lopen en absoluut rustig aan doen. Ik loop het dan vooral voor de kilometers, de ervaring en proberen te genieten, niet om alles uit de kast te trekken en een goede prestatie neer te zetten. Daarna heb ik 5 weken tot de ultra. Denk jij, te ambitieus, doe maar rustig aan of op zich een prima plan als piekweek voor een ultra?
Beetje brakke planning, want de Stakenberg is verplaatst van mei naar de 17e en de week daarna lopen we weer een RFR. Nou ja, we zien het wel
Ach ja, een paar gratis kilometers voor extra genieten toch?