Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horsii schreef:Ik weet dat run2day en runnersword loopanalyses doen. Hun hebben meerdere vestigingen.
(zo reageer ik op bijna alles war roze is
) 
en hoewel ik haar wel weer terug naar bed stuur komt er van slapen nog maar weinig dan. Ik ben dus erg moe, probeer wel eerder op bed te gaan maar om bv. 22.00 uur val ik echt niet in slaap.

Ben zelfs even op m'n hurken gaan zitten om uit te hijgen haha. Maar het was ook wel lekker, even knallen. Nooit eerder zo gedaan en moet je ook niet te vaak doen denk. 

Leuk dat je gaat bootcampen! Lijkt mij ook tof!
. Menig loper is al wel een teennagel kwijtgeraakt door (te) kleine schoenen.. Ik wil echt dat mijn tenen de ruimte hebben. Ze moeten alleen wel goed blijven aansluiten bij je hak. En daarom is het belangrijk te kijken welk model schoen goed bij je past. Ik schuif dus amper in mijn schoenen. Heb met de trailruns incl hellingen boven de 10km die ik nu heb gedaan geen enkele last van mijn tenen gehad. horsii schreef:Ik ben geslaagd voor nieuwe hardloopschoenen
Lichte anti pronatie schoen.
Zijn de Nike lunar glide 8 d geworden.
Hoewel mijn trail schoenen van asics erg fijn zitten vond ik de hardloopasics niet prettig zitten en van de andere gepaste schoenen weet ik het merk niet meer haha.
vind het geen super mooi model maar ze zaten het prettigst. Dus maar voor de kleur versie gekozen ipv saai zwart wit.
[ [url=m/9svT5A.jpg]Afbeelding[/url] ]

(spa, jacuzzi, sauna)
Misschien dat ik een keer een wedstrijdje doe maar ik ben niet zo competitief.

4 km gelopen in 25 min dus het gaat weer de goede kant op
die 8 km binnen een uur moet ook wel gaan lukken in september...