tattoorious schreef:Ik ben het met jullie eens dat face to face contact makkelijker is, maar wanneer de betrefende shop zo'n anderhalf uur verderop zit rijd je toch minder makkelijk langs. En echt, dat zou ik met liefde doen nadat ik bevestiging heb dat mijn globale idee kan.
De shop heb ik eerst per telefoon gecontact om het een en ander te vragen, daarna moest ik mailen.
Uit het antwoord bleek echter dat mijn mail zeer slecht was gelezen en zei de artist dat, wat hij dacht dat mijn wens was, mogelijk was (op de implantaten). Daar heb ik op geantwoord en nogmaals beschreven wat mijn wens wel is en toen kreeg ik antwoord terug van een ander uit de shop waaruit wéér bleek dat mijn mail slecht was gelezen en toen keeg ik te horen dat ze me niet wilde helpen.
Best balen want ik zoek een artist niet zomaar uit natuurlijk. Ik vind de stijl wel echt belangrijk, als ik naar de portfolio's kijk van de meeste tattooshops, loop ik daar gewoon niet warm voor. Ik heb blijkbaar een specifieke smaak en er zijn maar een paar artists waar ik enthousiast van wordt.
De reden dat ik hier ook even vraag of er redenen zijn waarom tattoeren op implantaten lastiger is, is omdat iemand van jullie er misschien ervaring mee heeft of weet waarom het dan lastiger is. Zelf spreek ik mijn arts in November pas weer, dus dan zal ik het zeker ook vragen, maar ik zou tegen die tijd eigenlijk liever al iets verder zijn in het contact met de tattoo artist die de tattoo dan zou gaan zetten (een of twee jaar na de operatie dan).
Heel eerlijk zou ik er dan geen tattoo laten zetten, als je nu al het idee hebt dat je mails niet goed gelezen worden. Wat voor stijl zoek je? Misschien dat wij hier nog artiesten weten die goed zijn in iets soortgelijks.