[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:51

Elke, mijn moeder wilt heel graag lipfillers en vond het resultaat bij jou erg mooi :j ze is benieuwd waar je het hebt laten doen, hoeveel ml en wat de prijs daar van was. Mocht je dat kwijt willen, mag het via een pbtje :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:57

Eight schreef:
Elke, mijn moeder wilt heel graag lipfillers en vond het resultaat bij jou erg mooi :j ze is benieuwd waar je het hebt laten doen, hoeveel ml en wat de prijs daar van was. Mocht je dat kwijt willen, mag het via een pbtje :)

Kijk anders even in dit topic. Daar heeft elke sowieso verteld wat ze heeft gedaan. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1912430

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:18

Avelien: Bedoel het niet aanvallend hoor, maar is het niet een idee om je haar bovenop wat meer volume te geven? De vorm van jouw hoofd is boven smal en naar onderen wat breder, ik denk dat als je je haar bovenop wat volumieuzer maakt dat wat mooier in balans komt :)

DnT: Oeh wat mooi zeg! Duur, maar zo te lezen en te zien zijn geld wel waard!

LadyMadonna: Ik vind je 2e poging echt niet slecht hoor! Misschien ietsje meer blenden nog aan de bovenkant en je zou met een donkeren kleur iets meer schaduw in de crease kunnen brengen

Friem: Ik vind het paarse je heel lekker fris staan hoor :j Ziet er ook uit als fijne oogschaduw

Neon: Lekker subtiel make-upje :P

Tyto: Erg benieuwd naar voor en na foto's!

Ik had zaterdagavond carnaval, ging als een jaren 50 matroos dame. Dus bijpassend haar en make-up gedaan. Op de foto missen de rode lippen nog, dus die moet je er maar ff bij denken :D Sorry voor de slechte kwaliteit foto :o

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:18

Fillers kan ik niet over mee praten, heb van mezelf volle lippen waar ik vroeger juist heel erg mee gepest ben, dus voelt erg tegenstrijdig voor mij...

Vandaag paars op:

Afbeelding

Afbeelding

Ik zou eigenlijk wat vaker foundation moeten gebruiken, maar heb er nooit zin in :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:21

Probeer eens een primer te gebruiken LM, dan zal je oogschaduw ook minder snel in de lijntjes kruipen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:43

Ik heb anders ook wel interesse Anc! :j

Bedankt voor de lieve berichtjes op mijn look! Mijn mams vond dat ik er ziek uit zag _O- maar die is ook niet zo van de afwijkende kleurtjes enzo.

Ik zie het ook niet echt missholland, wellicht wat meer/uitgesprokenere kleur gebruiken?

Vind deze kleur mooi bij je oogkleur passen LM! Tip van een primer is wel een goede :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:43

Too Faced is al weg, heb nog wel het mooie Naked 3 palette in de aanbieding :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:44

Primer.. Ok... Hebben ze dat bij kruitvat/Etos?
Tnx voor de tip.

Weet dat het over makeup gaat, maar vind je haar echt geweldig op die foto liselot! #ikhoudrvan <3
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 27-02-17 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:46

Etos heeft een primer van het huismerk die ik prettig vind :j en die van Catrice (Kruidvat) is ook oké.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:46

LadyMadonna schreef:
Primer.. Ok... Hebben ze dat bij kruitvat/Etos?
Tnx voor de tip.

Weet dat het over makeup gaat, maar vind je haar echt geweldig op die foto liselot! #ikhoudrvan <3

Jup!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:49

In m'n close-up foto's valt me op dat ik heel veel zwarte puntjes heb, van een afstand zie je het niet trouwens, maar wat doe ik eraan? Ik reinig al elke ochtend en avond, voor ik dag/nacht crème op doe, met miscelair water. En eens in de zoveel tijd doe ik zo'n blackhead masker

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:51

xU_Blinghx schreef:
Eight schreef:

Kijk anders even in dit topic. Daar heeft elke sowieso verteld wat ze heeft gedaan. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1912430

Oh dat wist ik niet, bedankt! :)

Edit: bah wat een naar topic! Ik heb hem helemaal gelezen en vind het echt belachelijk.. Respect dat mensen met fillers nog normaal reageren in dat topic %)
Laatst bijgewerkt door Eight op 27-02-17 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:52

Je kunt primer krijgen bij Kruidvat, maar die vind ik persoonlijk absoluut niet fijn.
Zelf zweer ik bij mijn MAC paintpot.
Het is een investering, maar ik gebruik hem al 3 kwart jaar elke dag en de bodem is nog lang niet in zicht...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:53

Snap ik DnT, maar ik wil eerst even goedkope(Re) producten. Ik ken mezelf, en dan heb ik straks weer voor een fortuin in de kast staan wat ik niet gebruik

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:55

Die van Artdeco is ook erg fijn en kost iets van 8 euro.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 14:04

DnT die N3 weg doet. Verleidelijk, maar ik mag effe niet meer :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:03

Anc, ik meld me wel wanneer je de Visarte weg doet :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:34

Joolien :')

Gaaf Liselot!

Hele mooie kleuren LM! Die poriën heb ik ook last van... veel drinken schijnen ze minder zichtbaar van te worden.

Succes tytonidae! Ben benieuwd naar het resultaat!

Weet even niet meer wie het vroeg, totaalplaatje van gisteren, daar zie je dus goed wat ik bedoelde := :

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 27-02-17 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:35

Dat vroeg ik... en ik snap het nu helemaal ja :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:38

Mondy schreef:
Dat vroeg ik... en ik snap het nu helemaal ja :')

Gelukkig maar :D

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:03

Kaygee bijzondere look maar denk ik minder mijn ding.

Zelf heb ik essence oogschaduw basis vind hem ook prima. Wil alleen een mac paintpot bestellen maar heb geen idee welke kleur.

Even een foto van mijn nieuwe nyx lingerie zonder bijzondere look. Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:05

Jamiefris schreef:
Kaygee bijzondere look maar denk ik minder mijn ding.

Zelf heb ik essence oogschaduw basis vind hem ook prima. Wil alleen een mac paintpot bestellen maar heb geen idee welke kleur.

Even een foto van mijn nieuwe nyx lingerie zonder bijzondere look. [ [url=m/8yePKP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw gave lipstick, lijkt wel een beetje op Stone van Mac!
Ik heb de kleur Exotic van de NYX Lip Lingeries. Ook een erg gaaf kleurtje <3

Met de 20% korting actie van Mac Retro en Velvet Teddy besteld. Ik ben erg benieuwd, vooral naar die laatste, ik hoop niet dat die te bruinig gaat zijn voor mij. :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:27

Jamiefris, op basis van deze foto denk ik dat jij warm bent. Dan zou ik gaan voor Soft Ochre. Je hebt ook een koele kleur, Painterly. Beide zijn mat, ideale basis voor je ooglook. Mijn paintpot is nu ook bijna op, met laatste restjes bezig. Komt sowieso weer een nieuwe ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:54

linoleum schreef:
Jamiefris, op basis van deze foto denk ik dat jij warm bent. Dan zou ik gaan voor Soft Ochre. Je hebt ook een koele kleur, Painterly. Beide zijn mat, ideale basis voor je ooglook. Mijn paintpot is nu ook bijna op, met laatste restjes bezig. Komt sowieso weer een nieuwe ook!

Painterly heb ik, dus gok dat het voor haar niet helemaal de goede kleur is :P
Ik zou gewoon eens bij een van de stores gaan uitproberen.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:03

linoleum schreef:

Super Dankje!

Naar store gaan is voor mij lastiger. Sinds in niet meer in Groningen op school zit kom ik er nooit meer en bestel ik alles online