Heel lekker lijstje! Je ijs

Maanlicht - Oh vreselijk! Dan heb je je er zo op verheugd en dan dit. Maar wel lekker een H&C koek!
Hardlopen met een blaar is niet te doen, geloof me. En hoe ik jou hoor met al dat bloed, niet doen haha! Zo naar die blaren en ze gaan nooit snel weg.
Castilja - Dankje!! Ik vind het echt leuk dat zoveel van jullie het leuk vinden. Ik had nooit gedacht dat überhaupt mensen het leuk zouden gaan vinden hha.
Dat kan hoor van je kont haha! Als het goed is gebruik je ook je kontspieren met fietsen (als ik dat ooit goed heb gelezen). Wel lekker zeg, weer actief zijn!
Kimmie - Heerlijk dat je zo fijn hebt gereden! En je lijstje ziet er ook goed uit! Ik denk dat iets meer dan 60 ook mooier is bij je lengte (maar dat is mijn mening).
Ik zou vandaag een stuk avocadobrood gaan eten maar dat is een low kcal kaasplankje geworden. Mijn moeder kwam met allerlei hapjes terug waar ze speciaal voor mij op de kcal gelet heeft. Caloriearme roomkaas, druiven, olijven, stokjes, toastjes en camembert. En een glas Jillz 5%. Ik heb niet heel veel ervan op dus het was een lekkere lunch

Verder heb ik na het hardlopen nog een buik workout gedaan en heb ik mezelf in het zwembadje geparkeerd en ben ik niet meer opgestaan