Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Voor mijn gevoel is bij mij de snot te zwaar of misschien gebruik ik er ook wel teveel van, maar ik denk niet dat ik die weer ga aanschaffen. Hier nog geen problemen gehad met de yari overigens, normaalgesproken wel snel last van jeuk. Ik gebruik daarvan nu de leave-in en curl maker. En ik wil eens de creme-gel daarvan aanschaffen. Maar ik gebruik nu de curl maker al als een soort gel, want die wordt ook hard. Dus ik snap niet echt het verschil tussen die, de activator en de creme-gel, ze hebben dus eigenlijk 3 gel producten dan?
Ik vond in de comments bij kruidvat ook dat glycerin funest is voor fijn haar en zowel bij de maker als bij snot staat ie als tweede ingredient. Ik ga denk ik zowel de activator en de creme-gel ophalen nu het tweede halve prijs is en eens kijken of dat beter werkt voor mij.
IwanLuver schreef:Zijn hier ook producten bij met Proteïne?
LinSa schreef:Hmm ik heb na wat testjes gedaan te hebben een hoop spullen gekocht met proteïne. Ik heb haartype 3a/b dus hopelijk is het niet te zwaar. Mijn haar droogt erg snel, is ontzettend kwetsbaar/breekbaar, dun en fijn. Ik ben heel benieuwd.
marleen_usar schreef:Werkt hij het zelfde als de tangle teezer?
Nature93 schreef:xxxmh schreef:Ik zweer ook bij een denman brush. Zonder die borstel heb ik pluizige krullen en met die borstel geen pluizige krullen.
Wat is er zo bijzonder aan die borstel? Ik zie hem wel eens voorbij komen in vlogs..