Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:Trui jij hebt geen krullen maar slag in je haar. Ik heb hetzelfde, mijn haar is ook stijler als het langer is omdat het dan te zwaar is. Maar het gaat echt niet ineens enorm krullen als je het kort knipt hoor. Je krijgt gewoon meer slag dan.
Wat bij mij goed werkt is ‘s avonds douchen en met nat haar gaan slapen, dan zit het stukken beter dan als ik het gewoon laat opdrogen ‘s ochtends.
Trui schreef:Fenrir schreef:Trui jij hebt geen krullen maar slag in je haar. Ik heb hetzelfde, mijn haar is ook stijler als het langer is omdat het dan te zwaar is. Maar het gaat echt niet ineens enorm krullen als je het kort knipt hoor. Je krijgt gewoon meer slag dan.
Wat bij mij goed werkt is ‘s avonds douchen en met nat haar gaan slapen, dan zit het stukken beter dan als ik het gewoon laat opdrogen ‘s ochtends.
Oke, even afstappen van 'mij' maar waarom heeft die vriendin datdan wel? Die ging echt van puur stijl naar hollywoodd krullen zonder ook maar enige pluis.
Jolien87 schreef:Natuurlijk kan dat, Trui. Ik dacht ook nooit dat ik krullen had maar enkel een bos pluis. Foto 1 is een jaar geleden, foto 2 is een maand geleden.
Het helpt wel om je haren in laagjes te knippen zodat het lichter wordt maar belangrijker is hoe je het verzorgt.
[ [url=m/5QoTQw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bRvTfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: ik bedoel dus dat je best krullen kunt hebben zonder dat je, je er bewust van bent. Maar niet iedereen krijgt ineens krullen als het haar wordt geknipt. Het kan wel dat je haarstructuur in de loop der jaren verandert, zo had ik 10 jaar geleden echt nog niet zulke krullen. Maar die gebeurt niet van de ene op de andere knipbeurt. Krullen zijn niet voor iedereen weggelegd.
Jolien87 schreef:Drunksheep schreef:Nou, ik kreeg een mail terug dat het bij Kinki het beleid is dat het vanuit de salon zelf wordt opgelost en dat mijn mail is doorgestuurd naar de salon
Ik vroeg me af hoe het uiteindelijk is opgelost.