[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:35

Lisitano, ik zie nu je foto pas en vind je ook op die van GG lijken. Prachtige meid!

Denk dat D for Danger nog prima erbij kan en wat toe zal voegen! VGI is meer bruinrood bij mij, Rebel rozerood. D for Danger vind ik ook meer rood met een lichte hint roze bij mij (geprobeerd en twijfel nog of ik 'm ga halen :')) Is door de finish sowieso altijd anders dan de drie die je hebt!

En ja, was eigenlijk ook best verbaasd omdat ik weet dat ik wel wat kan met make up maar zo ervaren ben ik nou ook niet. _O- Ben pas een jaar geleden begonnen met make up. Maar heb wel de ambitie inderdaad om misschien toch een brief erover te sturen naar ze.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:03

Michelle77 schreef:
Eerste look met Vice.
Hotpants, freakshow, 501 en midnight cowboy
[ [url=m/U4iQrQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ltKPDl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je echt goed! Wauw!

Eight schreef:
Lisitano je doet me denken aan blair van gossip girl, en dat is een compliment :D

Ook zo'n puntkin haha! Wat ontzettend lief, dankjewel.

Gaaf Shizzel, ben benieuwd naar de foto <<) En gewoon doen! Niet geschoten, altijd mis!

Ik ga blozen van jullie complimenten :D Zo leuk om jullie tips & tricks bij te houden, ik word al ietsje beter in het smeren heb ik het idee.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:10

Pfoe even een stuk bijgelezen hoor! Wat een gave looks komen er weer langs! Ik vind dat Vice palette echt onwijs gaaf om te zien, denk alleen dat ik 'm niet zou gebruiken, maar alleen al qua uiterlijk moet ik 'm ooit wel hebben :')

Shizzel gaaaaf, echt doen!! Tof man dat ze dat zo zeggen :D

Hier even een vergelijkingsplaatje trouwens met oa Diva, Rebel, D for Danger. KLIK

Ennehhhh, ik heb de Legendary lashes uitgeprobeerd, en ik snap de hype volkomen <3 wat een geweldig ding. Hij ziet er niet uit, het borsteltje ziet er zelfs een beetje viezig/lelijk uit, maar als je amper 1 laag op hebt denk je gelijk wowww. Ik zal morgen wel even een foto maken met en zonder mascara met 1 laagje op, echt een wereld van verschil. :j

De MaryLou Manizer vind ik ook erg fijn trouwens, had er alleen niet zo'n fijne kwast bij dus die bestel ik nog even (had een of ander goedkoop ding en voordat ik de highlighter op had zaten er nog 3 haren in ofzo) maar m'n vriend zei zelfs gelijk: hee je hoofd glimt. :')

_Friemel

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:13

Die van mij komt vanavond dan eindelijk als het goed is *\o/* en mijn highlighter komt ook *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:20

Ik ben echt al jaren fan van Mary :D
Heb ondertussen eindelijk pan geraakt, maar de laatste tijd gebruik ik hem wat minder omdat ik vaker Champagne Pop pak.

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:04

Jodie_ schreef:
Ennehhhh, ik heb de Legendary lashes uitgeprobeerd, en ik snap de hype volkomen <3 wat een geweldig ding. Hij ziet er niet uit, het borsteltje ziet er zelfs een beetje viezig/lelijk uit, maar als je amper 1 laag op hebt denk je gelijk wowww. Ik zal morgen wel even een foto maken met en zonder mascara met 1 laagje op, echt een wereld van verschil. :j

Ben heel benieuwd. Ik ben zelf al jaren fan van Le Volume, maar die geeft niet zoveel volume als de Legendary foto's die ik heb gezien. Al denk ik dat veel ook juist de mist ingaan met teveel erop smeren en dan teveel volume krijgen.

Verder meld ik me ook graag, lees al enige tijd mee en zie prachtige meiden en looks voorbij komen. Leuk om te zien hoe ieder zo zijn stijl heeft. Het UD pallet heb ik ook op 't oog, nog maar even wachten op mijn B-day.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:21

Jodie, ben heel benieuwd naar de foto dan ga ik hem ook eens proberen. :))

En Friemel, EIN-DE-LIJK!

Afbeelding

Wat ik uiteindelijk heb gehaald is de foundation, concealer, afterglow in Aura, oogschaduw in de kleur Haight, een lippencil slijper die dringend nodig was, lipstick in de kleur Venom (iets paarsiger dan mijn favoriet Firebird), m'n gratis Naked Basics en een browbeater. Ik wilde al zolang iets anders voor m'n wenkbrauwen maar bij MAC was alles te licht voor mijn smaak en Anastasia had mijn kleur ook niet, dus deed ik het een tijd met m'n H&M kitje maar deze browbeater, wauw.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde oorspronkelijk de Afterglow halen in Sin maar die is helaas overal uitverkocht. Nadat ik 'm nog een keer geswatcht had merkte ik dat 'ie toch 80% overeen kwam met mijn Mary Loumanizer dus heb ik Aura meegenomen want die is ook prachtig en ik had nog geen rozige. <3 En die oogschaduw, ja, dat pigment haalde me wederom over. :')

En als het goed is komt volgende maand hun grote VICE launch uit met 100 lipsticks en 50 lipliners. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:27

Wauw, prachtige aankopen Shizzel!
Kan niet wachten op je eerste look :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:35

Shizzel schreef:
Jodie, ben heel benieuwd naar de foto dan ga ik hem ook eens proberen. :))

En Friemel, EIN-DE-LIJK!

[ [url=m/mCCSuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ik uiteindelijk heb gehaald is de foundation, concealer, afterglow in Aura, oogschaduw in de kleur Haight, een lippencil slijper die dringend nodig was, lipstick in de kleur Venom (iets paarsiger dan mijn favoriet Firebird), m'n gratis Naked Basics en een browbeater. Ik wilde al zolang iets anders voor m'n wenkbrauwen maar bij MAC was alles te licht voor mijn smaak en Anastasia had mijn kleur ook niet, dus deed ik het een tijd met m'n H&M kitje maar deze browbeater, wauw.

[ [url=m/tO7mqM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jrlm5t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wilde oorspronkelijk de Afterglow halen in Sin maar die is helaas overal uitverkocht. Nadat ik 'm nog een keer geswatcht had merkte ik dat 'ie toch 80% overeen kwam met mijn Mary Loumanizer dus heb ik Aura meegenomen want die is ook prachtig en ik had nog geen rozige. <3 En die oogschaduw, ja, dat pigment haalde me wederom over. :')

En als het goed is komt volgende maand hun grote VICE launch uit met 100 lipsticks en 50 lipliners. *\o/*

WAUW <3

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 15:20

Hoi! Ik heb een vraagje vandaar hier in het topic. :) ik ben een leek qua makeup, draag alleen mascara en wat simpele dingen. Nu ben ik op zoek naar concealer en foundation en kwam bij de groene concealer wat mij ideaal lijkt. Kan je hier gewoon foundation over doen? Wie kan mij helpen? :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 15:38

Ja dat kan, is zelfs de bedoeling anders blijf je toch een groene gloed zien.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 15:53

Oeh shiz lekkere buit!!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:07

Super gaaf jolien! Hoe werkt dat? Ik ben namelijk ook helemaal gek op stormen <3

Vandaag ingeslagen bij het Kruidvat :')

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:10

Die bovenste bronzer is vrij heavy vond ik, vond hem errug oranje, weet niet hoe wit je bent maar hij was mij te donker :=

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:13

Oh shoot.. Ik ben behoorlijk wit

Ach kan hem vast nog wel aan iemand slijten en ik zal m vandaag of morgen wel even proberen

Nog foto's nu ze open zijn
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:28

Ik heb die witte highlighter ook, ben er wel blij mee.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:55

Ik heb die lichte roze highlighter <3 Je ziet hem alleen niet op de foto. Altijd zo jammer.

Straks een etentje

Afbeelding

Was me aan het klaar maken schreeuwt er vanaf beneden een boze kleuter: "mama!!! Je bent alleen maar aan het makeuppen makeuppen makeuppen. Je bent al mooi genoeg!!". Heerlijk.

Oh breekt de hel los vanavond joolien?

Shizzel goed bezig! Heeeel gaaf allemaal! En dat zou toch een droom aan zijn!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:04

Dit snap ik dan niet hè. In een dorps Kruidvat liggen al die paletten van Serena in de schappen en de grote Kruidvat in Eindhoven gewoon helemaal niet. :Y)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:10

Mooie look Kaygee!

Hier ook bij 2 Kruidvat niet, kan er nog bij 1 langsgaan.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:11

Iehh jolien vertel!! Want ik vind onweer DOOD eng.

Kaygee stop met knap zijn. Nu. _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:12

Mooie look Kaygee en een lief kind heb je :)

Goeie buit Shizzel!

Mijn dorpje is ook echt een gehucht en had ze dus ook :))

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:13

Ik ben ook wezen shoppen (voor 5 euro :') ) twee lippotloden van essence en het concealer palette van uhm catrice denk ik, met een groene, rozige en nog 3 gewone concealers. Ben benieuwd of ik verschil merk!
Na elk examen trakteer ik mezelf op iets (goekoops) haha

leuke aankopen zie ik voorbij komen! ben echt dodelijk benieuwd naar de mascara!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:16

Vandaag toch wel een gave combi getest en gekocht:
Bronze Shimmer lipstick met Morning Coffee pro longwear liner <3

En mn wenkies zijn weer getemd :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:34

@Jolien, zit wel echt precies waar ik woon :') Paard maar naar binnen vannacht. Dat is het enige waar ik mij altijd druk om maak als het onweert.

Ik heb meteen maar even het witte palette geprobeerd. Geen mooie foto maar even snel om het erop te krijgen. :)

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:55

Hoe kan t dat je IRL een zonnebril nodig hebt voor je highlighter maar op de foto je highlighter nooit te zien is :'( ik heb sinds vorige week de browwiz er in taupe bij en holy Mozes wat gaat dat snel en strak! Had ik eerder moeten doen!

Voor de liefhebber ook een fullface waar je dus ziet dat ze niet (te) dun zijn :D

Afbeelding

En ja rood hoofd want gefietst