Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:34

Marije_jiplover schreef:
Npu, mijn bouwjaar kwam er vanmiddag ook nog bij, dus direct een afspraak gemaakt, in, jawel... Duiven!
Nu ook maar duimen voor leuk uitzicht _O-

En toen waren er alleen maar een stel gepensioneerde huisartsen :+

Marije_jiplover

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:37

_O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:39

Toevallig geen chauffeur en begeleiding nodig? Ik offer mijn dag wel op om je te ondersteunen <<) O:)

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:40

In ede zijn ook militairen. Gaat nu wel snel elke dag komen er op 2 moment jaartallen bij. Om 11 uur en om 16 uur nu al 1980. Ik mag nu. Wacht met afspraak maken tot morgen dan mag mijn man en kijken of we samen kunnen.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:55

Ik mag maandagavond..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:37

Fitzroy schreef:
Bij mij zit de booster erin, Moderna was het. Wel een aantrekkelijke man, maar geen spierbundel :+ Wel een fijne prikker, beter dan de vorige keer gelukkig.

Dat is nu weer jammer… Ik had je wel een spierbundel gegund. :D

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:46

Yeey ik mag ook kwa jaar getal..
Alleen ik moet nog 2 maanden wachten want ik heb mijn 3e prik in November gehad. :+

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 21:32

Ik heb de sms ook gehad
Ga de booster halen en dan prik 4 over 3 maanden in overleg met het umcg

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 22:25

Bo_Y schreef:
Ik heb de sms ook gehad

Zeker doen en dan nog je antistoffen laten checken..

Je wilt niet weten hoe.goed dat informatie geeft

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 23:21

Echwel schreef:
Bo_Y schreef:
Ik heb de sms ook gehad

Zeker doen en dan nog je antistoffen laten checken..

Je wilt niet weten hoe.goed dat informatie geeft

Ik heb na de 2 prik ook antistoffen laten prikken omdat ik in de groep val die geen of minder antistoffen opbouw. Het moest minimaal 50 zijn om beschermd te zijn en ik had 42,7. Dus net net genoeg. Kon in oktober geen 3e prik, want net infuus met medicijnen gehad.
Maar goed volgende week nu wel prik 3 en dan in april prik 4 en dan testen en hoop dan beschermd te zijn. En anders is de hoop dat de geheugencellen/t-cellen me genoeg beschermen tegen ernstig ziek worden van covid…

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 09:50

Zebrastreep jij werkt toch ook in de gehandicaptenzorg? Hebben jouw bewoners de booster al gehad? Wij wachten nog steeds. Ik vind het heel bijzonder dat de GGD zo opschaalt maar kwetsbare groepen die ook heel nodig geboosterd moeten worden vergeten lijken te worden. De groep die nu al opgeroepen wordt is doorgaans niet echt een risicogroep.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 09:57

Met de gewone vaccinatie waren het militairen in Barneveld.
Helaas is die prik locatie opgeheven.
Was makkelijk kon ik zo uit mijn werk gaan

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:04

Ik mag donderdag gaan voor de booster *\o/* ik werk in de GGZ en ben inmiddels negen maanden geleden voor het eerst geprikt (Janssen). Afgelopen zomer corona gehad en inmiddels nog last van flinke long covid klachten, ik ben benieuwd of de booster daar nog invloed op gaat hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:12

SusanH schreef:
Zebrastreep jij werkt toch ook in de gehandicaptenzorg? Hebben jouw bewoners de booster al gehad? Wij wachten nog steeds. Ik vind het heel bijzonder dat de GGD zo opschaalt maar kwetsbare groepen die ook heel nodig geboosterd moeten worden vergeten lijken te worden. De groep die nu al opgeroepen wordt is doorgaans niet echt een risicogroep.

Ja klopt de bewoners al wel. Ik moet nog wachten op de sms las ik nu toen ik wou proberen wat in te plannen. Helaas moet ik nog even wachten op een test uitslag van een cliënt en werkgever als die positief is. Zo ja dan ben ik zeker ook al besmet omdat de regels maar half nageleefd worden vindt het ook niet prettig.... voordeel is dan wel een herstel bewijs. Laat mij dan wel nog vaccineren hoor maar dat zal dan nog even duren.

Hoop allemaal dat het negatief is

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:15

Dat kan wel. Je hoort veel verhalen van mensen die verbetering van long COVID klachten hebben na een vaccinatie. Hopelijk voor jou ook :-)

Ik heb vanmorgen eindelijk de CoronaCheck app kunnen bijwerken met de boosterprik van 15-12, dus ben klaar voor nu. Kreeg op het werk trouwens een oproep om bij te springen in het callcenter (omdat wij de juiste VOG al hebben). Leek me wel geinig om eens heel ander werk te doen dus heb me aangemeld, mocht je in de tweede week van januari bellen kan je mij aan de lijn krijgen :-)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:59

Zebrastreep schreef:
SusanH schreef:

Ja klopt de bewoners al wel. Ik moet nog wachten op de sms las ik nu toen ik wou proberen wat in te plannen. Helaas moet ik nog even wachten op een test uitslag van een cliënt en werkgever als die positief is. Zo ja dan ben ik zeker ook al besmet omdat de regels maar half nageleefd worden vindt het ook niet prettig.... voordeel is dan wel een herstel bewijs. Laat mij dan wel nog vaccineren hoor maar dat zal dan nog even duren.

Hoop allemaal dat het negatief is

Edit allemaal negatief dus ik kan gaan inplannen als ik de sms krijg

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 11:22

Ik heb een slechte nacht gehad. Eerst ijskoud en daarna dreef ik mijn bed uit. De Moderna doet zijn werk :+

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 11:27

De zorggroep loopt 10 jaar voor op de jaartallen die voor heel NL open staan. Voor zover ik zie is dat met de griepprikgroep slechts 1 of 2 jaar.

Eitherway, met jouw 24 jaar volgens je profiel zou jij dus morgen of overmorgen een SMS moeten krijgen. Als je nou een afspraak plant voor begin januari (online, met wegens beroep is JA) is er, tenzij de die jaartallen nog dicht hebben staan bij die vraag, niets aan de hand ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 11:33

1981 en 1982 mogen een date met een marinier plannen :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-21 11:45

Fitzroy schreef:
Ik heb een slechte nacht gehad. Eerst ijskoud en daarna dreef ik mijn bed uit. De Moderna doet zijn werk :+

Ik heb 2-3 dagen hoofdpijn gehad... kreeg ik net de sms dat ik een afspraak kon maken

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 12:12

Ik heb de sms ook gehad. Als je nog wacht zou ik gewoon vast een afspraak maken, want je kunt toch pas over een paar dagen terecht en dan is die sms er wel (als je zeker weet dat je tot die groep behoort). Er staat verder ook niets bijzonders in.

Ik kan over een week terecht in de buurt van mijn werk.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 12:12

Choiix schreef:
De zorggroep loopt 10 jaar voor op de jaartallen die voor heel NL open staan. Voor zover ik zie is dat met de griepprikgroep slechts 1 of 2 jaar.

Eitherway, met jouw 24 jaar volgens je profiel zou jij dus morgen of overmorgen een SMS moeten krijgen. Als je nou een afspraak plant voor begin januari (online, met wegens beroep is JA) is er, tenzij de die jaartallen nog dicht hebben staan bij die vraag, niets aan de hand ;-)

Klopt, 1982 mag nu en ik ben uit 1984.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-21 12:22

Tiggs schreef:
Ik heb de sms ook gehad. Als je nog wacht zou ik gewoon vast een afspraak maken, want je kunt toch pas over een paar dagen terecht en dan is die sms er wel (als je zeker weet dat je tot die groep behoort). Er staat verder ook niets bijzonders in.

Ik kan over een week terecht in de buurt van mijn werk.

Ik ben al afgelopen vrijdag geweest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 12:55

Ik kan bijna mijn geboortejaar invullen *\o/* 1992 kan nu met brief van werkgever en ik ben van 1997 :j hopelijk kan ik dan aankomende zondag want dan ben ik vrij

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 13:26

Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?