Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesita schreef:Inderdaad herkenbaar. Hier is de drang om te gaan snacken ook weer erg groot.Gelukkig slaag ik er in de hoeveelheid te beperken. Da's alweer een stap vooruit. En ik beweeg me nog steeds veel meer dan toen ik in het ongezonde patroon zat. Maar ik heb niet veel hoop op een lager cijfer op de weegschaal deze keer.
![]()
Vraagteken: lukt het je om voor gezondere dingen te kiezen dan? Ieder stapje in de goede richting is er een...
maatje987 schreef:Haha dat hoor ik heeeel vaak mensen vragen me ook altijd waar die naam vandaan komt maar ik zou het niet weten
Ik ben 181 lang en kwa gewicht zit ik boven de 120 ik schaam me diep daarvoor helaas maar moet ook zeggen dat ik nu heel erg probeer het positiefe uit alles te halen
Vanmiddag weer op de weegschaal ben heel benieuwd
EmptyWords schreef:leenbeesje schreef:Welkom aan de nieuwkomers! Hier vind je zeker steun!
Ts hoe gaat het nu bij jou? Het laatste wat ik me kan herinneren was weer een domper (sorry als ik iets overgeslagen heb)
Tja.... 't schommelt nog steeds als een gek... km er nog steeds geen touw aan vast knopen. Maar ik houd vol