Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tirzasarah10

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 16:45

Ik heb heel aso een appje gestuurd voor de verjaardags code :o
Snap er niks van maar ik krijg helemaal geen mail meer van rituals. Ik heb nog een cadeaubon liggen en ik denk dat ik daar een nieuwe geur van wil proberen. De refreshing spray is trouwens echt een aanrader. Ik had proef setje wasmiddel gehad en ook die spray. Ik heb mijn beddengoed er mee gewassen en in de spray gezet. <3 het is geluk uit een potje... echt heerlijk

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:12

Normaal gesproken worden de codes voor de verjaardagen op de dag zelf toegestuurd, check ook even je spam-inbox. Anderzijds kan het ook heel goed zijn dat het soms niet binnen komt, dan kan je het beste inderdaad even contact opnemen :) Zal vast wel los lopen.

Tirza, mocht je ook geen mails meer ontvangen kan je even inloggen via de website op jouw account en even checken of daar alles goed aan staat qua newsletters ontvangen. Als het goed is, staat daar aangegeven wat je wel/niet wenst te ontvangen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:43

Hier vanmorgen inderdaad de code voor een gratis douche foam gekregen. Ook een cadeaubon dus binnenkort shoppen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:47

Gefeliciteerd! Y)(^)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:54

C_arola schreef:
Hier vanmorgen inderdaad de code voor een gratis douche foam gekregen. Ook een cadeaubon dus binnenkort shoppen.

Is het nu douche foam ja met je verjaardag?
Gaan ze er eindelijk opvoor uit :D

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:58

DideH schreef:
Gefeliciteerd! Y)(^)

Olie bedoel ik, automatisme om foam te schrijven :))

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 00:46

Zijn er hier mensen met ervaring met de car parfume? Ik heb nu al voor de tweede keer dat deze binnen enkele dagen verhard, zie foto.
Hierdoor ruik je m amper en daar baal ik van.. heb vorige week al een berichtje naar rituals gestuurd maar nog steeds geen reactie gehad.
Heeft iemand dit ook? Of doe ik iets fout. Voorheen nooit last van gehad -O-

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:56

Ik ben er sowieso niet tevreden over. De eerste keer dat ik het gebruikte hadden ze nog met vloeibare vulling, die werkte goed. Daarna met gel en das net wc verfrisser. Ook ruim je hem amper. Wellicht dat ie ook meteen verhardde, geen idee. Ik heb nu nieuwe gekregen bij een bestelling (gwp) maar nog niet in de auto gedaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 09:59

Lis_Ol schreef:
Zijn er hier mensen met ervaring met de car parfume? Ik heb nu al voor de tweede keer dat deze binnen enkele dagen verhard, zie foto.
Hierdoor ruik je m amper en daar baal ik van.. heb vorige week al een berichtje naar rituals gestuurd maar nog steeds geen reactie gehad.

[ [url=m/RcXuxr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit heb ik ook. Erg zonde, want ik vind het heel duur.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:58

Dit is hoe ze horen te zijn, het is een liquid staaf want dat komt niet los :) Je hebt 'm voor je roster hangen, zodra je die aan hebt komt de geur dus vrij van dat staafje. Ik zie niks geks hieraan, dit is zoals ze bedoeld zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:04

Ik zie ook niets geks. Zelf ben ik erg tevreden over de car parfum.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:48

Voorheen waren ze meer vloeibaar en kwam er ook meer geur vanaf, daarom vroeg ik me ook af of het klopte.
Valt me nu tegen, want ik ruik m amper -O-
Maar bedankt voor de reacties!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:51

Lis_Ol schreef:

[ [url=m/RcXuxr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb dat ook, en iedere x weer rook ik ze na paar dagen niet meer. Vond ik ook het geld niet (meer) waard, dus besloten mee te stoppen ermee! :)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:15

Lis_Ol schreef:
Voorheen waren ze meer vloeibaar en kwam er ook meer geur vanaf, daarom vroeg ik me ook af of het klopte.

Dat had ik bij de tweede ook, daardoor besloten het niet meer te kopen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:43

Same. Ik gebruik nu die van Lampe Berger in de auto en die ruik je echt maanden. Die van Rituals hooguit een week helaas.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:14

Zo is mijn auto parfum ook. Ik ruik ze ook echt maar heel kort. Zoek nu dus ook een vervanger.. Wel jammer want als je ze ruikt is het heerlijk. Hier morgen jarig dus benieuwd of ik de mail krijg! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:56

Matheno schreef:
Same. Ik gebruik nu die van Lampe Berger in de auto en die ruik je echt maanden. Die van Rituals hooguit een week helaas.

Ja wel naar zitten kijken. Durf het wlleen niet goed aan, en dat vind ik jammer mja…

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:27

Lis_Ol schreef:

Voorheen waren ze echt wel sterker ja. Vooral als het zonnetje op de auto stond rook ik hem soms al vanuit buiten de auto, maar dat is nu echt niet meer.
Al is het ook wel een stukje gewennig denk ik, heb ook mensen die instappen en zeggen "oooh lekker rituals".

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:23

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, mijn man heeft opeens ook wel interesse in een geurtje. Wat vinden jullie een lekker beginners geurtje? Iets dat eigenlijk over het algemeen wel in de smaak valt bij mannen?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:45

Homme en sport zal denk ik al snel in de smaak vallen, die vind ik ook echt typische mannengeuren. Jing vind ik aardig neutraal, mehr en hammam zijn wat meer uitgesproken geurtjes maar niet typisch man of vrouw geassocieerd. Sakura en ayurveda associeer ik echt met typische damesgeuren. Oudh zou ook nog kunnen maar dat is denk ik 1 van de meest uitgesproken geuren die ze hebben en daar moet je echt van houden. Ik zou in eerste instantie eigenlijk gewoon voor de homme of de jing gaan tenzij je al aardig in kan schatten dat je man van een bepaalde geur houd.

Hier geen problemen met de car perfume. Ik blijf ze ong twee maanden ruiken terwijl ik wel veel rijd. Bij mij is dat blokje ook droog maar geen last met de geurafgifte dus. Wel jammer hoor, voor dat geld wil je idd gewoon een product waar je ook lang van kan genieten.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:46

balance schreef:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, mijn man heeft opeens ook wel interesse in een geurtje. Wat vinden jullie een lekker beginners geurtje? Iets dat eigenlijk over het algemeen wel in de smaak valt bij mannen?

De mannenlijn is een aanrader.
Verder werd mijn vriend wel blij van Oudh en Serendipity, die vond ik echt niet lekker ruiken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:49

balance schreef:

Hamman is denk ik wel wat.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:51

Hammam, samurai, mijn man vindt Jing ook erg lekker. Enkel Holi en Sakura vind hij niks. T is idd allemaal wel draagbaar voor man of vrouw, afhankelijk van je smaak

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 21:09

balance schreef:

Een geurtje als in Eau de Parfum of een lijn van producten? Daar zit nogal een verschil in :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 23:06

Mijn man vindt Hamam en Oudh het lekkerst. Qua parfum die blauwe en eclat.