Supervixen schreef:Ik heb de spartan race overleefd! 17km door het zand geploegd en een stuk of 30 obstakels.
Nu op weg naar huis.
[img] m/reUXh8.jpg [/ img]
Super, gefeliciteerd!
Goed gegaan met je heup?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabini schreef:Hee allemaal! Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben 2 (heel af en toe 3..) keer in de sportschool te vinden elke week. Ben nog beetje een beginneling en heb direct een vraag; trainen jullie ook je kuiten? Die van mij zijn behoorlijk gespierd en daardoor bijna breder dan mijn bovenbenen. Dat komt waarschijnlijk door mijn vorige sporten; voetballen en paardrijden (gok ik). Maar ben 'bang' dat als ik ze ga trainen ze juist nóg gespierder worden.. Wellicht hebben jullie tips![]()
Wauw wat knap zeg Supervixen! Superstoer![]()
Liespower94; netjes hoor! In hoeveel tijd roei je 14 km?
Eulogy schreef:Ja die van mij zijn ontzettend sterk én gespierd dus. Maar ik wil graag dat ze slanker (minder gespierd) worden.Ik doe af en toe wat calf raises (10x10 zonder gewicht of in de Smiths machine) aan het eind van een training, verder dus niet echt. Als je al sterke kuiten hebt kun je dat prima overslaan
Gimme_Spurs schreef:Irkoontje schreef:Gefeliciteerd liespower!
Goed bezig allemaal! Rust is inderdaad ook belangrijk.
En ik maar denken dat mn paardrij conditie redelijk is, na springles ben ik elke keer kapot :,)
Raar is dat he? Kan je keihard trainen op de fiets, half uurtje paardrijden en ik ben gesloopt...
Sabini schreef:Eulogy schreef:Ja die van mij zijn ontzettend sterk én gespierd dus. Maar ik wil graag dat ze slanker (minder gespierd) worden.Ik doe af en toe wat calf raises (10x10 zonder gewicht of in de Smiths machine) aan het eind van een training, verder dus niet echt. Als je al sterke kuiten hebt kun je dat prima overslaan
Sinds ik sport zijn mijn bovenbenen best al wel slanker geworden, maar mijn kuiten niet. En nu wordt het raar qua verhouding![]()
Haha Gribladi, zwaar weekend gehad jaIk ook.. Maar ga vanavond wel even naar de sportschool. Ik zweet altijd extra veel na een zwaar weekend (alsof al het 'gefeest' er weer uit moet).
Voor spierherstel eet ik vaak kwark (met wat fruit) na de tijd.
Krijg wel extra motivatie van jullie. Iedereen hier is goed bezig hoor!