Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

helpt het om je hoofdeind een stukje omhoog te doen zodat je lijf minder druk ervaart bij het hoesten? Hoe gaat het vandaag met je dochtertje?

maar mijn bekken is stabiel, misselijkheid is weer aanweziger maar kan ik goed sturen, kleine meid is lekker actief aanwezig en ook mentaal voel ik me een stuk beter. Kan er nu echt van genieten en kijk zo uit naar wanneer ze straks komt, maar vind het ook heerlijk om nu zo contact met haar te maken. Ben zo benieuwd of haar karaktertje straks overeen komt met het beeld dat ik er nu van maak zo in mijn buik 

.. echt soms wil je toch een uurtje rust he 

. Dus sinds 2 weken voor t eerst in de zwangerschap echt iets kunnen doen omdat ik me bijna goed voel.

Slaapt je dochter inmiddels alweer wat beter? Was ook vast wel een spannende periode voor haar met Sinterklaas. 
 Dus bijna weer thuis douchen en al mijn spulletjes bij de hand. Maar ook vooral een man die weer wat tijd over heeft voor ons als gezin. Heeft hij ook eindelijk tijd om na te denken over de naam  

. Hopelijk lukt het om nog te verhuizen.
.                                                         
 .

jojoni schreef:En wat denken jullie?! Is ze dus weer gedraaid!
 Hoe staat het met je tekeningen?Noeps schreef:Hier gaat het nog steeds z'n gangetje, weinig klachten en vooral druk met andere dingen. Alleen brandend maagzuur is weer volop aanwezig, dus ik leef op Rennies.
 Heb je de huisarts al gebeld ivm maagzuur? Ik heb deze zwangerschap Omeprazol en Antagel gekregen, dat werkt voor mij veel beter dan Rennies. jojoni schreef:En dan heb ik helaas ook 'slecht' nieuws.. eergisteren de 36 weken echo (op 36 weken) en de baby ligt dus weer in stuit. Maandag ga ik na t ziekenhuis terug en gaan ze alsnog proberen om haar gedraaid te krijgen en dan hopen dat ze blijft zitten.

19marjo90 schreef:Hier even pittige week. Dochter slaapt heel slecht. Overdag wil ze niet in slaap vallen en in de nacht wordt ze zo’n 5x wakker. Ben echt zo moe, echt aftellen tot m’n verlof. Nog 6 dagen werken…

Vandaag is oma-dag, heb kind bijna jubelend daarheen gebracht 
 Kan ik mooi even een dagje rustig aan doen!
 Volgende controles zijn in het ziekenhuis, ivm medische indicatie word ik nu overgedragen. Misschien weten jullie dat wel: Gaat de gynaecoloog dan de controles doen? Of is er in het zkh ook een soort verloskundige die dat doet?