Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Elke, mijn moeder wilt heel graag lipfillers en vond het resultaat bij jou erg mooize is benieuwd waar je het hebt laten doen, hoeveel ml en wat de prijs daar van was. Mocht je dat kwijt willen, mag het via een pbtje
xU_Blinghx schreef:Eight schreef:Elke, mijn moeder wilt heel graag lipfillers en vond het resultaat bij jou erg mooize is benieuwd waar je het hebt laten doen, hoeveel ml en wat de prijs daar van was. Mocht je dat kwijt willen, mag het via een pbtje
Kijk anders even in dit topic. Daar heeft elke sowieso verteld wat ze heeft gedaan. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1912430
Jamiefris schreef:Kaygee bijzondere look maar denk ik minder mijn ding.
Zelf heb ik essence oogschaduw basis vind hem ook prima. Wil alleen een mac paintpot bestellen maar heb geen idee welke kleur.
Even een foto van mijn nieuwe nyx lingerie zonder bijzondere look. [ [url=m/8yePKP.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Jamiefris, op basis van deze foto denk ik dat jij warm bent. Dan zou ik gaan voor Soft Ochre. Je hebt ook een koele kleur, Painterly. Beide zijn mat, ideale basis voor je ooglook. Mijn paintpot is nu ook bijna op, met laatste restjes bezig. Komt sowieso weer een nieuwe ook!
linoleum schreef:Jamiefris, op basis van deze foto denk ik dat jij warm bent. Dan zou ik gaan voor Soft Ochre. Je hebt ook een koele kleur, Painterly. Beide zijn mat, ideale basis voor je ooglook. Mijn paintpot is nu ook bijna op, met laatste restjes bezig. Komt sowieso weer een nieuwe ook!