Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Hedi schreef:Hoi, mag ik me hier toch melden?
Ik hoef er 'maar' 15 kilo af, maar ik herken me wel enorm in een hoop verhalen hier en ik was tot vanochtend ook echt het spoor bijster.
Ik ben al ruim 10 jaar bezig en heb werkelijk alles geprobeerd.
Vanochtend heb ik een intake met een voedingspsychologe gehad (dus geen dietiste). Dat was bijzonder verhelderend. Zeker omdat ik dus echt precies weet wat ik verkeerd doe, maar toch steeds naar het verkeerde eten blijf grijpen.
Ik ben haar op het spoor gekomen dankzij een aflevering over koolhydraten van het programma 'broodje gezond'. Super interessant!
Ze heeft bij mij inderdaad een vorm van eetverslaving geconstateerd. Klonk even gek, maar alles wat erbij hoort klinkt ook wel erg bekend. Eind van de maand heb ik mijn volgende consult!
Binck8 schreef:Gaat zij vooral echt inzicht geven en handvaten voor de toekomst of gaat zij wel ook als een diëtist je op het gebied van voeding zelf helpen?
(Staat er een beetje krom, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Quir schreef:Intressant Hedi! Ben wel benieuwd hoe het gaat en of het zo gaat lukken.![]()
Was het maar weer 15 jaar geleden, toen maakte het allemaal nog niet zoveel uit en hadden we reserves zeg maar.
BloemBloem schreef:Voor degene die op iname khd letten; basisrecept cake van flowcarbsfood.
[ [url=m/XFsOOE.jpg]Afbeelding[/url] ]
1khd per plak
landvrouw schreef:Ik vind het thuiswerken ook heerlijk! Gewoon lekker vanuit de douche, na het sporten, meteen achter mijn bureau kruipen. Geen verleiding van allerlei lekkere lunches om me heen en geen kantine.