Marije_jiplover schreef:Npu, mijn bouwjaar kwam er vanmiddag ook nog bij, dus direct een afspraak gemaakt, in, jawel... Duiven!
Nu ook maar duimen voor leuk uitzicht
En toen waren er alleen maar een stel gepensioneerde huisartsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Bo_Y schreef:Ik heb de sms ook gehad
Ga de booster halen en dan prik 4 over 3 maanden in overleg met het umcg
Zeker doen en dan nog je antistoffen laten checken..
Je wilt niet weten hoe.goed dat informatie geeft
SusanH schreef:Zebrastreep jij werkt toch ook in de gehandicaptenzorg? Hebben jouw bewoners de booster al gehad? Wij wachten nog steeds. Ik vind het heel bijzonder dat de GGD zo opschaalt maar kwetsbare groepen die ook heel nodig geboosterd moeten worden vergeten lijken te worden. De groep die nu al opgeroepen wordt is doorgaans niet echt een risicogroep.
Zebrastreep schreef:SusanH schreef:Zebrastreep jij werkt toch ook in de gehandicaptenzorg? Hebben jouw bewoners de booster al gehad? Wij wachten nog steeds. Ik vind het heel bijzonder dat de GGD zo opschaalt maar kwetsbare groepen die ook heel nodig geboosterd moeten worden vergeten lijken te worden. De groep die nu al opgeroepen wordt is doorgaans niet echt een risicogroep.
Ja klopt de bewoners al wel. Ik moet nog wachten op de sms las ik nu toen ik wou proberen wat in te plannen. Helaas moet ik nog even wachten op een test uitslag van een cliënt en werkgever als die positief is. Zo ja dan ben ik zeker ook al besmet omdat de regels maar half nageleefd worden vindt het ook niet prettig.... voordeel is dan wel een herstel bewijs. Laat mij dan wel nog vaccineren hoor maar dat zal dan nog even duren.
Hoop allemaal dat het negatief is
Choiix schreef:De zorggroep loopt 10 jaar voor op de jaartallen die voor heel NL open staan. Voor zover ik zie is dat met de griepprikgroep slechts 1 of 2 jaar.
Eitherway, met jouw 24 jaar volgens je profiel zou jij dus morgen of overmorgen een SMS moeten krijgen. Als je nou een afspraak plant voor begin januari (online, met wegens beroep is JA) is er, tenzij de die jaartallen nog dicht hebben staan bij die vraag, niets aan de hand
Tiggs schreef:Ik heb de sms ook gehad. Als je nog wacht zou ik gewoon vast een afspraak maken, want je kunt toch pas over een paar dagen terecht en dan is die sms er wel (als je zeker weet dat je tot die groep behoort). Er staat verder ook niets bijzonders in.
Ik kan over een week terecht in de buurt van mijn werk.