Vuurwerk mogen ze van mij ook overslaan, de Border Collie lag vanmorgen bevend op bed en kroop bijna mijn Pyjama in van de angst

De poedel geeft er dan weer minder dan 0 om

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Freekieee schreef:Dondon ongelofelijk hè zulke mensen…. Snap daar echt niks van…. Genoeg ouders die zo zijn helaas…
Gisteravond echt voor t eerst de baby gevoeld. Heel gek gevoel. Wilde slapenmaar Snap nu wat mensen bedoelen als ze zeggen dat het voelt als vlinders. Of iemand die met een duim tegen je aandrukt maar dan van binnen.
Zojuist wilde ik weer slapen en toen begon ze weer.
Is wel even wennen om echt nu iets te voelen in mijn buik.
Voor de rest wel een oké dag gehad. Zit een beetje in de knoop boven in mijn hoofd. Maar dat komt wel weer goed. Moet altijd weer even alles op een rijtje zetten. Dus veel gehuild. Maar kan gelukkig zo fijn praten met manlief natuurlijk maar ook zijn ouders.
En zat vanmiddag te twijfelen om mn beste vriendin en man te vragen maar toch niet gedaan, en die appte net of ze gezellig langs kunnen komen. Dus toch nog leuk![]()
Bij jullie al veel knallen? Ik vind het echt verschrikkelijkschrik mij elke x zooo rot. Gisteravond dus ook en toen begon de kleine. Morgen avond staan wij buiten bij de paarden in de hoop dat het goed gaat komen.
Hier veel knallen ja.. Maar hoop dat het morgen tegenvalt met de regen en wind voor ze.
Last van je hormonen of? Rot dat je je zo voelt soms maar huilen lucht gelukkig wel op dan en fijn dat je goed bij je man terecht kan. Is hij ook anders geworden in gedrag sinds je zwanger bent?
Die van mij was altijd lekker hard in z'n doen en laten maar is nu heel anders. Mag niks zwaars meer tillen haha en hij vindt het niet zo tof als ik in de regen loop met de honden.
Oh en super tof dat je haar nu voelt!! Ik dacht eerst ook bij de omschrijving plopjes van... Wat is dat voor omschrijving maar ik zou het nu zelf ook zo omschrijven ja hahaha.
Freekieee schreef:Dondon ongelofelijk hè zulke mensen…. Snap daar echt niks van…. Genoeg ouders die zo zijn helaas…
Gisteravond echt voor t eerst de baby gevoeld. Heel gek gevoel. Wilde slapenmaar Snap nu wat mensen bedoelen als ze zeggen dat het voelt als vlinders. Of iemand die met een duim tegen je aandrukt maar dan van binnen.
Zojuist wilde ik weer slapen en toen begon ze weer.
Is wel even wennen om echt nu iets te voelen in mijn buik.
Voor de rest wel een oké dag gehad. Zit een beetje in de knoop boven in mijn hoofd. Maar dat komt wel weer goed. Moet altijd weer even alles op een rijtje zetten. Dus veel gehuild. Maar kan gelukkig zo fijn praten met manlief natuurlijk maar ook zijn ouders.
En zat vanmiddag te twijfelen om mn beste vriendin en man te vragen maar toch niet gedaan, en die appte net of ze gezellig langs kunnen komen. Dus toch nog leuk![]()
Bij jullie al veel knallen? Ik vind het echt verschrikkelijkschrik mij elke x zooo rot. Gisteravond dus ook en toen begon de kleine. Morgen avond staan wij buiten bij de paarden in de hoop dat het goed gaat komen.
mriek1990 schreef:Gnome een vriendin van mij heeft er één van Tula. Die is er heel tevreden over. Haha veel reclame op Facebook. Die weet ook precies waar je op zoekt he? Soms gewoon eng.
Lekker aan het shoppen geweest weer dus! Leuk.![]()
En je wordt lekker in elkaar geschopt van binnen. Over pijntjes mag je áltijd klagen hoor![]()
Sting fijne tips! Bedankt![]()
Horsii geen sorry zeggen! Alle tips en tricks zijn welkom. Dus vind het alleen maar fijn. Waar zou je zo'n consult aan kunnen vragen?
Jenkins, wat vind je fijner dan, een draagzak of draagdoek?
Freekieee wat tof dat je de kleine hebt gevoeld! Bijzonder gevoel he?Wat vervelend dat je je zelf een beetje blegh voelt. Gewoon lekker huilen hoor als je daar behoefte aan hebt of als het opkomt. Is denk ik beter dan opkroppen. In elk geval knuffel!
Hier zijn ze ook al flink aan het knallen. Morgen zal het carbid ook wel weer beginnen. Zijn je paarden een beetje oké met de knallen of zijn ze bang?
QueenE, waar had je gekeken voor meubeltjes? Online of echt in de winkel?![]()
Dondon haha van een kindje van 2 kun je ook nog niet zoveel qua geduld verwachten. Ik vond het gisteren vooral vervelend dat de ouders echt niéts van het gedrag zeiden. Terwijl ik dan dacht, als ik mij vroegen zó had gedragen in een theater dan kreeg ik dat echt wel te horen!
Wat een schrik zeg met die stoel! Ook nog de punt in de nek, getsie. Wat bijzonder dat zo'n moeder dan niet gelijk haar excuses maakt jeetje. Heeft de kleine er nog last van denk je?
Azamy wakker geworden van pijnlijk geschop, ai. Trapt 'ie echt ergens tegenaan?
Wat sneu van je border. Vind het altijd zo sneu die dieren die zo bang zijn. Onze kat kijkt gelukkig alleen maar even op, maar laat hem voor de zekerheid sinds vanmiddag toch maar binnen.
Vandaag zijn wij ook begonnen met de babykamer, hebben eindelijk iets uitgekozen. Het is geen kleur geworden maar een behang van Winni the Pooh op één muur. Rest van de muren blijven gewoon wit. Kan me voorstellen dat sommigen van jullie dit verschrikkelijk vinden haha. Ik vind het echt geweldig!![]()
[ [url=m/2WG3Po.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder in de middag wezen kijken bij de springwedstrijden bij Hippisch Centrum Exloo. Was heerlijk om weer een paardenmiddag te hebben.
Freekieee schreef:Mriek, hier gaan ze morgen carbid schieten de hele middag. Opzich ging het vorig jaar oké. Alleen dat gegil en dat siervuurwerk vinden ze eng. Vooral 1 is daar echt heel erg in. Ze kunnen niet opgesloten. Dus enige is afwachten….
Amanda, Gefeliciteeeerd!
amandananana schreef:Dankjewel!![]()
Mriek, mijn eerste trimester was pittig, heel misselijk en heel moe, en dat versterkte elkaar omdat ik geen rust kon nemen met een peuterpuber in huisheb emefasene gekregen voor de misselijkheid, dat hielp soort van. Nu in mn tweede trimester voel ik me prima, alleen een lage bloeddruk en ‘s avonds veel last van maagzuur als ik in bed lig.
Hier is ook al superveel vuurwerk, mijn dochtertje wordt er helemaal zenuwachtig van.
Lisewiesje schreef:Fijne jaarwisseling allemaal! Dat voor iedereen een prachtig 2023 in het verschiet mag liggen in goede gezondheid!!!
Deze mama gaat slapen,nog 2 laatste nachtdiensten en dan hoop ik vanaf januari wat rustiger aan te kunnen doen! Hoef heel 2023 geen nachtdiensten te draaien dus dat is al mooi!