Paar keer dompelen en opdrogen aan de kant. Was er ook pas laat, zo rond 19:30. phormicola, goed bezig zeg! En het is heerlijk aan zee wonen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paar keer dompelen en opdrogen aan de kant. Was er ook pas laat, zo rond 19:30.
Waar shoppen al niet goed voor is
Ik twijfel alleen of ik een 'slim horloge' wil kopen of niet, vind ze toch behoorlijk prijzig.. Heb je nog wat leuks gekocht? 

wat is iedereen lekker bezig! ILoveJip schreef:Wat voor oefeningen krijg je voor je houding Dreamy?
dus voornamelijk bij de romanian deadlift moet ik echt mijn schouders naar achteren doen en alleen mijn kont naar achteren brengen. En met dumbell side raise moet ik mijn schouders echt laag houden, dus voor mijn gevoel naar de grond drukken en mijn ellebogen uiteindelijk als hoogste punt komen. En bij alle oefeningen blijven ademhalen
24 graden en een zeebriesje, perfect om te wandelen! Ik ben samen met mijn mama van Oostende naar Middelkerke gewandeld door het water, daar gegeten en rondgewandeld (en geshopt, again
) en daarna weer terug! Goed voor 27 km en 38600 stappen!!!
Zo trots!! Zeker op mijn mama die dat totaal niet gewend is!!

Dus ga dadelijk weer even zwemmen haha!
uiteindelijk kwam ik veel kracht tekort in mijn benen voor de thruster dus was niet 100% tevreden. Niet helemaal eerlijk tegenover mezelf aangezien ik nog aan het herstellen ben van een blessure die maanden geduurd heeft dus kreeg een standje van mijn fysio die er ook was dat ik niet ontevreden mocht zijn. En hij had wel een beetje gelijk..
dus mocht ineens onverwachts inspringen. Besloten voor veilig te gaan en hem lichter gepakt. Uiteindelijk 4e of 5e geworden, dat zal ik maandag wel horen. Wel tevreden, wel heftige dag. En de hele dag keto kunnen blijven eten.