Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Oké, dan blijf ik wel uit het topic. Als ik blijkbaar alleen maar pronk.
Zertab schreef:Ieder heeft toch zijn eigen manier hier? Ik ga toch ook niet moeilijk doen als mensen aan intermitting fasting doen? Omdat dat nou eenmaal niet mijn methode is?
Neverland schreef:Ik heb echt te ongezond gegeten daarnet. Gevulde paprika's met gehakt, sperziebonen, mais, ananas, champignons en mascarpone er door heen.Ik had geschat op 400kcal per paprika en heb er 1,5 op. Wou het liefst beide opeten maar heb me kunnen inhouden. Ik had geen honger meer maar vind het zonde om eten weg te gooien.
magda_90 schreef:Hoe smaakte het?
__Sannne schreef:Zertab schreef:Oké, dan blijf ik wel uit het topic. Als ik blijkbaar alleen maar pronk.
Heel vermoeiend dit elke keer weer.
Zertab schreef:Ieder heeft toch zijn eigen manier hier? Ik ga toch ook niet moeilijk doen als mensen aan intermitting fasting doen? Omdat dat nou eenmaal niet mijn methode is?
ItsMe2 schreef:Hier ook weer een nette dag. Ben ook erg druk geweest vandaag. Dus weinig tijd om tussendoor te snaaien. Nu wel moeilijk hoor, om niet te snaaien. Opzich wat kcal betreft zou nog wel iets kunnen.. dus ik twijfel haha..
Morgen weer een nette dag in de planning. Mijn dagen vooruit plannen met wat ik eet geeft mij wel een stukje houvast en inzicht.