Ik had net bijna een reebok op de auto, scheelde echt niets. Hij kwam al in paniek de weg op gestormd. Ik reed gelukkig niet hard dus kon nog tijdig remmen.
Schrikken Gaucho! Wij hadden er een tijdje terug bijna 1 op de auto bij Hoog Soeren. Ik heb een paar jaar terug een net aangereden edelhert langs de weg zien liggen, de auto stond er nog naast, beest leefde bog. Ik hoop het nooit mee te maken. Gaaf Pien!
gaucho
Geplaatst: 07-07-24 12:49
Nee zeker niet. Ik reed net bij Chic weg, richting t Leesten dus daar houd ik altijd wel rekening met overstekend wild.
Vandaag heb ik 10 km rondom Den Bosch gewandeld, er was regen/onweer voorspeld waardoor ik besloten had om morgen naar de Kampina te gaan in plaats van vandaag. De regen viel mee uiteindelijk, de wandeling was leuk.
Ziet er leuk uit Bootsie. Fijn dat je niet vandaag op de Kampina liep
BeFunny
Geplaatst: 07-07-24 18:00
Zo dat was schrikken Gaucho, gelukkig goed gegaan.
Ziet er uit als een groene omgeving Bootsie
Ik heb ondanks de regen toch even een stukje gewandeld. Wilde eigenlijk een ns wandeling doen maar vriend wilde wel mee, niet te ver en na de moto gp. Maar toen dat was afgelopen regende het dus had hij geen zin. Maar ik wilde er toch even uit dus zelf maar gaan wandelen met de ukkies. Bijna 7km gewoon vanuit huis
Gaucho schrikken. De paartijd komt er weer aan dan kijken de bokken nergens meer naar.
Hele mooie ervaring Pien en dat in je achtertuin.
Bootsiebob ziet er goed uit.
Befunny lekker met de hondjes weg.
Faringo beterschap.
Ik had gisteren een reekalfje naast het pad, zo schattig! Helaas schrok hij heel erg van Coco, stonden hooguit 2 meter van elkaar. Dus hij was ook heel snel weer weg. Vandaag een mooie reebok gezien en 4 jonge raven die eerst op het pad zaten en opvolgen toen wij het pad op draaiden. Ook weer bijzondere momenten.
Aah de schaapjes in zomercoupe. Het wordt vanaf dinsdag warm zie ik
Mooie wandeling SusanH. Ik vind wespennesten wel kunstwerkjes, maar ben er in de buurt van huis en tuin nooit blij mee, duur en vies grapje dat laten verdelgen
Mijn hotel bevalt goed, in het centrum, toch rustig (behalve dan tijdens voetbal) en ik heb een heel groot bad bij de kamer En een heerlijk ontbijt.
Zin in morgen, hoop dat ik goed slaap want vannacht wilde het ondanks het fijne bed niet zo lukken. Zware benen vandaag op mijn wandeling
Iedereen weer goed bezig geweest, mooie wandelingen en foto's. Gaucho weer een beetje van de schrik bekomen ? Gisteravond ook nog een klein rondje gemaakt