Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Primavera schreef:Pff het zit je ook niet mee Lins, hou jezelf maar goed in de gaten.
Hier een gekke menstruatie. Een dag voor nod lichtjes beginnen bloeden na seksueel contact en nu is t echt miniem verlies. Snap helemaal niks van mijn lichaam ..
Hoe is t met jou Angela? Kom je de dagen wat door?
Angela_ schreef:3 weken is ook echt belachelijk lang!
Heel eerlijk voelde ik het ook aankomen, maar iedereen bleef zeggen dat ik mezelf gek maakte enzo.dat is je angst blablabla. Maar toen ik zag dat de test afliep dacht ik echt zie je wel, ik ben niet gek. dus ergens vind ik het fijn dat ik mijn lijf toch ken.
LinsxDot schreef:Vind ook wel beetje gek in dat zwanger topic ja heb ik ook gehad komt goed joh.. nee dames zo werkt dat niet..
[***] schreef:LinsxDot schreef:Vind ook wel beetje gek in dat zwanger topic ja heb ik ook gehad komt goed joh.. nee dames zo werkt dat niet..
Volgens mij is het enige wat we hebben gedaan onze ervaringen delen plus de wens dat het goedkomt, omdat we het jou en de andere dames gunnen. Jammer dat je het anders hebt ervaren. Als je het terugleest, hoe hadden we het anders moeten zeggen?
Veel van de dames daar komen oorspronkelijk ook uit dit topic. We bedoelen het echt niet rot ofzo. Ik gun iedereen die een kindje wil snel goed nieuws.
LinsxDot schreef:Misschien niet in woorden met het komt goed.
Maar ik lees toch zeker al een 4x ik heb het ook gehad en was goed.. klinkt als zelfde. Of een voorbeeld oh sterkte
Mijn echo was top. Vind dat persoonlijk echt niet kunnen sorry maar dat ben ik.
Zou dat toch in apart bericht zetten maar misschien ben ik een zeikerd ofzo.
Zou me dus ook bij een volgende mocht het nog kunnen me niet snel meer aanmelden voor zulke topics