Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:28

Ik heb alles wel keer gebruikt dus misschien kan ik je helpen

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:10

LinsxDot schreef:
Ik heb alles wel keer gebruikt dus misschien kan ik je helpen

Ik stuur je even een pb thanks!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:01

Mijn hcg was weer mooi laag. Alleen het bloeden begint weer mijngod…

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:58

O gut wat vervelend. Hoe lang kan dat aanhouden volgens de huisarts dan?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:23

Ach nee het houd ook niet op…. Hopelijk was het een foutje van je lichaam en stopt het morgen weer.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:35

Dacht gisteren echt wauw wat een fijn gevoel dat even weg is.. en daar begint het weer bah ben er zo klaar mee.
Moet maandag bellen als nog niet weg is dan ga ik naar gynaecoloog ook vanwege me baarmoederhals

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 00:14

Pff het zit je ook niet mee Lins, hou jezelf maar goed in de gaten.

Hier een gekke menstruatie. Een dag voor nod lichtjes beginnen bloeden na seksueel contact en nu is t echt miniem verlies. Snap helemaal niks van mijn lichaam ..

Hoe is t met jou Angela? Kom je de dagen wat door? :knuffel:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:26

@prima dat is vreemd… zou daar heel onzeker van worden.

Ik begin hem echt te knijpen voor maandag ben bang dat ik niet durf te vragen voor de iui. Gewoon omdat deze gyn heel recht voor haar raap is en volgens mij al een heel plan had. Tel daar bij op dat ik daarna 2 sollicitaties heb en om 12:00 uur gewoon moet werken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:34

Primavera schreef:
Pff het zit je ook niet mee Lins, hou jezelf maar goed in de gaten.

Hier een gekke menstruatie. Een dag voor nod lichtjes beginnen bloeden na seksueel contact en nu is t echt miniem verlies. Snap helemaal niks van mijn lichaam ..

Hoe is t met jou Angela? Kom je de dagen wat door? :knuffel:

Lief dat je er naar vraagt <3 Het gaat wel, ik ben natuurlijk nog wel verdrietig maar we gaan gewoon door. Zwanger worden lukt wel, blijven is wat lastiger voor ons. Vandaag wat meer krampen en bloedverlies.

Misschien een stomme vraag, maar is het wel een menstruatie?

Linsxdot: wat een gedoe zeg.. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Ik had ook dat er restweefsel achter was gebleven en ik bleef ook maar met horten en stoten bloeden de vorige keer. Pas toen mijn early test negatief was hield het op.

Lau: wat is de reden waarom je eert IUI wilt proberen? Misschien kun je dat ook als uitleg aan de gyn geven en wellicht kan die ook aangeven waarom die denkt dat IVF een betere optie is? Dan kun je daarna zelf overwegen wat jullie willen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:45

Wat raar primavera is het geen innesteling?

Zou idd even goed met de arts bespreken Lau. Waarom je het wilt en dan heeft de arts misschien goede rede eerst andere te doen?

Vind zo sneu voor je Angela maar toen na je berichtje was ik er al bang voor. Mijn schoonzus had 9 miskramen en toen bleef er 1 eindelijk plakken. Zwanger worden was voor haar geen probleem alleen blijven plakken.

Uit mijn bloed kwam dat de waardes al heel lag waren. Ga maandag weer bellen ze moeten me gaan helpen want ga nu 3e week in ben er klaar mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:48

3 weken is ook echt belachelijk lang!

Heel eerlijk voelde ik het ook aankomen, maar iedereen bleef zeggen dat ik mezelf gek maakte enzo.dat is je angst blablabla. Maar toen ik zag dat de test afliep dacht ik echt zie je wel, ik ben niet gek. dus ergens vind ik het fijn dat ik mijn lijf toch ken.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:51

Angela_ schreef:
3 weken is ook echt belachelijk lang!

Heel eerlijk voelde ik het ook aankomen, maar iedereen bleef zeggen dat ik mezelf gek maakte enzo.dat is je angst blablabla. Maar toen ik zag dat de test afliep dacht ik echt zie je wel, ik ben niet gek. dus ergens vind ik het fijn dat ik mijn lijf toch ken.

Vind ook wel beetje gek in dat zwanger topic ja heb ik ook gehad komt goed joh.. nee dames zo werkt dat niet..

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 13:15

LinsxDot schreef:
Vind ook wel beetje gek in dat zwanger topic ja heb ik ook gehad komt goed joh.. nee dames zo werkt dat niet..

Volgens mij is het enige wat we hebben gedaan onze ervaringen delen plus de wens dat het goedkomt, omdat we het jou en de andere dames gunnen. Jammer dat je het anders hebt ervaren. Als je het terugleest, hoe hadden we het anders moeten zeggen?

Veel van de dames daar komen oorspronkelijk ook uit dit topic. We bedoelen het echt niet rot ofzo. Ik gun iedereen die een kindje wil snel goed nieuws.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 13:29

[***] schreef:
LinsxDot schreef:

Volgens mij is het enige wat we hebben gedaan onze ervaringen delen plus de wens dat het goedkomt, omdat we het jou en de andere dames gunnen. Jammer dat je het anders hebt ervaren. Als je het terugleest, hoe hadden we het anders moeten zeggen?

Veel van de dames daar komen oorspronkelijk ook uit dit topic. We bedoelen het echt niet rot ofzo. Ik gun iedereen die een kindje wil snel goed nieuws.

Ik heb het niet over mezelf maar wel over Angela.
Daar werd veel gezegd oh ik heb ook bloed gehad komt goed maak je geen zorgen. En je kan me nu aanvallen dat is natuurlijk helemaal prima.
Maar heel veel meiden leven daar op een roze wolk wat natuurlijk helemaal prima is. Maar je kan mensen daar echt mee raken en totaaaaaal niet vergelijken. En dat bedoel ik er mee. Bij sommige komt het helaas niet goed en betekend bloed niet dat het goed komt. En een wens uitspreken dat goed komt of zeggen oh komt goed zijn 2 aparte dingen natuurlijk

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:15

Ik heb even in het topic terug gelezen maar ik zie nergens dat er gezegd is.. Het komt goed. Of lees ik er overheen? Mag ook in pb om dit topic verder niet te verzieken.

Ik gun het iedereen inderdaad zo ontzettend erg, daar en hier en vond beide topics juist ontzettend fijn lopen. Ik zal nu weer in stilte meelezen en duimen voor jullie allemaal.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:29

Misschien niet in woorden met het komt goed.
Maar ik lees toch zeker al een 4x ik heb het ook gehad en was goed.. klinkt als zelfde. Of een voorbeeld oh sterkte
Mijn echo was top. Vind dat persoonlijk echt niet kunnen sorry maar dat ben ik.
Zou dat toch in apart bericht zetten maar misschien ben ik een zeikerd ofzo.
Zou me dus ook bij een volgende mocht het nog kunnen me niet snel meer aanmelden voor zulke topics :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:31

Voor mij was het niet perse jullie topic maar meer op bijvoorbeeld het zwangerschapsforum waar gezegd werd het zijn je angsten etc. Maar ook de mensen in mijn eigen omgeving die dit bleven aankaarten, De verloskundige die zei als het roze is, is het niet erg. Misschien is het een tweeling werd er ook gezegd, echter liepen mijn testen terug.

Ik dacht serieus dat ik spoken zag maar alles in me zei dat het niet goed was. Voel je alsjeblieft niet aangesproken, het was niet mijn bedoeling om mensen aan te vallen of iets dergelijks.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:17

IUI is gewoon net even wat minder heftig daarom zou ik dat ook willen. Niet omdat ik niet achter ivf sta maar wil gewoon niet gelijk met al die hormonen beginnen als IUI ook een optie is.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:24

LinsxDot schreef:
Misschien niet in woorden met het komt goed.
Maar ik lees toch zeker al een 4x ik heb het ook gehad en was goed.. klinkt als zelfde. Of een voorbeeld oh sterkte
Mijn echo was top. Vind dat persoonlijk echt niet kunnen sorry maar dat ben ik.
Zou dat toch in apart bericht zetten maar misschien ben ik een zeikerd ofzo.
Zou me dus ook bij een volgende mocht het nog kunnen me niet snel meer aanmelden voor zulke topics :o

Rot dat je het zo ervaren hebt. Ik lees het persoonlijk juist niet als vaststellen dat het goed komt. Zijn in dat topic helaas al meerdere foute aflopen geweest dus daar gaat niemand zich aan branden. Denk oprecht dat niemand het zo bedoelt heeft. Is natuurlijk je goed recht om niet in zulke topics te kon komen meer. Hoop op hele korte termijn op prachtig nieuws voor jou en Angela.

Voor nu sterkte met het klote nieuws -O-

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:42

Ik ben al vrij lang een meelezer.

Ik kan me vinden in wat je zegt Lins. Ik ben zelf gezegend met een jongetje, maar ik heb de hele zwangerschap in mijn achterhoofd gehouden dat het absoluut niet vanzelfsprekend is dat het zo liep en nog steeds loopt. Ongeacht wat mensen zeggen.

Ik gun iedereen in dit topic geluk. Maar het bewijst mijn gevoel wel weer.

Lins, veel sterkte en hopelijk stopt het bloeden gauw.

Lau, sta achter je eigen gevoel. Of iemand er nou anders achter staat of niet. Het is JOUW leven en toekomst. Blijf achter je eigen keuze staan wat voor jou goed voelt.

Angela, ook jij heel veel sterkte. Blijf op jouw eigen gevoel vertrouwen. Jij kent je lichaam tenslotte het beste.

Ik ben trots op jullie allemaal hoe jullie hiermee omgaan en op de kracht die jullie hebben. :knuffel:

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 10:17

Ik kan jullie verlaten dames. Met een knal van een test <3 *\o/*

Nu duimen dat alles goed gaat. Zit toch te trillen hier. Na anderhalf jaar struggles.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 10:34

Iloveiswan schreef:

Nu duimen dat alles goed gaat. Zit toch te trillen hier. Na anderhalf jaar struggles.

Gefeliciteerd!! Wat spannend!
Ik duim met je mee!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 13:45

Iloveiswan schreef:

Gefeliciteerd *\o/*
Ik hoop dat alles goed gaat!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:12

Gefeliciteerd! Super leuk

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:18

Gefeliciteerd!

Vealosz lief bericht!